חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו תקשור?- מהו תקשור האם ניתן ללמוד לתקשר ב סדנאות תקשור / קורס תקשור ?


ב סדנאות תקשור / סדנת תקשור אנו לומדים כי תקשור בא לעולם כדי לחבר בין ניצוצות הנשמה של האנשים.

תקשור בא לעולם כדי לאחד את חלקי הנשמה של כל אחד ואחד ביקום לאחדות אחת גדולה ואורגאנית במארג החיים האין סופי.ב סדנאות תקשור / סדנת תקשור אנו לומדים כי תקשור בדרך האור והאהבה פירושו להתחבר לתדר של אור המופיע בפניך בצורות שונות.
האור יכול להופיע בסמלים, בצורות, בצבעים שונים בצורת עיניים וכו.

ב סדנאות תקשור / סדנת תקשור אנו לומדים כי ב תקשור הכל מותר והכל יכול להיות, אל תתן למחשבה להגביל אותך.כיצד תדע שאתה אכן מתקשר?ב סדנאות תקשור / סדנת תקשור אנו לומדים כי אתה תחוש בתוכך תחושה רבה של התרגשות, של דבר מוכר שחוזר אליך, של חזרה הביתה למקום ממנו החל הכול.
כשאני נזכרת באור שחוויתי בעת התקשור, בשלווה שקיבלתי, בתובנות שהבנתי, אני מתמלאת אור ואהבה ליקום, לבריאה, לבמאי.המחשבה על האור שב תקשור נותנת לי כוח עצום, רוגע, שלווה ובטחון. אינני פוחדת יותר.

ב סדנאות תקשור / סדנת תקשור אנו לומדים כי ישנן מספר רמות תקשור :

* תקשור בין האדם ל"אני הפנימי".
* תקשור בין האדם ל"עצמי הגבוה".
* תקשור בין האדם למדריכיו*.
* תקשור בין האדם למלאכיו.
* תקשור בין האדם לישויות רוחניות גבוהות.
* תקשור עם נשמות, אנרגיות שעברו למימד אחר.

הערה:

ב סדנאות תקשור / סדנת תקשור אנו לומדים כי כל אדם יכול להגיע ליכולת תקשור, בהתאם ליכולתו להכיל את הדברים. (פרטים על סדנאות תקשור לקהל הרחב ולמטפלים כ א ן)


מי הם המדריכם הרוחניים שלנו?

ב סדנאות תקשור / סדנת תקשור אנו לומדים כי המדריכים שלנו הינם דמויות המלווה ומעבירות אלינו מסרים באמצעות ה תקשור בהתאם למקום בו אנו נמצאים וליכולת שלנו להכיל את הדברים.ב תקשור אנו יוצרים קשר עם מדריכים לתחומים שונים, והמדריכים משתנים בהתאם להתפתחות הרוחנית שלנו, ולצרכים הפיזיים, הרגשיים והרוחניים.
ב סדנאות תקשור / סדנת תקשור אנו לומדים כי לכל אדם מדריך אישי משלו, המלווהו מיום לידתו ובמהלך כל ימי חייו. המדריך האישי אתו אנחנו יוצרים מגע באמצעות תקשור, יכול להיות הורה, סב, או כל קרוב משפחה אחר - שעברו מן העולם, או אף יישות מהעולם הרוחני, שלא התגשמה מעולם בגוף פיזי.ב סדנאות תקשור / סדנת תקשור אנו לומדים כי לכל אדם יש מדריך מרגע לידתו.באמצעות ה תקשור, האדם מחובר למדריכיו.מחובר לייעוד שלו ולמסלול הנשמתי שלו,מחובר לדרך האור והאהבה.  

         *****

ב סדנאות תקשור / סדנת תקשור אנו לומדים כי "כמתקשר הינך כלי להעברת האור והאהבה לעצמך ולסובבים אותך, יש בך את היכולת לכוון ולהדריך ממקום רוחני עמוק ולהעשיר את חייךוחיי הסובבים אותך"

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המרכז הישראלי לתקשור
מקיים לימודים וסדנאות ברפואה אלטרנטיבית:
תקשור, רייקי, רפואה קבלית, דמיון מודרך, פסיכותרפיה הוליסטית ועוד
סניפים: ר"ג, י-ם, קריות, ולקבוצות בכל הארץ
פרטים בטל. 054-2332998, בדוא"ל:  teekshur@gmail.com   
ובאתרנו: http://www.teekshur.com/  

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המרכז הישראלי לתקשור

מאת: המרכז הישראלי לתקשוררפואה משלימה14/03/095282 צפיות
כאשר מרפא-מטפל משתמש באנרגיה של עצמו, הרי שהוא מרגיש מותש ביותר עם כל טיפול נוסף. לעומתו, למטפל ב רפואה קבלית יש ביכולתנו להתחבר ולהשתמש באנרגיית הבורא כדי לרפא את הרוח, הנפש והגוף של האדם.

מאת: המרכז הישראלי לתקשוררייקי14/03/098846 צפיות
כשאנרגיית הרייקי מתוגברת באנרגיית התקשור - האבחון והטיפול מקבלים מימד לגמרי אחר... ויש כבר אפילו קורסים מעשיים למטפלים בפועל ולמטפלים שבדרך...

מאמרים נוספים בנושא תקשור וטלפתיה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה14/08/191748 צפיות
שיחה עם מתקשרת מהימנה בהחלט יכולה להעניק לאנשים רבים את הכלים לנוע אל דרך חדשה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה08/11/152495 צפיות
זה שאנחנו לא רואים מלבד מה שמונח אל מול עינינו אין זה אומר כי לא קיים דבר מעבר לכך. כל אלה אשר מחפשים אחר טיעונים מדעיים לכך שזה בלתי אפשרי שמתקיים עולם מטא-פיזי מעבר למה שאנו חשים ורואים יכולים להסתפק בעובדה כי המדע למרות כל מה שהוא חושף נמצא עדיין בחיתוליו בעוד שכל העולם הרוחני מתקיים כבר מאז שהאדם נמצא על פני האדמה ובכל תרבות ישנו אלמנט רוחני ואיש דת רוחני שהינו בעל יכולות תקשור עם עולם זה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151788 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151694 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151680 צפיות
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151933 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה14/06/151654 צפיות
תקשור הפך בשנים האחרונות לאחד הענפים המיסטיים המובילים; כולכם מכירים אותו, רבים מכם התנסיתם בייעוץ באמצעותו וחלקכם בטוח למדו אותו בקורס וניסו לעשות זאת בעצמם. מהו בעצם תקשור? איך זה עובד ומתי נוכל להסתייע בו? ומה חשוב לדעת על אודותיו? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica