חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם זה מיותר לקנות מתנות לחגים?איך ליצור תקציב מתנות לחג? איפה מומלץ לקנות מתנות לראש השנה?

מאת: איתי איתמרצרכנות25/04/20101100 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתי הפכו החגים מחגים לחגיגת מתנות לחג?:

אצלי זה כבר הפך למשהו פתולוגי בכל שנה אני מתחיל לפתח אלרגיה לפני החגים.

אני ממש לא מבין איך כל חווית החגים הפכו מכינוס משפחתי נעים לפסטיבל מתנות?אני הייתי מעדיף להשאיר את החגים נקיים מכל הקטע של המתנו כי אני אישית לא מתחבר לכל הקטע הזה.

כל פעם יש לי את אותו הויכוח עם אישתי שלה בכלל לקנות מתנות לחגים? למען האמת אני תמיד מפסיד בויכוח ותמיד אני מתקפל והולך יחד עם אישתי לקנות מתנות לחגים

יש מספר שלבים שיעזרו לכם לעבור את החגים בנזק קל יחסית לכיס,בשלב ראשון כדאי להחליט לכמה אנשים אנחנו רוצים לקנות מתנה ובשלב שני יש להגדיר את התקציב לכל מתנה.

אני ואישתי החלטנו לקנותמתנות לחג רק למשפחה הקרובה ביותר שלנו שזה אומר ההורים והאחים בלבד.

כמה כסף להוציא על מתנות לחגים?:

חשוב מאוד שתחליטו על תקציב לפני שאתם הולכים לקנות מתנות,זה מאוד קל להתחיל להיתפזר וממש לא מומלץ ללכת לקניות מבלי שיש תקצב ברור

הגדרת התקציב שלנו לכל מתנה היא כ-120 שנראה לי שזה מספיק מכובד ובאמת שאפשר למצוא אחלה מתנות במחיר כזה.

שיטה נוספת שעוזרת לנו לחסוך בהוצאות אך עדין לקנות מתנה מכובדת היא, שאנחנו תמיד נעדיף לחפש מקום שמציע מבצעים או מחיר טוב על קנייה מרוכזת,זה יכולה להיות חנות או אפילו אתר אינטרנט.למעשה אני אישית מאוד אוהב לרכוש מתנות לחגדרך האינטרנט כי זה מאפשר לי חשיפה לכל מוצר שקיים וזה מאפשר גם כן לערוך השוואת מחירים.

יש מספר גדול של אתרים ברשת שמציאים מבחר מאוד גדול ומגוון של מתנות לחגים,ברוב האתרים ישנה חלוקה טובה של המוצרים לפי קטגוריות,באתר של חברת עצות ישנה חלוקה ממש טובה לדעתי לפי חגים.

מתנות לראש השנה:

ראש השנה נחשב כאחד החגים שבהם כן נהוג לקנות מתנות לחג

השנה החלטנו שלטובת מתנות לראש השנה אנחנו נוציא פחות מבדרך כלל,אז באמת נכנסתי לאינטרנט וחיפשתי משהו שיהיה נחמד ובמחיר טוב.

תוך שעה מצאתי אחלה מתנות לראש השנה ובאמת שהייתי מבסוט שסיימתי עם זה כבר מעכשיו ושלא השארתי את זה לרגע האחרון כמו שבדרך כלל קורה לי.

ההמלצה שלי היא להיכנס עוד היום לאינטרנט ולהתחיל לחשוב על רעיונות למתנות לראש השנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתי איתמר

מאת: איתי איתמרפסיכומטרי21/04/101778 צפיות
מומלץ להתחיל ללמוד כשלושה עד ארבעה חודשים לפני המבחן למי שמעוניין להוציא ציון גבוה,התקופה המומלצת לעבור קורס פסיכומטרי היא בזמן התיכון, בניגוד לדעה הרווחת. מכיוון שהתלמידים נמצאים עוד במסגרת לימודים וההתמודדות עם לימודים ולחת מהבחינה.

מאת: איתי איתמראימון אישי18/04/101083 צפיות
כמו מספר מקצועות טיפוליים אחרים גם בתחום האימון נוסח קוד אתי אשר מחייב את המאמן לפעול על פיו והוא כולל בתוכו נושאים כמו:חיסיו לקוח,יחסים בין מתאמן למאמן וכו.

מאת: איתי איתמראימון אישי14/04/101386 צפיות
המאמן מטיל משימות מגוונות על המתאמן שכאשר המטרה בתחילה היא שיקוף המצב הקיים הנתון של המתאמן והשלב הבא תהיה עזרה בראיית הנקודות החלשות אשר מצריכות שינוי בחיים של המתאמן

מאת: איתי איתמרפסיכומטרי11/04/102146 צפיות
כיום מבחן פסיכומטרי בשילוב ממוצע ציוני הבגרות מהווים את המדד הכי מדוייק שקיים בפני האוניברסיטאות להעריך את סיכויי הצלחתו של האדם בלימודי התואר הראשון. חשוב להבין כי המבחן הפסיכומטרי אינו מבחן אבסולוטי אלא הציון שמתקבל בבחינה הוא יחסי לשאר הנבחנים באותו המועד בחמש השנים האחרונות, כלומר: על מנת להוציא את הציון הכי גבוה במבחן (800 נקודות) אין צורך לענות על כל השאלות.

מאת: איתי איתמרגישור ובוררות11/04/101320 צפיות
ההורים שלי החליטו ללכת על הליך גישור כאשר הם הבינו שהם לא מסוגלים להגיע להבנות בינהם מבלי לריב,הם רצו לסיים עם הגירושין כמה שיותר מהר בכדי שאנחנו הילדים לא ניפגע.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214270 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204408 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205309 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193407 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193457 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182925 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica