חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לתקשר את הרייקי

לטפל ב רייקי תוך כדי תקשור - למה זה טוב?

מנסיוננו הרב, הן כמטפלים והן כמורים לטיפולים אנרגטיים והוליסטיים, נוכחנו כי בכל מטפל הוליסטי ואנרגטי, חבויות יכולות תקשור, הרבה מעל לממוצע הקיים במי שאינם מטפלים וזהכולל כמובן את הטיפול ב רייקי

ומכיוון שיכולת התקשור, וההתחברות ליישויות האור מעצימות באופן משמעותי, את יכולות האבחון והטיפול ב רייקי, פותחה שיטת הטיפול המיוחדת הזו, המשלבת את אנרגיית הרייקי ואנרגית התקשור.

בקורס ייחודי זה, של טיפול ב רייקי מתוקשר המועבר ע"י האקדמיה הישראלית לתקשור, מחברים המדריכים (המאסטרים) את התלמידים גם לאנרגית התקשור ולא פחות חשוב, למדריכים האישיים, הטיפוליים וליישויות האור.

שילוב התקשור ב רייקי, מאפשר למטפל ב רייקי לזהות מראש את החסימות (הבעיות), הקיימות אצל המטופל, ולטפל בו באנרגית רייקי, בשילוב אנרגית התקשור, בכל הרבדים: הפיזי, הרגשי, המנטלי והרוחני.

למי מיועד הקורס מטפל ברייקי? 

ובכן, ראשית לכל, הקורס מטפל ב רייקי נועד המעוניינים לרכוש את הידע, ולהתחבר לאנרגיות המדהימות של הרייקי והתקשור, הן לצורך טיפול עצמי ב רייקי והן לטיפול רייקי באחרים, כולל אפשרות להתמחות כמטפלים מקצועיים ב רייקי מתוקשר.

גם למי שלמד בעבר טיפולי רייקי אך אינו מתרגל אותו באופן מעשי, כדאי לחזק את האנרגיה ולהאדיר את יכולות האבחון והטיפול, באנרגית התקשור והרייקי.

תעודה:

למסיימים בהצלחה את קורס המטפל ב רייקי מתוקשר, מוענקת תעודת "מטפל בתקשור ברייקי - 2 ". מטעם האקדמיה הישראלית לתקשור (הפועלת בר"ג, ירושלים, אזור חיפה וקבוצות אף יכולות להזמין קורס כזה לכל מקום אחר בארץ!)

אגב, תעודה זו מזכה את הבוגרים בנקודות ללימודי התעודה: "מתקשר ומטפל מוסמך" - קורס נרחב להכשרת מטפלים רב תחומיים המגובים ומועצמים ע"י אנרגיית התקשור (לימודים אלו כוללים גם את המקצועות: תקשור, פרקים בפסיכותרפיה הוליסטית*, טיפול בדמיון מודרך, ליווי רוחני, העצמת יכולות האבחון והטיפול באנרגיית התקשור וכאמור גם את הרייקי המתוקשר ואפילו הנחיות לפתיחת קליניקה פרטית...)

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המרכז הישראלי לתקשור
מקיים לימודים וסדנאות ברפואה אלטרנטיבית:
תקשור, רייקי, רפואה קבלית, דמיון מודרך, פסיכותרפיה הוליסטית ועוד
סניפים: ר"ג, י-ם, קריות, ולקבוצות בכל הארץ
פרטים בטל. 054-2332998, בדוא"ל:  teekshur@gmail.com   
ובאתרנו: http://www.teekshur.com/  

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המרכז הישראלי לתקשור

מאת: המרכז הישראלי לתקשורתקשור וטלפתיה17/03/091724 צפיות
ב סדנאות תקשור / קורס תקשור אנו לומדים כי כל אחד יכול לתקשר ! כמו שכדי לראות אנו נעזרים בעיניים, וכדי לשמוע אנו נעזרים באוזניים, למיצוי יכולת ה תקשור אנו נעזרים ב"עין השלישית" וב"כתר".

מאת: המרכז הישראלי לתקשוררפואה משלימה14/03/095284 צפיות
כאשר מרפא-מטפל משתמש באנרגיה של עצמו, הרי שהוא מרגיש מותש ביותר עם כל טיפול נוסף. לעומתו, למטפל ב רפואה קבלית יש ביכולתנו להתחבר ולהשתמש באנרגיית הבורא כדי לרפא את הרוח, הנפש והגוף של האדם.

מאמרים נוספים בנושא רייקי

מאת: הדר עוזיאל ממןרייקי08/06/132325 צפיות
הטיפולים האנרגטיים של הרייקי ושל ההילינג הינם חשובים הרבה פעמים ועוזרים לא רק להרפא, ולאזן את הגוף שלנו. הטיפולים האנרגטיים הללו , עוזרים לנו להטען מחדש ובכל טיפול נטענים באנרגייה שממלאת את כל הגוף שלנו באנרגייה חיובית ובאהבה.

מאת: משה יורירייקי04/10/128487 צפיות
מחפשים מועדון לבת מצווה? בהחלט נראה שבתקופה האחרונה חלו מספר שינויים בכל הנוגע לאירועים בישראל. אם עד לא מזמן היה מקובל לערוך מסיבה פשוטה, הרי שבימינו כולנו רוצים להשקיע בכך מעט יותר. מדוע עלינו להסתפק בכיבוד עבש, מוסיקה מרמקולים של מחשב והפעלות משעממות, במקום לערוך אירוע מעט יותר מיוחד? עם דיג'יי אמיתי, מיקום שווה במיוחד וכמובן, הכי חשוב, אטרקציות שונות להנאת המוזמנים?

מאת: נינה כהןרייקי11/06/128519 צפיות
מאחר ואנו ממהרים ממקום למקום או ממשימה למשימה במהלך היום העמוס שלנו הרי שאנו לא ממש שמים לב כיצד הרגלים שונים פשוט משפיעים לחלוטין על דרך ההתנהלות שלנו

מאת: סנדרה אליאשרייקי10/01/118744 צפיות
אנרגיית החיים, קי או צי, זורמת בכל - באנשים, בעלי חיים, צמחים ואפילו באבנים או בים. זוהי האנרגיה המעניקה חיוִת לעולמנו, הנובעת ממקור אינסופי. יש האומרים שזוהי אנרגיית האלוהים

מאת: אורי בינהרייקי20/03/108812 צפיות
שיטת טיפול עתיקה, המתבצעת על ידי הנחת ידיים על הגוף, במטרה לרפא כאבים ולהקל על מתחים. השיטה התפתחה בבודהיזם הטיבטי במשך אלפי שנים, אך זכתה להתגלות במערב רק בשלהי המאה ה - 19 על ידי נזיר זן יפני, ד"ר אוסואי.

מאת: דניאל קאןרייקי25/05/098618 צפיות
רפואה משלימה צוברת פופלריות גואה. יותר ויותר אנשים בוחרים להיות מטופלים דווקא ע"י רופאים משלימים. ננסה לשפוך קצת יותר אור בנושא.

מאת: דניאל קאןרייקי25/05/098663 צפיות
יותר ויותר אנשים פונים ללמוד רייקי? מה הקסם שמושך כל כך הרבה אנשים? מהם בכלל לימודי הרייקי? ננסה לשפוך קצת יותר אור על הנושא בשורות הבאות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica