חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניר גוטליב - נומרולוג

מאת: ניר גוטליבנומרולוגיה02/05/20102755 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קוראים יקרים,

אנחנו תוהים לא פעם האם אנו מגשימים את עצמינו, האם יש דבר כזה שנקרא "יעוד", מדוע איננו שמחים, האם אנו נימצאים במקום בו טוב לנו,  האם אנו עומדים במקום רק מכוחה של שיגרה ואולי אנו סתם  חסרי אומץ להסתכל ניכוחה בחיינו אל עבר עתידנו מבלי לחשוש לבקר עצמנו-לטובת מציאת עתיד אישי טוב יותר. כאן בדיוק תופסת  הנומרולוגיה מקום מרכזי  כאמצעי ייעוץ והכוונה.

הנומרולוגיה היא תורת המספרים. הנומרולוג עוסק בחקר המשמעות המיסטית של המספרים או צרופי מספרים המורכבים מתאריך לידתו של האדם, שמו הפרטי ושם משפחתו, כמו גם שמות הוריו והכל תוך מטרה להסיק מהם תכונות מולדות, תכונות נירכשות, דרך חיים כמו גם את העתיד וצפונותיו.

(הפילוסופיה הפיתגוראית ראתה במספרים סמלים מהם ניתן לחקור הכל; כל דבר מיוצג ע"י מספר.

למספרים יש משמעות והוויה ובאמצעותם אפשר להבין את סידרי העולם באופן בהיר ומובן הרבה יותר.)

תורת הנמורולוגיה שואבת את כוחה ככלל  מ"תורת הקבלה"  אשר היא תורת הסוד והמיסטיקה היהודית.

הקבלה מבוססת על ההבחנה בין הנגלה לנסתר, חקר האלוהות והנהגתה בעולם, ולעייננו  מגלה היא את מסתרי המספרים ביחס להתנהגות האל, היקום והאדם.

ע"פ הנומרולוגיה הגורל מייצר מצבים בחייו של האדם הקשורים לתחומי החיים השונים פרנסה, זוגיות, מיקום ועוד.

האדם על פי תכונותיו המולדות כמו גם תכונותיו הנרכשות וע"פ השפעות הסביבה בה הוא חי מקבל החלטה על מצב אשר יווצר בעתידו כשהבסיס להנחה הוא כי "הכל צפוי והרשות נתונה".

ראו לדוגמא אדם אשר הגורל מייעד לו להיות בסביבה טיפולית; יש באפשרותו להפוך למטפל  ולשלוט בגורלו או ליתן לגורלו לשלוט  בו באופן בו ימצא עצמו בעל כורחו מטופל או מטפל בבני משפחתו. כשהאדם בוחר נכונה הגורל יקדם אותו לקראת הגשמת ייעודו בעולם.  בסיטואצייה הפוכה,  הגורל יזמן פעם אחר פעם מצבים עד אשר אדם יגשים את ייעודו.

ניקח כמשל בחורה ילידת 11.04.1975 הערך המספרי מוביל למסקנה כי עליה לבחור קודם בזוגיות ומשפחה ורק לאחר מכן בלימודים וקריירה, לעומתה בחורה ילידת 21.04.1974 יש לכוונה ראשית ללימודים ורק אז לזוגיות ומשפחה .( הכל בהכללה שכן קיימים נתונים נוספים אשר יש לחשבם  נ.ג.)

הנמורולוגייה היא תורה אינדיבידואלית לכל אדם ואדם בניפרד.

הנמורולוג בודק ערכים מספריים המהווים בסיס ליצירת מפת גורל של נבדק על פני עבר הווה ועתיד.

זו העת קוראים חביבים לזכור כי גורלכם בידיכם ועליכם רק לגלות מהי הדרך ומהו הכיוון הנכון עבור כל אחד מכם, מדוע מצבים מסויימים קשים לכם יותר ואחרים נוחים יותר באופן בו תבינו כי הכוונתכם להגשמת ייעוד גורלי היא היא הדרך לחיים מאושרים של הגשמה עצמית נכונה.

אני מזמין אתכם לגלות את תורת הנמורולוגיה אשר מבטיחה לשומעיה כי בידיהם להכיר בגורלם ולשנותו לטובת ייעוד ומימוש עצמי.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניר גוטליב - נומרולוג

052-5806566

nir.gotlib@gmail.com

www.nir-gotlib.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר גוטליב

מאת: ניר גוטליבנומרולוגיה08/09/111968 צפיות
" על כן יעזב- איש את אביו ואת – אמו ודבק באשתו והיו לבשר אחד " ( בראשית פרק ב, פסוק כד) נדמה כי אחת התהיות הבוערות והחשובות בחייו של כל אדם נוגעת לשאלת הזוגיות בחייו. כולנו שואפים לזוגיות ההרמונית המושלמת כזו הנצפית בסרטים, כולנו חולמים על זוגיות אוטופית שבה הכל מושלם, הכל וורוד, הכל יפה. ואין זה משנה באם אנחנו נעדרי זוגיות או בתוך זוגיות או שמא לאחר פרידה ולקראת זוגיות עתידית וחדשה. מהו המניע החזק אשר גורם לנו בני האדם לשאוף ולרצות את הדבר הקסום שנקרא זוגיות.

מאת: ניר גוטליבנומרולוגיה09/04/1111662 צפיות
במאמר זה אני נותן את משמעות המספרים באופן כללי, הדברים נלקחו מתוך ספרי "הנומרולוגיה הקבלית וכוח האותיות"

מאמרים נוספים בנושא נומרולוגיה

מאת: מאיר בן מרוםנומרולוגיה22/07/152252 צפיות
הנומרולוגיה היא תורת המספרים, ועל פיה לכל אות יש משמעות מספרית, שהיא גם משמעות "ערכית". כל אחת מן האותיות נושאת עמה ערך מספרי המשקף תכונות מסוימות, מאפיינים, מתנות ואתגרים. לפיכך, כאשר בוחרים שם לילד, חשוב להיות מודעים לכך. צירוף האותיות והיחסים ביניהן ייתנו ערך מספרי שונה, ובהתאם לכך – המעטפת האנרגטית של הילד תהיה שונה.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה22/04/146272 צפיות
אנו נולדים כעולם כפני עצמו וממשיכים להתנהג כך כל חיינו. מצד שני, המצב הטבעי האמיתי הוא הצורך שלנו ל"איחוד כוחות" עם אדם אחר ושונה מבחינה גנטית, נפשית, חברתית, כלכלית וריגשית... ואיתו אנו רוצים למזג את החיים שלנו. אבל זהו סוד הבריאה: לכך בדיוק נבראנו, כדי ליצור המשכיות באמצעות האיחוד. איך אנו מוצאים את ה"חצי השני" שלנו? האם הוא באמת החלק המשלים, או דווקא ההיפך?

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146365 צפיות
בשלב כזה או אחר של חייו כל אדם נדרש להכרעה גורלית: מהי הקריירה הנכונה עבורו וזאת כמובן החלטה הנוגעת כמעט לכל האספקטים המרכזיים של החיים, הן כמובן מבחינה כלכלית והן רגשית ואינטלקטואלית. זוהי אכן אחת ההחלטות הגורליות ביותר.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146193 צפיות
הניתוח הנומרולוגי מאפשר לבחון את העבר והשפעותיו, עד לרגע הזה ממש ולהצביע על ההחלטות שקבעו את מהלך חיינו עד כה. נכון, מהלך החיים קבוע ומתוכנן מראש ע"י הכוחות העליונים,. אבל "הכל צפוי והרשות נתונה" ולכן ניתן לשנות את המסלול שנקבע עבורנו. משום כך, חשוב לדעת מה "כתוב" לנו כדי שנוכל לקבל את ההחלטות הנכונות לנו ביחס לעתיד.

מאת: מיכאל רומנסקינומרולוגיה18/12/139032 צפיות
בשנים האחרונות הגישה המערבית המודרנית לשיטות טיפול ואבחון לא קונבנציונאליות התרככה מאוד. אם בעבר כל מה שהריח אפילו במעט ממיסטיקה נחשב למוקצה, הרי שהיום אפילו בתי החולים הממשלתיים כבר פותחים את שעריהם בפני מטפלים מתחום הדיקור, השיאצו ועוד. שיטות כגון פלדנקרייז, פאולה, פרחי באך והומאופתיה כובשות את לב הקהל הישראלי שפעמים רבות נואש מדרכי הטיפול המודרניות שבמקרים רבים לא מסוגלות להביא למזור.

מאת: tkidumנומרולוגיה25/11/138488 צפיות
אם אתם מעוניינים לגלות פרטים שונים על עצמכם, רוצים להכיר את עצמכם, את המגבלות שלכם, את היתרונות שלכם, רוצים לשאול שאלות בנוגע לחיי האהבה,

מאת: לוטונטנומרולוגיה25/07/128701 צפיות
הימורים ממוסדים הם הימורים המוכרים על ידי המדינה, מפוקחים על ידה וכוללים מיסוי על ידה. כל סוג אחר של הימורים שאינו מוכר על ידי המדינה אסור ואינו חוקי לרבות בתי קזינו פרטיים, מכונות מזל ללא היתר, משחקי קלפים למטרת הימורים ועוד. בישראל, גם הימורים דרך רשת האינטרנט, גם אם אלו הנעשים באתרים שאינם ישראלים אסורים על פי חוק. במדינת ישראל קיימים שני גופים הרשאים על פי חוק להציע הימורים לקהל הרחב, אלו הם מפעל הפיס והמועצה להסדרת ההימורים בספורט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica