חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצה לדעת יפנית?לדבר איטלקית?קורס בצרפתית?

מאת: מ. יפהלימודי שפות06/05/20102825 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצה לדעת יפנית?לדבר איטלקית?קורס בצרפתית?

שפה אחת כיום לא מספיקה,שתיים זה כבר סביר ,שלוש שפות מומלץ..
בעולם שבו אנו חיים נדרש מאיתנו לשלוט במספר שפות בגלל בחירה או אילוצים.
עד לפני שנים מעטות רב הלימוד נעשה בכיתות עם לוח ומורה.
בשנים האחרונות חלה מהפכה,לימוד שפות דרך האינטרנט בקלות!
יתרונות רבים לדרך זו ,אסביר ואמנה במאמר זה.

שלושתהיתרונות העיקריים בלימוד קורס שפה באינטרנט

1.גמישות אינסופית של אפשרויות לימוד, למעשה אין  צורךבלימודים באוניברסיטה , במכללה הקרובה או מוסד כלשהו בקרבת מקום המגוריםאו העבודה,אין צורך בביזבוז זמן נסיעות ודלק.  ניתן ללמוד קורס ספרדית באינטרנט איכותי המללוה באפשרויות אינטראקטיביות וטכנולוגיות המאפשרותיכולת הטמעה שלא היה מושגת בכיתה רגילה המתאים לכם ביותר, ללא צורךבהתחשבות באילוצי מקום וזמן.

2.נגישות אינסופית לחומר הלימוד מכל נקודה בעלת חיבורלרשת האינטרנט. משמעותי הן לאוכלוסיה אשר גרה רחוק ממרכזי אוכלוסין והןלאלו אשר נמצאים רבות בחו"ל לצורכי עבודה או משפחה,יתכן שיום אחד אתה נמצאבעיר או ארץ שונה מאמש,אתה לא אמור לקטוע את רצף הלמידה,אתה לא תלוי כללוכלל במקום ,יכול ללמוד סביב השעון 7 ימים בשבוע,כמו כן אם הקורס הכי טובלצרפתית,יפנית או איטלקית נערך בחו"ל ולא בארץ,זה לא פוסל אותך מלהשתתף בקורס מביתך או ממקוםעבודתך לדוגמה.

3.גמישות גבוהה בכל הקשור ללוחות זמנים, כאשר הלומדיםבאופן מקוון יכולים להשתתף בשיעורים בזמן אמת, כמו גם לצפות באותם שיעוריםבזמן אשר אשר נח להם. משמעותי בעיקר לאנשים העובדים במשרה חלקית או מלאה,ומעוניינים ללמוד בזמנם החופשי, בין אם הוא בבקרים, בשעות הערב, או אףבמהלך היום או הלילה.

בהצלחה בלימודי השפה שתבחר לך.

לקורסי שפות באינטרנט לחץ כאן

לקריאת מאמר יתרונות הלימודים באינטרנט

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"לא הביישן למד"..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מ. יפה

מאת: מ. יפהטיולים בחו"ל20/10/131148 צפיות
טיפים מועילים לפריס

מאת: מ. יפהבתי מלון28/05/132036 צפיות
10 טיפים והמלצות לתייר בניו יורק NY אתה הולך להינות בענק,תרתי משמע...יש את ניו יורק ואחר כך שאר העולם.. ראשית אל תהיה מאוים על ידי הקהל הגדול והמבנים הגדולים יותר. ניו יורק יכולה להיות עיר ידידותית לניהול למבקרים אם תיישמו כמה עצות במבחן זמן זה.

מאת: מ. יפהטיולים בחו"ל06/03/131922 צפיות
המלצות וטיפים ללונדון לונדון הינה יעד פופלארי לנסיעה עבור ישראלים רבים,בכל גיל . לעיר המדהימה הזו יש מה להציע לכולם,מקטן ועד גדול.. במאמר זה אתן לך כמה טיפים חשובים כלונודוניקית לשעבר שאוהבת את העיר.

מאת: מ. יפהבר ובת מצווה19/02/132148 צפיות
שלח ברכה מהתנך לבר מצווה,מילות קודש לאדם יקר לליבך. בר מצווה או כל אירוע מרגש ,מצריך כתיבת ברכה.כתיבת ברכה אישית בצירוף פסוקים מהתנך זה ברכה מקורית מהמקורות שכל אחד ישמח לקבל ללא הבדל ,מין ,גזע ודת.אם בא לך להיות שונה ומקורי,אתה מוזמן לקרא את המאמר הבא ולקבל את הכתובת לאתר. ברכה מקורית מהמקורות ,קיים שירות כזה והוא בחינם!

מאת: מ. יפהאירועים וחתונות – כללי19/02/131811 צפיות
שלח ברכה מהתנך לחתונה,מילות קודש לאדם יקר לליבך. חתונה או כל אירוע מרגש ,מצריך כתיבת ברכה.כתיבת ברכה אישית בצירוף פסוקים מהתנך זה ברכה מקורית מהמקורות שכל אחד ישמח לקבל ללא הבדל ,מין ,גזע ודת.אם בא לך להיות שונה ומקורי,אתה מוזמן לקרא את המאמר הבא ולקבל את הכתובת לאתר. ברכה מקורית מהמקורות ,קיים שירות כזה והוא בחינם!

מאת: מ. יפהאימון למערכות יחסים10/12/121270 צפיות
איך להצליח עם בחורות? אימון להתחיל עם בחורות ,אי פעם ראית בחור בבר ניגש לבחורה שהוא לא מכיר ומרגיש חופשי איתה כמעט מייד, זה יכול להיות חוויה לחלוטין שהמוח לא קולט. זה אולי נראה כמו זה קסם שלא תוכל לעשותו בחיים.. - האם לבחור יכולת מיוחדת ? יתכן שמישהו נולד עם היכולת להצליח עם בחורות? .

מאת: מ. יפההריון ולידה09/12/121914 צפיות
רוצה בטן שטוחה לאחר לידה? מה אפשר לעשות להשיג בטן שטוחה אחרי לידה? יש מה לעשות..במאמר זה אפרט ואסביר איך השגתי בטן שטוחה אחרי לידה ומהר.. יש מה לעשות..במאמר זה אפרט ואסביר איך השגתי בטן שטוחה אחרי לידה ומהר..

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222624 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192099 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173219 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173484 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172979 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172490 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171964 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica