חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משמעות המערכת הזוגית ע"פ תורת הנומרולוגיה הקבלית

מאת: ניר גוטליבנומרולוגיה08/09/20111968 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זוגיות – מאת ניר גוטליב, נומרולג מחבר הספר הנומרולגיה הקבלית וכח האותיות

" על כן יעזב- איש את אביו ואת – אמו ודבק באשתו והיו לבשר אחד "

( בראשית פרק ב, פסוק כד)

נדמה כי אחת התהיות הבוערות והחשובות בחייו של כל אדם נוגעת לשאלת הזוגיות בחייו. כולנו שואפים לזוגיות ההרמונית המושלמת כזו הנצפית בסרטים, כולנו חולמים על זוגיות אוטופית שבה הכל מושלם, הכל וורוד, הכל יפה. ואין זה משנה באם אנחנו נעדרי זוגיות או בתוך זוגיות או שמא  לאחר פרידה  ולקראת זוגיות עתידית וחדשה.

מהו המניע החזק אשר גורם לנו בני האדם מכל המינים ובכל הגיליאים ( הבוגרים )ובכל קשת המצבים לשאוף ולרצות את הזוגיות האידיאלית והמושלמת והאם בכלל זוגיות כזו הינה ברת השגה.  

הנומרולוגיה הקבלית רואה את הזוגיות כדבר מקודש וערכי וככזה היא מתיחסת לנושא בכובד ראש וביראה.

הנומרולוגיה הקבלית יוצרת חיץ בין אנשים לפני התהוות  זוגיות בחייהם ואשר עליהם לבחור בבן זוג כזה או אחר לבין אנשים הנימצאים כבר בזוגיות וצריכים לממש אותה בצורה מושלמת ונכונה.

"ארבעים יום קודם יצירת הולד  יוצאת בת קול ואומרת: בת פלוני לפלוני..."

 

(סוטה ב. )

על פי הכתוב הרי וזיווג האדם ניקבע מראש ואין בידו לשנותו ואם כך הם פני הדברים  למה לנו להתאמץ ? למה לנו להשקיע בזוגיות ? מה התוחלת בהשקעה כזו נוכח קביעת הזוגיות עוד בטרם בואנו לעולם?

והנה בזוהר הקדוש מופיע הכתוב הבא:

"אין מזווגים לאדם אלא לפי מעשיו"

דברים אלו עומדים לכאורה בסתירה מוחלטת לכתוב בסוטה  כי ארבעים יום קודם יצירת הוולד... וכו'

פה בעצם מוסברת החלוקה של הזוגיות על פי תורת הסוד בין זיווג שלא התקיים לזיווג שכבר קיים.

מלכתחילה הרי וזיווגו של האדם ניקבע לו עוד לפני בואו לעולם, הכוונה היא שלכל נשמה צד נקבי וצד זיכרי ובבואם לעולם אמורים חלקי הנשמה להתחבר להפוך לאדם אחד כמו שכתוב בבראשית ה,ב .

זכר ונקבה בראם ויברך אתם. ויקרא את שמם אדם רק כאשר הזכר והנקבה מתחברים והחיבור נכון נקראים הם "אדם".

ואולם, ישנם מקרים בהם  צד אחד של הנשמה לא מגיע לדרגת רוחניות הצד הנשמתי השני.  יש וחלקי הנשמה לא ממשמים את יעודם באופן זהה ביקום הגשמי שהרי למרות "שהכל צפוי" מנגד "הרשות נתונה" והבחירה היא בחירה חופשית. במצב כזה מזווגים לו לאדם על פי מעשיו, הצד שהתרומם ועלה מקבל חלק נשמה זהה לו ושווה לו במעשיו והצד שלא התרומם ולא התפתח מקבל את חלק הנשמה שזהה לו וזאת הכוונה "אין מזווגים לאדם אלא לפי מעשיו".

על פי תורת הנומרולוגיה הקבלית, על קצה המזלג שכן מדובר בתורה וברזים מורכבים ומסועפים, בזיווג קיים בודקים את הזיווג על פי המעשים הקיימים ומשם אנחנו נותנים את הכלים להתמודד ולפתור בעיות או משברים ומלמדים איך להעצים ולגרום לזוגיות לפרוח ולתעצם.  בזיווג חדש נבדקת ההתאמה של שורש נשמת האדם והאם הזיווג הוא שורש הנשמה או שהוא זיווג על פי התנהגותו ומעשיו של האדם.

כיצד ואיך ניבדקים הדברים ?

 על פי תורת הנומרולגיה הקבלית האדם בוחר את בחירותיו על פי ארבע קריטריונים עיקריים המשפיעים על החלטות בחייו ואלו הם:

הראשון הוא תאריך הלידה של האדם – תאריך הלידה הוא תכונות האדם המולדות והוא אינו ניתן לשינוי, התכונות הנמצאות בתאריך לידתו של האדם הם מיום לידתו ועד יום מותו. כמובן שיש גם תכונות נרכשות אותם האדם ירכוש בחייו כמו אינטליגנציה חברתית, בטחון עצמי וכו' ואולם התכונות המולדות הן לכל חייו.

השני המשפיע על בחירות האדם הוא השם של האדם, השם הוא ארגז כלים למימוש היכולת הטמונה בתאריך לידתו של האדם ויש להקפיד הקפדה יתרה על התאמה הרמונית בין שם ניבחר לתאריך לידה.

השלישי המשפיע על החלטות בחיינו הם הורינו,  החינוך והדרך אשר הם הטוו עבורינו ואשר בשלם אנו בוחרים או לא בוחרים בדבר זה או אחר.

ולבסוף הרביעי – הסביבה.  גם הסביבה בחיינו היא גורם המשפיע על אופן בחירות אשר אנו בוחרים  במצבים מסוימים.

על כן ההתאמה הראשונית בין בני זוג חדשים, התכונות המולדות של הגבר מול התכונות המולדות של האישה, כך לדוגמא אם ניבחן זוג שהערך המספרי הנומרולוגי של יום הלידה וחודש הלידה הוא 1,4 ( ילידת הראשון לאפריל ) אצל האישה והמשמעות של ערך נומרולוגי זה מקדד לאופי בעל דפוס התנהגות  קר, ביקורתי, עקשן, דעתן,ושיפוטי.

ומנגד הערך המספרי הנומרולוגי של יום הלידה וחודש הלידה הוא 2,6 ( יליד השני ליוני ) אצל הגבר מקדד לאופי חם, רגיש, זקוק למגע, משפחתי

במקרה כגון זה נראה על פניו חוסר התאמה בתכונות האופי המולדות של בני הזוג דבר אשר עלול להקשות עד מאוד על מערכת יחסים אופטימלית, חוסר התאמה יוביל קרוב לוודאי לריחוק ולניתוק בין בני הזוג

כל צד לא יבין את הצד השני, כל צד יחשוב  כי הוא הצודק וכך צריך לחיות, ממש שיח חרשים ומלכתחילה הדבר גלוי על פי תכונות הלידה של שניהם.

הדבר הבא  אותו בודקים  בהתאמה הזוגית הוא הזמנים והעיתויים בחיי בני הזוג, ובמה דברים אמורים?

אם נניח כי בגורלה של הבחורה כתוב שהיא צריכה ללדת בזמן מסוים או לעבור דירה בזמן אחר, להחליף מקצוע או כל דבר אחר, ואצל בן זוגה הדברים כתובים בזמנים אחרים, הרי ויכול להווצר מצב  בו הבחורה תרצה להיכנס להריון והבחור שאצלו כתוב הריון רק בעוד שנתיים לא יבין מה היא רוצה ולא ישתף פעולה דבר שיכול לגרום לבעיה בקשר.  אם אצל הבחורה יש דרישה נשמתית לילד והגבר מעכב אותה הדבר יכול לגרום לבעיות של זוגיות ולגורל דרכים יצירתיות לתקן עיוותים של חוסר התאמה כאלה.

אלו הם שני הדברים העיקריים  אשר ניבדקים בזוגיות חדשה.  לעומת זאת, בזוגיות קיימת עת הזוגכ  כבר ביחד אנחנו בודקים גם כן את שני הדברים הנ"ל אך  מסבירים לכל אחד מבני הזוג את תכונותיו של האחר ואיך להתמודד עם תכונות אלו. וחשוב לזכור ולהבין שאין ביכולתינו לשנות את האחר אלא אך ורק את עצמנו, וכאשר כל אחד מבני הזוג מבין את תכונותיו של האחר קל לנו יותר לקבל ולעבוד עם תכונות אלו.

בעניין  העיתויים גם פה ניבדוק את ההתאמה של הזמנים ונכוון את בני הזוג לעבודה נכונה לפי העיתוייםהכתובים  בגורל האישה דווקא.

חשוב להבין כי בחתונה היהודית יש התחייבות של הגבר על כתב הכתובה לתת לאשתו מזון, בגדים, קורת גג, מיניות, וילדים וברגע שהוא חתם והתחייב יש לחתימתו משמעות קארמתית אותה אין הוא יכול לבטל סתם כך ולכן בחוסר התאמה של זמנים נכוון את הכל לזמנים הכתובים בגורל האישה.

ככלל, תורת הזוגיות על פי הנומרולוגיה הקבלית היא כמעיים המתגבר ובכתבות הבאות ארחיב על כך ואתן  נקודות נוספות חשובות לטובת בדיקת הזוגיות והעצמת הקשר עד למקום שבו נרגיש את עצמנו בחלום וורוד ממש בו נככב אנחנו עצמינו נהיה בסרט של חיינו אנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניר גוטליב - נומרולוג

052-5806566

nir.gotlib@gmail.com

www.nir-gotlib.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר גוטליב

מאת: ניר גוטליבנומרולוגיה09/04/1111681 צפיות
במאמר זה אני נותן את משמעות המספרים באופן כללי, הדברים נלקחו מתוך ספרי "הנומרולוגיה הקבלית וכוח האותיות"

מאת: ניר גוטליבנומרולוגיה02/05/102756 צפיות
מתלבטים? מרגישים על פרשת דרכים? זקוקים להחלטה? ייעוץ נומרולוגי יראה לכם את הדרך המתאימה לכם! ניר גוטליב, נומרולוג, מקיים הרצאות, חוגי בית, מסיבות יום הולדת, מסיבת רווקות, , וקורסים בנומרולוגיה למתחילים ומתקדמים.

מאמרים נוספים בנושא נומרולוגיה

מאת: מאיר בן מרוםנומרולוגיה22/07/152252 צפיות
הנומרולוגיה היא תורת המספרים, ועל פיה לכל אות יש משמעות מספרית, שהיא גם משמעות "ערכית". כל אחת מן האותיות נושאת עמה ערך מספרי המשקף תכונות מסוימות, מאפיינים, מתנות ואתגרים. לפיכך, כאשר בוחרים שם לילד, חשוב להיות מודעים לכך. צירוף האותיות והיחסים ביניהן ייתנו ערך מספרי שונה, ובהתאם לכך – המעטפת האנרגטית של הילד תהיה שונה.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה22/04/146272 צפיות
אנו נולדים כעולם כפני עצמו וממשיכים להתנהג כך כל חיינו. מצד שני, המצב הטבעי האמיתי הוא הצורך שלנו ל"איחוד כוחות" עם אדם אחר ושונה מבחינה גנטית, נפשית, חברתית, כלכלית וריגשית... ואיתו אנו רוצים למזג את החיים שלנו. אבל זהו סוד הבריאה: לכך בדיוק נבראנו, כדי ליצור המשכיות באמצעות האיחוד. איך אנו מוצאים את ה"חצי השני" שלנו? האם הוא באמת החלק המשלים, או דווקא ההיפך?

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146365 צפיות
בשלב כזה או אחר של חייו כל אדם נדרש להכרעה גורלית: מהי הקריירה הנכונה עבורו וזאת כמובן החלטה הנוגעת כמעט לכל האספקטים המרכזיים של החיים, הן כמובן מבחינה כלכלית והן רגשית ואינטלקטואלית. זוהי אכן אחת ההחלטות הגורליות ביותר.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146193 צפיות
הניתוח הנומרולוגי מאפשר לבחון את העבר והשפעותיו, עד לרגע הזה ממש ולהצביע על ההחלטות שקבעו את מהלך חיינו עד כה. נכון, מהלך החיים קבוע ומתוכנן מראש ע"י הכוחות העליונים,. אבל "הכל צפוי והרשות נתונה" ולכן ניתן לשנות את המסלול שנקבע עבורנו. משום כך, חשוב לדעת מה "כתוב" לנו כדי שנוכל לקבל את ההחלטות הנכונות לנו ביחס לעתיד.

מאת: מיכאל רומנסקינומרולוגיה18/12/139032 צפיות
בשנים האחרונות הגישה המערבית המודרנית לשיטות טיפול ואבחון לא קונבנציונאליות התרככה מאוד. אם בעבר כל מה שהריח אפילו במעט ממיסטיקה נחשב למוקצה, הרי שהיום אפילו בתי החולים הממשלתיים כבר פותחים את שעריהם בפני מטפלים מתחום הדיקור, השיאצו ועוד. שיטות כגון פלדנקרייז, פאולה, פרחי באך והומאופתיה כובשות את לב הקהל הישראלי שפעמים רבות נואש מדרכי הטיפול המודרניות שבמקרים רבים לא מסוגלות להביא למזור.

מאת: tkidumנומרולוגיה25/11/138488 צפיות
אם אתם מעוניינים לגלות פרטים שונים על עצמכם, רוצים להכיר את עצמכם, את המגבלות שלכם, את היתרונות שלכם, רוצים לשאול שאלות בנוגע לחיי האהבה,

מאת: לוטונטנומרולוגיה25/07/128701 צפיות
הימורים ממוסדים הם הימורים המוכרים על ידי המדינה, מפוקחים על ידה וכוללים מיסוי על ידה. כל סוג אחר של הימורים שאינו מוכר על ידי המדינה אסור ואינו חוקי לרבות בתי קזינו פרטיים, מכונות מזל ללא היתר, משחקי קלפים למטרת הימורים ועוד. בישראל, גם הימורים דרך רשת האינטרנט, גם אם אלו הנעשים באתרים שאינם ישראלים אסורים על פי חוק. במדינת ישראל קיימים שני גופים הרשאים על פי חוק להציע הימורים לקהל הרחב, אלו הם מפעל הפיס והמועצה להסדרת ההימורים בספורט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica