חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי תאוריה

מאת: orit leviלימוד עצמי05/05/20102603 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תאוריה הינו המבחן העיוני הקודם למבחן הנהיגה המעשי הבא לבחון את הידע התיאורטי של הנהג המתחיל בחוקי הכביש ובתפעול כלי הרכב וחלקיו השונים. המבחן מורכב משלושים שאלות, מתוכן מותר לטעות רק בארבע. בגלל שאין כל כך מקום לטעויות במבחן התאוריה חייב לדעת איך להתכונן בצורה הטובה ביותר למבחן זה.

ספרים ללימודי תאוריה

עד לפני כמה שנים, שיטת הלימוד הנפוצה ביותר הייתה ספרים ללימוד תאוריה. כל מורה נהיגה החזיק באמתחתו מספר ספרים ומכר אותם לתלמידיו. במשרדי מ.מ.ס.י בהם מוציאים את הטופס הנדרש לבחינת התאוריה, ניתן היה לרכוש ספרי תאוריה במחיר מוזל, כמו בכל חנויות הספרים, ובמשרד התחבורה. ספר התאוריה הכיל את החומר העיוני הכתוב, לוח תמרורים מקופל, ומאגר שאלות ומבחנים לתרגול בסוף הלימוד.

לימודי תאוריה באינטרנט

בשנים האחרונות, עם התפתחות עידן המדיה הממוחשבת, בזמנים בהם הmail נהיה email, והbooks נהיו ebooks תפסו אתרי האינטרנט את מקומם של ספרי הלימוד. בצורה ממוחשבת, מותאמת אישית למשתמש, בנוחות מירבית, ובעלות מזערית עברו לימודי התאוריה מהפך, וכיום כמעט כל אחד המעוניין ללמוד למבחן התאוריה פשוט פותח את האקספלורר או המוזילה ומתחיל לתקתק.

אתרי האינטרנט מציעים משחקים חווייתיים, מאגרי שאלות עצומים, מעקבי התקדמות אישיים, ופתרונות ושיטות ללימוד מתקדם. אתרי האינטרנט, בניגוד לספרים, מתעדכנים כל העת ביחד עם השינויים בחוקי התנועה, בתמרורים, ובדרישות של משרד התחבורה.

שיטות ללימודי תאוריה

כל אתר מציע שיטה שונה ללימוד תאוריה. המשותף לכולם הוא החומר הלימודי, ומפת התמרורים, אך השונה הוא הצורה בה החומר מועבר בכל אתר ואתר. ישנם אתרים הדוגלים בשיטת הלמד וזכור. השיטה הישנה והפשוטה, לקרוא את כל החומר, לשנן אותו טוב טוב, ולהיבחן במבחני סימולציה (הדמיה) שנועדו לדמות את מעמד התאוריה עצמו. לפי השיטה הזו, כשהנבחן מצליח להגיע לרצף תוצאות טוב במבחני ההדמיה, הוא מוכן לגשת למבחן האמיתי.

שיטה נוספת היא חידונים. השיטה דוגלת בלענות ישר על השאלות וללמוד בדרך חוויתית יותר מהטעויות. בכל פעם מופיעה שאלה, שהנבחן צריך לענות עליה. במידה וענה נכון התשובה מופיעה כנכונה, במידה וטעה, מופיעה התשובה הנכונה, וכך מתכונן הנבחן ולומד את החומר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בניית אתרים, קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת orit levi

מאת: orit leviמחלות לב02/06/101675 צפיות
תהליך הקרישה הינו חלק משיטות ההומאוסטזה, המהווה מכלול של שיטות שנועדו למנוע פגיעה קריטית במחזור הדם וכליו, ולמנוע איבוד דם רב. לעתים ניתן להתיקל במחלות הקשורות למערכת הקרישה הגורמות לקרישת יתר או לתהליך קרישה לקוי, ועל ידי כך מהוות פגיעה בתקינותה של מערכת הדם וחושפת אותה לסכנות רבות יותר.

מאת: orit leviפיזיולוגייה02/06/101434 צפיות
המופיליה הינה מחלת דם המועברת בתורשה וגורמת לתפקוד לקוי של תהליך הקרישה במחזור הדם. בעקבות המחלה, דימומים ופצעים עמוקים מדממים במשך זמן ארוך יותר מהרגיל, ויכולים לגרום לאיבוד דם רב. במקרה של פגיעה פנימית בכלי הדם (דימום פנימי) יכול להיגרם נזק רב לרקמות ואיברים פנימיים כתוצאה ממחלה זו.

מאת: orit leviלימוד עצמי05/05/101435 צפיות
אנשים רבים שנוהגים בכלי רכבם היטב, מוצאים את עצמם נתקלים במחסום התאוריה המונע מהם שוב ושוב לגשת למבחן המעשי ולהוציא את הרישיון המיוחל. כמובן שהדרך הטובה ביותר להצליח במבחן התאוריה היא לדעת בעל פה את כל החומר, להתכונן בצורה הטובה ביותר, ולהשקיע על חזרה רבה ככל האפשר על מאגרי שאלות. למרבה הצער, דבר זה אינו מתאפשר אצל כל אחד, וגם לפעמים שנדמה שלמדנו בצורה הטובה ביותר, התאוריה מתגלה כמשהו אחר ממה שלמדנו והתכוננו אליו.

מאת: orit leviבניית אתרים18/04/101002 צפיות
האתרים של היום שונים מאוד מהאתרים שהיו נפוצים לפני כמה שנים. פעם האתרים היו סטטים ואילו היום אתרים הם דינאמיים ובעלי אפשרות ליהול תקשורת עם הגולש.

מאת: orit leviבניית אתרים22/03/101103 צפיות
בניית אתרים בחינם היא אפשרות טובה אך בסיסית ויש להכיר בכך שאתרים הנבנים בחינם הם בדרך כלל מוגבלים יותר מאתרים שעולים כסף. בדרך כלל אלו אתרים המכילים מספר קטן של עמודים, המגיעים עם כמה ערכות עיצוב קבועות ולא מכילות הרבה אפשרויות מתקדמות. אך עם זאת, לעתים בניית אתרים בחינם היא הפתרון המספק לעסק בתחילת הדרך.

מאמרים נוספים בנושא לימוד עצמי

מאת: אופירלימוד עצמי01/08/161645 צפיות
לצורך קבל שירותי נוטריון בתל אביב חלה עליכם החובה לבדוק היטב אל מי אתם פונים על מנת לקבל את השירות. יש לדעת כי לא כל עורך דין יכול להעניק לכם אישור נוטריוני, ועל כן, הרישיון לספק אישורים אלו, כמו גם היעד והוותק בתחום הינה חשוב. אז כיצד תוכלו למצוא נוטריון בעיר תל אביב? לפניכם כל מה שחשוב לדעת.

מאת: ירון כהןלימוד עצמי16/04/152322 צפיות
אנשים שמעוניינים לשפץ את ביתם או לבנות את בית החלומות שלהם יכולים להיעזר בחשמלאי מוסמך שיכולותיו מתאימות לסוג כזה של עבודות. אך פרויקטים מורכבים יותר שיכולים לכלול גם עבודות במפעלי תעשייה (ולא רק עבודה במבני מגורים) הם עניין להנדסאים בתחום זה.

מאת: מאיה בית אחדלימוד עצמי18/05/145073 צפיות
בעיות קשב וריכוז אינם בעיות המונעות מהאדם להתרכז בפרט מסוים, או ההרגל לקפוץ מנושא לנושא. בעיות קשב וריכוז מתחילות מבפנים, כאשר לאדם יש המון "רעש" בפנים, מחשבות וקושי ריכוז בתוך עצמו

מאת: אוהד ז.לימוד עצמי01/10/131973 צפיות
טכנולוגיה ולמידה מקנות לעובד שעובר את ההדרכה הטכנולוגית שני יתרונות עיקריים. ראשית, הן תומכות היטב במטרות של הארגון ושנית הן מסייעות בצמצום עלויות הלמידה.

מאת: zivלימוד עצמי19/03/131814 צפיות
השנים חולפות ואתם לא מתקדמים בחיים? אם זה עתה חזרתם מטיול בחו"ל וגם אם אתם בגיל שלושים פלוס יש לכם עוד זמן!

מאת: קופירייטינג פלוסלימוד עצמי19/02/132076 צפיות
אם מגיל הקטן, אחד מהתחביבים האהובים ביותר שלכם, היה להחזיק עיפרון ביד, לתת דרור לדמיון שלכם, וזה עדיין לא השתנה, רק עבר לתכנת צייר במחשב, אולי, אתם צריכים ללמוד לצייר, ובכלל להירשם ללימודים של קורסים אנימציה. האם כדאי לכם ללמוד לצייר במסגרת של קורסים לציור בבי"ס לאומנויות, או שאתם יכולים ללמוד לצייר וגם להפוך לאנימטורים או לגרפיקאים עם תעודת מקצוע?

מאת: אבילימוד עצמי03/01/138310 צפיות
כל אחד מאיתנו שמתכנן להרים אירוע כלשהו, אם זאת מסיבת רווקות ואם בכלל ערב עסקי, יודע שחשוב לבדר את המוזמנים אשר יבואו. אוכל ומוסיקה אינם בדיוק מרכז האירוע, לפיכך מומלץ לשכור מפעיל מקצועי שיודע איך לספק לכלל המוזמנים חוויה שעוד לא ניסו. בגלל זה בימינו אנשים רבים בוחרים באופציה של סדנה מקצועית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica