חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רפואה סינית - מאמר 2

מאת: ירון גונדארפואה סינית11/05/20101077 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות נאלצה להודות הרפואה הקונבנציונלית, שאין בידיה את כל הפתרונות לאבחון וטיפול בבעיות בריאותיות ונפשיות שונות, אך מה יעשו האנשים שעדיין סובלים מתסמינים שונים המפריעים להם לתפקוד תקין בחיי היומיום? האם יישארו עם הכאבים ועם חוסר הידיעה מדוע הם נגרמים מלכתחילה?
הפתרון לבעיות, מחלות והפרעות פיזיות ונפשיות רבות נמצא בידיי הרפואה הסינית, אשר הוכיחה את יעילותה והצלחתה במקומות בהם לרפואה הקונבנציונלית אין פתרונות. כיום, הרפואה הסינית הולכת יד ביד עם טיפולים שונים של הרפואה הקונבנציונלית, אך אל לנו לבלבל, הרפואה הסינית אינה באה כתחליף לרפואה הקונבנציונלית אלא כדרך נוספת ומשלימה למחלות ובעיות להן הפתרונות באמצעות הרפואה הקונבנציונלית דלים או בלתי מספקים.
בספטמבר 2007, נערך מחקר בנוגע לטיפולים לכאבי גב, המחקר נערך באוניברסיטה בגרמניה וגילה שממגוון הטיפולים המוצעים כיום לכאבי גב, דיקור סיני נמצא כטיפול היעיל ביותר לבעיות גב. הטיפול בדיקור סיני, שהוא אחת משיטות הטיפול הנפוצות והמוצלחות של הרפואה הסינית, הפחית את עוצמת כאבי הגב וגרם לשיפור באיכות החיים של המטופלים. אחת מהיכולות המופלאות של טיפול באמצעות דיקור סיני, הוא טיפול בסימפטומים של סרטן ותופעות הלוואי של הטיפולים לסרטן. ממחקר אשר התפרסם בשנת 2000 ב- Journal of the American medical association, המבוסס על השפעת הדיקור על חולים בסרטן השד, נמצא כי דיקור סיני יעיל מאוד בהקלה על תופעות מחלת הסרטן ותופעות הלוואי מטיפול, כגון: עייפות, גלי חום, בחילות, הקאות וכאב.
אחת מהנחות היסוד של הרפואה ה

סינית, היא שיש צורך להסתכל על האדם כמכלול של גוף ונפש המושפע ומשפיע על הסביבה, הטבע והיקום. על פי הרפואה הסינית, קיימת בגופנו אנרגית החיים הנקראת על פי הרפואה הסינית, קיימת בגופנו אנרגית החיים הנקראת צ`י. אנרגיה זו אחראית על כל המחלות, בעיות, הפרעות, איזון, הרמוניה ואושר בחיינו. אנרגיה זו זורמת בגוף האדם דרך 12 מסלולים הנקראים מרדיאנים. כאשר האדם סובל מתסמינים שונים, כגון: כאבים, דלקות ואף סרטן, ייתכן מאוד, שאנרגיית החיים בגופו- הצ`י, חסום ועקב כך נוצרו כל התחלואים בגופו של האדם. הרפואה הסינית טוענת, כי אין כאב בלי חסימה ואין חסימה בלי כאב ובאמצעות טיפול בדיקור סיני, יהיה ניתן לשחרר את החסימה אשר גורמת לבעיות אלו ולאפשר לאנרגיית החיים לשוב ולזרום בחופשיות בגוף מאוזן והרמוני.


הרפואה הסינית משתמשות במספר של שיטות טיפול, אשר המפורסמת והמוצלחת מבין כולם הוא טיפול בדיקור סיני- אקופונקטורה. שיטות טיפול יעילות נוספות כוללות: שימוש בצמחי מרפא, טווינה - פיזיותרפיה סינית , צ´י קונג , הילינג, נטורופתיה, תרפיית מגע, הומיאופתיה ועוד.
באופן כללי, כאשר אדם מרגיש חולה הוא הולך לרופא קונבנציונלי, לעומת זאת, הרפואה הסינית פועלת כרפואה מונעת ואינה מחכה לאדם עם תסמיני מחלה להגיע לטיפול, הרפואה הסינית עוזרת במניעת המחלה לפני התפרצותה וממליצה לאנשים להגיע לטיפולים ברפואה סינית לא רק שהם חולים אלא דווקא שהם בריאים ומרגישים טוב, וזאת בכדי למנוע הופעת התחלואים והבעיות השונות. הרפואה הסינית גורמת לשיפור מצבו הבריאותי והנפשי של האדם, תוך כדי גילוי שורש הבעיה האמיתי, וכל זאת ללא שימוש בחומרים כימיים. כמו כן, כחלק מטיפול ברפואה הסינית, יילמד האדם מהם הרגלי חיים וצורת חשיבה חיובים וטובים אשר ימנעו את חזרת המחלה. רפואה סינית

 



תגיות המאמר: רפואה סינית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הקניון הוירטואלי http://www.bari-p2.co.il/ "העיקר הבריאות" -כל מוצרי הבריאות במקום אחד במחירים ההוגנים ביותר בשוק.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון גונדא

מאת: ירון גונדאתוספי מזון11/05/101303 צפיות
מקור המילה ויטמין בלטינית הוא ויטה=חיים. הויטמינים נחוצים לאדם על מנת שגופו באופן כללי, והמערכות, איברים ותהליכים פיזיולוגים שונים המתרחשים בגוף, יוכלו להתרחש באופן נורמאלי וללא הפרעות. הויטמינים הינם חומרים אורגנים החיוניים לגוף האדם, כיוון שאין הגוף יכול לייצר אותם בכוחות עצמו.

מאת: ירון גונדאאורטופדיה ופיזותרפיה11/05/101256 צפיות
במהלך היום אנחנו יושבים במשרד, יושבים בבית מול המחשב או מול הטלוויזיה, יושבים לאכול, נשים העובדות בתור קוסמטיקאיות, רופאים\ות וכדומה. השעות הארוכות שאנו מבלים ביום בישיבה, היא מצב אינו טבעי לגופנו, מצב שעלול לגרום לנזקים בריאותיים.

מאת: ירון גונדאבריאות ורפואה כללי11/05/101250 צפיות
אין אף רופא בעולם אשר יכול להתווכח עם חולה אשר טוען שכואב לו, גם באם הכאב הוא אינו פיזי. מחלות והפרעות רבות גורמות בנוסף לתסמינים הפיזיים גם לכאב נפשי. כאב נפשי כמו כאב פיזי הוא אמיתי.

מאת: ירון גונדאטיפול בעור11/05/102461 צפיות
לאחרונה פורסם ברחבי העולם, העיתונים והאינטרנט, מקרה לא נעים ואף מזעזע של "איש העץ". מי מאיתנו שראה את תמונתו של האיש המסכן, חייב להודות שחש כאב בטן קל.

מאת: ירון גונדאבריאות ורפואה כללי11/05/101726 צפיות
אחת הבעיות הפיזיולוגיות הנפוצות באוכלוסייה הכללית היא בעיית ה"גב התפוס"-כאבי גב. מחקרים מראים שכ-80% מהאוכלוסייה הכללית תחווה בשלב כלשהוא בחייה כאב גב.

מאת: ירון גונדארפואה סינית11/05/101134 צפיות
רפואה סינית היא בעצם אוסף של שיטות שנועדו לטפל בגוף האדם ומשתמשים בהן כבר למעלה מ 5000 שנה. לרפואה הסינית שיטות ייחודיות משלה לגילוי ואבחון בעיות בריאותיות וטיפול בהן.

מאת: ירון גונדאסרטן11/05/101726 צפיות
תזונה טובה, מאוזנת ובריאה חשובה בכל גיל על מנת לשמור על התפתחות וגדילה תקינה ועל איזון ובריאות הגוף. חוסרים במרכיבי מזון או ויטמינים ומינרלים עלולים לגרום לתופעות, בעיות ומחלות גופניות רבות. מזון רפואי הינו מזון הניתן במרבית המקרים לחולי סרטן ולאנשי גיל הזהב.

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222704 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222963 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/213011 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213209 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213402 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213656 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213699 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica