חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה נכלל בתוכנית הלימוד של הכשרת מאמנים ?אילו תכנים נלמדים במסגרת קורס מאמנים אישיים וקורס coaching?

מאת: איתי איתמראימון אישי18/04/20101082 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכשרת מאמנים-מה היא כוללת?:

המון אנשים בשנים האחרונות שואפים לעבור הכשרה באימון אשר תאפשר להם להיות מאמנים אישיים בתחומים שונים ומגוונים.

נושא הכשרת מאמניםואימון הם נושאים מאוד פופולאריים. התחום תפס תאוצה מאוד משמעותית בשנים האחרונות,הוא עלה לכותרות בעזרתם של מאמנים שונים אשר העלו את המודאות לתחום בעזרת תוכניות טלויזיה,ספרים ופירסומים שונים.

שיטת האימון כפי שהיא נלמדת בקורס הכשרת מאמנים היא דרך מצוינת אשר מאפשרת התפתחות אישית וצמיחה בהמון תחומים בחיים,כמו:עסקים,הורות,זוגיות ועוד.

בארץ ישנם מספר בתי ספר לאימון שבהם ניתן לעבור הכשרה. כדאי מאוד לעשות סקר מקיף בין המקומות השונים השונים לפני שמחליטים באיזה מוסד לעבור את ההכשרה.

עיקר ההכשרה הוא ההתעסקות ביש ולא באין,המטרה היא להפוך להיות אנשים חיוביים.

כמו מספר מקצועות טיפוליים אחרים גם בתחום האימון נוסח קוד אתי אשר מחייב את המאמן לפעול על פיו והוא כולל בתוכו נושאים כמו:חיסיו לקוח,יחסים בין מתאמן למאמן וכו.

קורס מאמנים אישיים:

במהלך קורס מאמנים אישיים המשתתפים לומדים כיצד ניתן למצות את הפונטנציאל וכיצד ניתן להשתמש בו בצורה הטובה והנכונה ביותר.

במהלך קורס מאמנים אישיים עוברים המשתתפים אימון וליווי אישי צמוד,מטרת הקורס היא לאפשר למשתתף התנסות אישית בהצבת יעדים ומימושם, שיפור הביטחון העצמי,ניהול תקציבים משפחתיים והגעה למקום של פריצת דרך בתחומים אשר המשתתף מרגיש שהוא חלש בהם.

ההתנסות העצמית של המשתתפים בקורס היא חשובה והכרחית.כאשר המשתתף עובר הדרכה ואימון אישי בעצמו יש לו יכולות טובה יותר להיתחבר לתהליך ולמתאמנים העתידיים שלו.

מה כולל קורס ? coaching:

קורס coaching מיועד לאלו שרוצים לעבור הכשרה מתאימה שתאפשר להם ללמוד כלים שימושיים ופרקטיים להדרכת אנשים למימוש עצמי.

במהלך הלימודיםשל קורסcoachingנחשפים המשתתפים בפני תחום האימון והם לומדים את עקרונות תפיסת העולם עפ"י השיטה.

בקורס coaching נלמדת שפה חדשה ומדהימה שמאפשרת לאנשים להגיע למימוש עצמי בחיים שלהם,השפה כוללת בתוכה ביטויים כמו:חזון,עקרונות,פריצת דרך,הצלחה,מימוש ועוד.

המשתתפים חווים את האימון האישי בעצמם בטרם ילמדו כיצד ליישם את הכללים הנלמדים על אנשים אחרים.במהלך הקורס ילמדו המשתתפים שיטות לימוד ועבודה שמבוססות על שיטת האימון כגון:בניית תוכנית מטרות ומימושן,בנית חזון אישי ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתי איתמר

מאת: איתי איתמרצרכנות25/04/101100 צפיות
אני ממש לא מבין איך כל חווית החגים הפכו מכינוס משפחתי נעים לפסטיבל מתנות?אני הייתי מעדיף להשאיר את החגים נקיים מכל הקטע של המתנו כי אני אישית לא מתחבר לכל הקטע הזה.

מאת: איתי איתמרפסיכומטרי21/04/101777 צפיות
מומלץ להתחיל ללמוד כשלושה עד ארבעה חודשים לפני המבחן למי שמעוניין להוציא ציון גבוה,התקופה המומלצת לעבור קורס פסיכומטרי היא בזמן התיכון, בניגוד לדעה הרווחת. מכיוון שהתלמידים נמצאים עוד במסגרת לימודים וההתמודדות עם לימודים ולחת מהבחינה.

מאת: איתי איתמראימון אישי14/04/101386 צפיות
המאמן מטיל משימות מגוונות על המתאמן שכאשר המטרה בתחילה היא שיקוף המצב הקיים הנתון של המתאמן והשלב הבא תהיה עזרה בראיית הנקודות החלשות אשר מצריכות שינוי בחיים של המתאמן

מאת: איתי איתמרפסיכומטרי11/04/102145 צפיות
כיום מבחן פסיכומטרי בשילוב ממוצע ציוני הבגרות מהווים את המדד הכי מדוייק שקיים בפני האוניברסיטאות להעריך את סיכויי הצלחתו של האדם בלימודי התואר הראשון. חשוב להבין כי המבחן הפסיכומטרי אינו מבחן אבסולוטי אלא הציון שמתקבל בבחינה הוא יחסי לשאר הנבחנים באותו המועד בחמש השנים האחרונות, כלומר: על מנת להוציא את הציון הכי גבוה במבחן (800 נקודות) אין צורך לענות על כל השאלות.

מאת: איתי איתמרגישור ובוררות11/04/101320 צפיות
ההורים שלי החליטו ללכת על הליך גישור כאשר הם הבינו שהם לא מסוגלים להגיע להבנות בינהם מבלי לריב,הם רצו לסיים עם הגירושין כמה שיותר מהר בכדי שאנחנו הילדים לא ניפגע.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213659 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205287 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193113 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192947 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193019 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174136 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173541 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica