חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו לוח דרושים

מהו לוח דרושים

לוח דרושים הוא לוח בו מתפרסמות מודעות ובהן צורך במשאבי אנוש שונים. בלוח דרושים ישנה חלוקה לפי מקצועות ובכל קטגוריה קיימת מודעה אחת או יותר הפונה לקהל ומציעה לו לשלוח  קורות חיים או ליצור קשר טלפוני. בעשותו כך מפגין האדם נכונות להציע עצמו כמתאים לפרופיל המפורסם במודעה. לכל חברה יש פרופיל מסויים אותו היא מחפשת. ישנן חברות הדורשות תכונות אופי וישנן כאלה הדורשות בנוסף גם הסמכה מיוחדת או תואר רלוונטי כשבדרך כלל המשכורת והתנאים המוצעים תואמים את רמת הדרישות.

איפה מוצאים מודעות דרושים

בין המקומות הבולטים בהם ניתן למצוא מודעות דרושים נכללים עיתונים שונים ולוחות מודעות מקוונים. החשיפה הגדולה להן זוכות המודעות המקוונות כמו גם הקלות של העלאת מודעה הן הסיבות לפופולריות הרווחת של דרך זו ולכמות המודעות המתפרסמות ברשת על בסיס יומיומי. ישנם אתרים המעלים מודעות דרושים של כל קשת המקצועות וישנם אתרי נישה שמכוונים לקהל מסויים כמו מוזיקאים, עובדי מדיה, היי טק ועוד.

שירותים נוספים באתרי דרושים

 בחלק מלוחות הדרושים המקוונים אפשר למצוא שירותים נוספים שמציע האתר כמו הכנת קורות חיים, הכנה לראיונות, ואפשרות לסנן ולהתריע על משרות רלוונטיות. ישנם אתרים בהם כל נרשם יכול להעלות קובץ קורות חיים לאתר, למלא פרופיל אישי ולחכות שיפנו אליו במקום לרדוף אחרי מעסיקים פוטנציאליים. לכל אתר יש את הגימיקים שלו הנועדו לרכז אליו כמה שיותר כניסות.

פרסום מודעת דרושים בלוח

ישנם שני סוגי מודעות בלוחות דרושים: מחפשי עבודה ומספקי עבודה. בדרך כלל מספקי העבודה חייבים בתשלום על כל מודעה שבוחרים להעלות לאתר. לא כן מחפשי עבודה שיכולים להעלות פרטים אישיים בחינם.תהליך העלאת מודעה הוא פשוט וכולל מילוי מעין טופס מקוון עם פרטים אישיים, תיאור המשרה ופרטים ליצירת קשר. מובן שלכל אתר יש הזכות לסנן מודעות ולא להתיר מודעות שפרסומן פוגע, לדעת מתפעלי האתר, באופי האתר. היה ומפרסם מסויים מעוניין במיקום או בהדגשה מסויימים יש לחלק מהאתרים אפשרות לבצע בקשה זו אך יש להדגיש שקיים קוד מחיר משתנה לכל קטגוריה. ועם זאת על פי רב הפרסום המקוון  זול מפרסום בעיתון.

אתרי דרושים שונים

ישנם כמה מותגים שולטים גם בתחום לוחות דרושים כשכרגע הפופולרי בהם הוא אול ג'ובס המציע גם טבלאות שכר, מגזין קריירה ושאר סעיפים הקשורים בעקיפין לחיפוש עבודה. בין שאר האתרים הקיימים ישנו ג'ובנט, דרושים, הומלס ועוד רבים. לחלקם מודעות בלעדיות וחלקם מרכזים מודעות גם מעיתונים ומאתרים אחרים. כל אחד מתיימר להיות מוצלח ויעיל מהשני וכולם רוצים את תשומת הלב שלכם. אבל היום, כשהמידע פרוץ וזמין מתמיד אין מניעה גם מלהכנס לכמה לוחות ולחפש ביסודיות את מודעת הדרושים הנכספת שנועדה במיוחד בשבילכם.

 



תגיות המאמר: לוח דרושים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוח מודעות גוד רייטינג- עושים את הפרסום בשבילך- לוחות, פרסום עסקים, חדשות, תוכן TV. 

http://www.aaaa.co.il
 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לוח מודעות גוד רייטינג

מאת: לוח מודעות גוד רייטינגעסקים - כללי25/05/101267 צפיות
נגר מטבחים עבודתו של נגר מטבחים היא חשובה ביותר, בתהליך של שיפוץ כל המטבח כולו, וגם במקרים בהם יש צורך רק בתיקון או החלפה של מוצר כזה או אחר במטבח.

מאת: לוח מודעות גוד רייטינגעסקים - כללי25/05/101532 צפיות
עבודת הנגר משלבת מרכיבים רבים ובניהם התאמת צבעים, שיקולים עיצובים, שיקולים אומנותיים, שלמות עבודת הגימור ואיכות חומרים גבוהה.

מאת: לוח מודעות גוד רייטינגפרסום באינטרנט15/05/102118 צפיות
מחירון רכב- מה זה ? מחירון רכב הינו מדריך אשר משמש לפרסום של עלויות כלי רכב מקטגרויות שונות.

מאת: לוח מודעות גוד רייטינגעסקים - כללי17/04/101010 צפיות
אינדקס עסקים הינו סוג של מרחב , כאשר בדרך כלל מדובר על מרחב ברחבי הסייבר , אשר מאפשר קבלה של ריכוז גבוה ביותר של מודעות שונות.

מאת: לוח מודעות גוד רייטינגעסקים - כללי16/04/101096 צפיות
אז לשם מה קיים אינדקס עסקים כבר הבנו, אם כך, מהו למעשה אינדקס עסקים ? אינדקס עסקים הינו מרחב אינטרנטי אשר מספק ריכוז של פרסומים הרלוונטיים עבור בעלי עסקים שונים,

מאת: לוח מודעות גוד רייטינגפרסום16/04/101644 צפיות
כיצד תוכלו לבצע פרסום חינם בצורה חכמה ? פרסום חינם, כמו פרסום בעלות, הינו תהליך אשר מטרתו לזהות את קהל המטרה הרלוונטי, ועל ידי כך למעשה להשיג תוצאות.

מאת: לוח מודעות גוד רייטינגהלוואות05/04/102016 צפיות
ניכיון צ'קים זו היא פעולה כמעט הכרחית הן עבור אנשים פרטיים והן עבור עסקים וזאת משום שצ'קים הם למעשה כסף דחוי , בעוד שלצורך התנהלות יומיומית אנו נדרשים בהעמדה של כסף מזומן ופעמים רבות אנו זקוקים לו באופן מיידי .

מאמרים נוספים בנושא דיני עבודה

מאת: איתמר כוכבידיני עבודה10/09/20959 צפיות
עובד המפוטר ממקום עבודתו זכאי לשכר של חודש כנגד כל שנת עבודה (אלא אם כן, הוסכם על שיעור גבוה יותר), בעת פיטוריו או בעת היותו מתפטר כדין מפוטר או כמוסכם בהסכם עבודה. תשלומי פיצויים מגלמים בתוכם את רכיב העמלות (בחישוב ממוצע של 12 החודשים האחרונים), ואת רכיבי השכר הקבועים, גם כאלה שלא נכנסים תחת הקטגוריה "שכר בסיס". עם זאת, פיצויים אינם משולמים עבור פרמיות, מענקים, בונוסים, החזרי הוצאות, משכורת 13 ותוספות מותנות. הכלל הבסיסי הינו (למעט במקרה של מתפטר בדין מפוטר), שעובד מפוטר בלבד, זכאי לפיצויי פיט

מאת: רונית בילרדיני עבודה14/03/181388 צפיות
חוק פיצויי פיטורים קובע, כי עובד אשר פוטר ממקום עבודתו לאחר שנת עבודה זכאי לפיצויי פיטורים מהמעביד. כמו כן, קובע החוק, כי בנסיבות מסוימות זכאי עובד לתשלום פיצויי פיטורים אף לאחר התפטרותו מעבודה. (הרעת תנאים, התפטרות לצורך טיפול בילד, מעבר מגורים לצורך עבודתו של בן הזוג ועוד).

מאת: tiloniדיני עבודה07/09/171922 צפיות
לעיתים, כמו בכל משפחה, יכולים להתגלע ויכוחים וחילוקי דעות, אולי אפילו להיאמר מילים קשות אך במקום העבודה, בניגוד למקרים דומים בתוך המשפחה הקרובה או לחברים הקרובים, עלול הצד השני לראות בדברים אלו כהוצאת לשון הרע בעבודה ולתבוע את אומרם בבית המשפט תחת חוק ""איסור לשון הרע התשכ"ה- 1965"

מאת: שירה אלהדיני עבודה20/12/161716 צפיות
במסגרת עבודתו, זכאי העובד לזכויות שונות, כגון חופשה שנתית, דמי הבראה, גמול שעות נוספות ועוד.

מאת: איתמר כוכבידיני עבודה01/08/162701 צפיות
אישור מרופא תעסוקתי המורה כי אין העובד מסוגל לחזור לעבודתו הקודמת, או מצב הזהה לה, וזאת בשל תפקוד לקוי של אחד מאברי הגוף. עובד הסובל מבעיות בריאותיות ומציג מסמכים מרופא מומחה, המציין את הלקות בכושר עבודתו ומגבלותיו הרפואיות בעבודתו. עובד הסובל ממגבלה בריאותית ומבצע עבודה אשר אינה מתאימה ליכולותיו הרפואיות עקב מצב בריאותי לקוי.

מאת: איתמר כוכבידיני עבודה02/06/163318 צפיות
החובה לשלם שכר בחגים לעובדים, עולה מתוקף צו ההרחבה להסכם המסגרת במגזר העסקי. בהתאם לכך, עובד חודשי ועובד שכר (בתנאים הרשומים להלן) זכאים לשכר רגיל, אף בימים אשר לא עבדו בהם בשל היותם ימי מנוחה בחגים.

מאת: אבי דוידידיני עבודה23/05/163475 צפיות
בקצרה על הרעת תנאים בעבודה לאלו המחליטים להתפטר ולאלו המחליטים להישאר במקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica