חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רפואה סינית- מיליארד סינים לא טועים

מאת: ירון גונדארפואה סינית11/05/2010963 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעשור האחרון חלה עלייה בשכיחות לימודים, אבחון וטיפול באמצעות רפואה אלטרנטיבית בכלל וברפואה סינית בפרט. הדהירה ההמונית הפתאומית אינה מובנת, כיוון שהרפואה הסינית קיימת כבר מעל 5000 שנים. יעילות והצלחת הרפואה הסינית הוכיחה את עצמה לאורך השנים, במקומות אפילו שלרפואה המערבית אין פתרונות. כיום אף ניתן לקבל טיפולים ברפואה סינית גם בבתי חולים, בקופות החולים (מכבי, כללית, לאומית ומאוחדת), מכללות לרפואה משלימה וגם באופן פרטי.

מהי רפואה סינית?
רפואה סינית היא תחום נרחב בפני עצמו השייך באופן כללי לרפואה האלטרנטיבית (משלימה). מקור הרפואה הסינית הוא בסין, אשר ראשיתה בפולחנים שמאנים. על פי ממצאים ארכיאולוגיים שונים, היו קיימות 6 אסכולות עיקריות של רפואה סינית כבר במאה השנייה לפני הספירה.


הרפואה הסינית עובדת על פי עקרונות בסיסים מנחים אשר טוענים שהאדם הוא מכלול של גוף ונפש, ההסתכלות על האדם כשלם ומושלם אשר מושפע ומשפיע על הטבע, כחלק מהעולם, כחלק ממחזוריות החיים, עונות השנה, היום והלילה. ובזמן אבחון, ייעוץ וטיפול, יש צורך לקחת את כל האספקטים הללו בחשבון, ולא להסתכל רק על התסמינים (כמו ברפואה הקונבנציונלית) אלא, הסתכלות על האדם כמכלול.
חשוב לציין, שאין הרפואה הסינית באה להחליף את הרפואה הקונבנציונלית אלא לתת מענה משלים לאבחון, ייעוץ, תמיכה וטיפול במקרים בהם אין הרפואה הקונבנציונלית יכולה לעזור. ממחקרים רבים שנעשו, נמצא ששילוב בין רפואה סינית לרפואה קונבנציונלית מעלה את שכיחות הריפוי והוכחות לכך נמצאו בקרב חולי סרטן.

מהם שיטות הטיפול ברפואה הסינית?
הרפואה הסינית משתמשת במספר רב של שיטות טיפול למטרת ייעוץ, אבחון (באמצעות שיטות אבחון ייחודיות כגון אבחון על פי לשון, דופק, פנים), מניעה, תמיכה ואף טיפול. שיטות הרפואה הסינית כוללות: דיקור סיני (אקופנטורה), צמחי מרפא סינים, שיאצו, תרפיית מגע, טיפול במגנטים טווינה, כוסות רוח, נטורופתיה, הומיאופתיה ועוד.
אחד המושגים חשובים ביותר ברפואה הסינית, אשר על פיהם מבוססת תורת הרפואה הסינית הוא הצ`י.
הצ`י היא אנרגית החיים, אשר זורמת בתוך גוף האדם דרך 12 מסלולים (מרדיאנים). במרבית המקרים בהם האדם חולה או סובל מבעיה בריאותית או נפשית, נוצר חוסר איזון בגוף ובנפש המוביל לתסמינים וסימפטומים שונים ולחסימת הצ`י. באמצעות שיטת הטיפול דיקור סיני, ניתן להסיר את החסימה, ולאפשר שוב לצ`י לזרום בחופשיות ולהחזיר את הגוף למצב מאוזן והרמוני.

באילו בעיות ניתן לטפל באמצעות רפואה סינית?
באופן כללי, הרפואה הסינית יכולה לעזור, לייעץ, לתמוך ולרפא מגוון רחב של מחלות ובעיות בריאותיות פיזיות ונפשיות. להלן דוגמאות לבעיות בריאותיות שונות הניתנות לטיפול באמצעות הרפואה הסינית:
כאבי ראש ומיגרנות.
הפרעות במערכת העיכול (כגון: עצירות, שלשול, תסמונת המעי הרגיז)
הורדת לחץ דם
הורדת סוכר בדם
הפרעות מערכת הנשימה
הפרעות שינה.
אנמיה
הפרעות נפשיות שונות (כגון: הפרעות דיכאון, חרדה)
בעיות ומחלות גב
בעיות מפרקים
בעיות שרירים וגידים
הפרעות במערכת הרבייה הנשית או הגברית
תסמונת קדם וסתית
הפרעות גיל המעבר
בעיות במערכת האנדוקרינולוגית
בעיות גניקולוגיות
אין אונות
חיזוק המערכת החיסונית.

רפואה סינית

 



תגיות המאמר: רפואה סינית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הקניון הוירטואלי http://www.bari-p2.co.il/ "העיקר הבריאות" -כל מוצרי הבריאות במקום אחד במחירים ההוגנים ביותר בשוק.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון גונדא

מאת: ירון גונדאתוספי מזון11/05/101303 צפיות
מקור המילה ויטמין בלטינית הוא ויטה=חיים. הויטמינים נחוצים לאדם על מנת שגופו באופן כללי, והמערכות, איברים ותהליכים פיזיולוגים שונים המתרחשים בגוף, יוכלו להתרחש באופן נורמאלי וללא הפרעות. הויטמינים הינם חומרים אורגנים החיוניים לגוף האדם, כיוון שאין הגוף יכול לייצר אותם בכוחות עצמו.

מאת: ירון גונדאאורטופדיה ופיזותרפיה11/05/101256 צפיות
במהלך היום אנחנו יושבים במשרד, יושבים בבית מול המחשב או מול הטלוויזיה, יושבים לאכול, נשים העובדות בתור קוסמטיקאיות, רופאים\ות וכדומה. השעות הארוכות שאנו מבלים ביום בישיבה, היא מצב אינו טבעי לגופנו, מצב שעלול לגרום לנזקים בריאותיים.

מאת: ירון גונדאבריאות ורפואה כללי11/05/101249 צפיות
אין אף רופא בעולם אשר יכול להתווכח עם חולה אשר טוען שכואב לו, גם באם הכאב הוא אינו פיזי. מחלות והפרעות רבות גורמות בנוסף לתסמינים הפיזיים גם לכאב נפשי. כאב נפשי כמו כאב פיזי הוא אמיתי.

מאת: ירון גונדאטיפול בעור11/05/102460 צפיות
לאחרונה פורסם ברחבי העולם, העיתונים והאינטרנט, מקרה לא נעים ואף מזעזע של "איש העץ". מי מאיתנו שראה את תמונתו של האיש המסכן, חייב להודות שחש כאב בטן קל.

מאת: ירון גונדאבריאות ורפואה כללי11/05/101725 צפיות
אחת הבעיות הפיזיולוגיות הנפוצות באוכלוסייה הכללית היא בעיית ה"גב התפוס"-כאבי גב. מחקרים מראים שכ-80% מהאוכלוסייה הכללית תחווה בשלב כלשהוא בחייה כאב גב.

מאת: ירון גונדארפואה סינית11/05/101134 צפיות
רפואה סינית היא בעצם אוסף של שיטות שנועדו לטפל בגוף האדם ומשתמשים בהן כבר למעלה מ 5000 שנה. לרפואה הסינית שיטות ייחודיות משלה לגילוי ואבחון בעיות בריאותיות וטיפול בהן.

מאת: ירון גונדאסרטן11/05/101726 צפיות
תזונה טובה, מאוזנת ובריאה חשובה בכל גיל על מנת לשמור על התפתחות וגדילה תקינה ועל איזון ובריאות הגוף. חוסרים במרכיבי מזון או ויטמינים ומינרלים עלולים לגרום לתופעות, בעיות ומחלות גופניות רבות. מזון רפואי הינו מזון הניתן במרבית המקרים לחולי סרטן ולאנשי גיל הזהב.

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222699 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222957 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/213003 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213203 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213397 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213650 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213694 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica