חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רפואה קבלית/ הרב ד"ר גיל גרשון טבעון

בריאות לפי הקבלה

הספורנו מבאר כי בריאות הינה השילוב, השלום, השלמות וההרמוניה שנוצרים בין אברי הגוף הפועלים יחדיו בכל הרבדים.

מקור האנרגיה

כאשר מרפא-מטפל משתמש באנרגיה של עצמו, הרי שהוא מרגיש מותש ביותר עם כל טיפול נוסף. לעומתו, למטפל ב רפואה קבלית יש ביכולתנו להתחבר ולהשתמש באנרגיית הבורא כדי לרפא את הרוח, הנפש והגוף של האדם. היתרון הוא כפול: ראשית, אין אנו מתרוקנים כתוצאה מתהליך הריפוי-טיפול. זאת ועוד, המרפא-מטפל ב רפואה קבלית  הינו צינור לאנרגיה הרוחנית בעצמו, ולכן הוא הראשון המקבל את השפע והברכה האלוקית הזורמת דרכו. 

הספירות - הצ'קרות הקבליות

האדם הוא יציר כפיו של בורא עולם, ונברא בצלם אלוקים. ולכן כמו שהעולמות הרוחניים בנויים לפי ה"עץ חיים" - השם הכולל למבנה עשר הספירות, כך גם גוף האדם בנוי לפי עשרה כלים אלו שדרכם זורם השפע האלוקי. לדוגמא: כאשר השפע עובר דרך ספירת החסד, כוח הנתינה והאהבה הוא הדומיננטי. ואילו כאשר זורם השפע דרך ספירת הגבורה, כוח הקבלה העצמית הוא המודגש. ברובד האנרגטי, השוני בין הספירות מתבטא גם בצבע שונה, אות שונה, ואף שם ההוי"ה מנוקד בהתאם לספירה. וכך גם לכל איבר בגוף האדם יש גם מרכז אנרגטי - ספירה - המקיימת ומחיה אותו. כך למשל, ספירת הכתר קשורה למוח הקדמי ומזינה אותו. ואילו כאשר ספירה כל שהיא חסומה, השפע שזורם לאיבר הנשלט ע"י הספירה מצומצם, וכן זרימת השפע לספירות הבאות מוגבל. למשל, ספירת כתר חסומה, משבשת את החיבור שבין האדם לנשמתו ולאור האינסוף. 

חמשת הרבדים שבאדם: נר"ן ח"י

ב רפואה קבלית, ולפי הקבלה, גוף האדם מחולק לחמשה רבדים, כאשר בכל רובד, חלק אחר של הנשמה בא לידי ביטוי. כך למשל אנרגיית הנפש, שהיא החלק הנמוך ביותר שבנשמה, זורמת בחלק התחתון של הגוף, מהסרעפת ומטה, ואחראית לצרכים הקיומיים. הנפש מקבילה ליסוד העפר. וכך עצבות ועצלות, תאוות ויצרים חומריים קשורים בנפש ומשפיעים על בריאות הגוף הפיזית. 

מחלה וחוסר איזון ברמה הרוחנית - אנרגטית

ע"פ רפואה קבלית, ברמה הפיזית, מחלה מתפרצת כתוצאה מכשל במערכת החיסונית. ברמה הרוחנית, מחלה מתאפשרת כאשר מתעמעם אורן של האותיות הרוחניות בספירות או באיברי הגוף. הכאב הפיזי נועד כדי להזהיר את האדם ולעוררו להתייחס למקור הכאב.את המחלות ניתן לסווג בכלליות לפי חלק הנשמה - נר"ן ח"י (נשמה, רוח, נפש, חיה, יחידה). 

נושאים מרכזיים שנלמדים בקורס רפואה קבלית:

1) חלוקת הגוף על פי הספירות - הצ'קרות הקבליות, וריפויים.

2) המרדיאנים הקבליים שבגוף וריפויים.

3) ריפוי רוחני לאיברי הגוף עפ"י תורת סוד האותיות.

4) אבחון דרך הפנים - תורת ההשתקפות.

5) צלילי האותיות (עפ"י תורת רבנו אבולעפיה)וצבעים לריפוי

.6) תכונות הנפש התואמות לכל האיברים הנ"ל, והדרכת המטופל בעבודה אישית בנושא.

 למי מתאים קורס ברפואה קבלית ?

ה קורס ברפואה קבלית מועבר בגובה העיניים, בשפה ברורה ובהירה, ונותן כלי עבודה מדהים לכל מי שעוסק בטיפול או רוצה לטפל באחרים ובעצמו. קורס רפואה קבלית מרחיב את האופקים לכל העוסקים כבר כעת במלאכת הריפוי והטיפול. וכן לכל מי שמעוניין בהתפתחות אישית. 

ה קורס רפואה קבלית מועבר ע"י הרב  ד"ר גיל גרשון רפאל טבעון

בעל תואר ראשון מהנדס מטוסים, תואר שני באסטרופיסיקה, ותואר שלישי בקוסמולוגיה. כמו כן למד ברמה של תואר שני פסיכולוגיה, פילוסופיה ורפואה. בנוסף למד יעוץ פסיכולוגי במכללת הרפואה בירושלים. מגשר מוסמך.הוסמך לרב ומסדר חופה וקידושין ע"י הרבנות הראשית בישראל. מכהן כראש כולל להלכה ודיינות למעלה מעשור. למד ולימד קבלה למעלה מחמש עשרה שנים.מחבר ספרים ומרצה בכיר בנושאי יהדות, נישואין וחינוך, פיתוח האישיות, פילוסופיה, פסיכולוגיה, מדע, מיסטיקה וקבלה. מופיע בטלביזיה ברדיו ובאתרים באינטרנט

                                            מס' המקומות ב קורס רפואה קבלית מוגבל. 

                   להבטחת מקום, לפרטים נוספים והרשמה התקשרו עוד היום אל 054-2332998

                                                 ובאתרנו: http://www.teekshur.com/Preview.asp?Page=5604&WebsiteID=2404

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המרכז הישראלי לתקשור
מקיים לימודים וסדנאות ברפואה אלטרנטיבית:
תקשור, רייקי, רפואה קבלית, דמיון מודרך, פסיכותרפיה הוליסטית ועוד
סניפים: ר"ג, י-ם, קריות, ולקבוצות בכל הארץ
פרטים בטל. 054-2332998, בדוא"ל:  teekshur@gmail.com   
ובאתרנו: http://www.teekshur.com/  

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המרכז הישראלי לתקשור

מאת: המרכז הישראלי לתקשורתקשור וטלפתיה17/03/091724 צפיות
ב סדנאות תקשור / קורס תקשור אנו לומדים כי כל אחד יכול לתקשר ! כמו שכדי לראות אנו נעזרים בעיניים, וכדי לשמוע אנו נעזרים באוזניים, למיצוי יכולת ה תקשור אנו נעזרים ב"עין השלישית" וב"כתר".

מאת: המרכז הישראלי לתקשוררייקי14/03/098849 צפיות
כשאנרגיית הרייקי מתוגברת באנרגיית התקשור - האבחון והטיפול מקבלים מימד לגמרי אחר... ויש כבר אפילו קורסים מעשיים למטפלים בפועל ולמטפלים שבדרך...

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213866 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201534 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191626 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181634 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica