חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים יועץ עסקי?

רואה חשבון הוא בעל המקצוע הראשון אליו פונים בכל הקשור לעסק.
אפשרלקבוע כמעט בוודאות שסיכויי ההצלחה של עסק השוכר את שירותיו של יועץ עסקיבתחילת פעילותו של העסק, גבוהים בצורה משמעותית מסיכויי עסק הפועל ללאליווי עסקי.
יועץ הנו אדם שרכש ניסיון וידע נרחבים בתחום בו הוא עוסק,יכולות וכלים ממגוון תחומים. אדם שהוא גורם בלתי אמצעי, שאינו חלק מהמערכתשדורשת בעצתו.
רואה החשבון, הוא נאמן מקובל על רשויות המס שאחראי לבקראת ניהול החשבונות של העסק ומייעץ לבעל העסק על מסגרות החוק בענייני מס.יכולותיו ותפקידו המשמעותי של רואה החשבון נדרשים כשלעסק יש רווחים ובייעוץנכון יאפשר לבעל העסק להגדיל רווחים.
לרואה החשבון ראייה אסטרטגית בכלהקשור לראיית החשבון. הוא עשוי לעלות על בעיות שבעל עסק אינו רואה או לאמודע.
יש דברים שעלולים להיעלם מעיניו של בעל העסק וגם אם מפני שהואאינו מתמצא עדיין במה שכרוך בניהול עסק. רואה החשבון מבין בדברים מסוג זהומסוגל להצביע על בעיות פוטנציאליות מעצם היכרותו עם החומר וניסיונו בשלביםשיש לנקוט בפתיחת עסק.

אז כיצד לבחור את היועץ שהכי מתאים לך?
אדם מיומןוחסר פניות
אדם שיש לו הרבה ניסיון בראיית חשבון
אדם בעל הרבה ניסיוןבייעוץ עסקי
אדם שיש לו הכשרה אקדמית מתאימה
אדם חברותי, שאפשרלהסתדר איתן בקלות (תתפלאו עד כמה עובדה קטנה זו עשויה להשפיע על איכותהעבודה)
אדם שיש לו המלצות טובות אותן אפשר לודא

הצלחה בייעוץ עסקי
קבלת מידע מתאים לעסק
קביעתחזון עסקי מתאים לעסק
שיפור בטווח הקצר וראייה לטווח ארוך
עבודה מולרואה חשבון שמבין את סוג העסק שלך
קצב התקדמות משביע רצון שמותאם לעסק
ישהרגשה של שינוי באויר
ידע נרכש שמתרחב ככל שהתהליך מתקדם

יועץ עסקי יעיל ייתן לך את כל המידע הדרוש לך, יתאים את הייעוץ ואתהוראות הביצוע לסוג העסק שלך ולך כאדם. יש יתרון רב בשכירת רואה חשבוןכיועץ העסקי שלך, כי עצות שכוללות אספקטים בראיית חשבון יכולות לחסוך לךזמן רב וכסף רב עוד יותר.
בכל מקרה, לא כדאי לך לוותר על שירותים שלרואה חשבון. כבעל עסק אתה מחויב כלפי עצמך, כלפי לקוחותיך וכלפי העובדיםשלך לנהל את העסק כהלכה ולפי החוק.

יוספה שור (פרנק) | ביקורות מס , תשלום מס , דוח מס הכנסה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
יוספה שור (פרנק) | ראיית חשבון , הנהלת חשבונות , משרד רואה חשבון
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רואה חשבון יוספה שור (פרנק)

כבעל עסק אתה חייב לדעת וליישם שלושה כלים פיננסיים עיקריים כדי שתהיה מודע תמיד למצבו של העסק. כלים פיננסיים אלו, הם מרכזו של העסק, והם אלה שמראים את מצבו הכספי, מבחינת תזרים מזומנים, באיזו נקודה הוא מתחיל להרוויח, ומה יהיה בעתיד, בכל הנוגע לתקציב המתוכנן.

מאת: רואה חשבון יוספה שור (פרנק)ראיית חשבון25/07/101224 צפיות
אם יש ברשותך עסק, אתה חייב להכיר וליישם כלים פיננסיים מספר כדי שתהיה מודע תמיד למצבו של העסק.

מאת: רואה חשבון יוספה שור (פרנק)ייעוץ עסקי23/05/101209 צפיות
פתיחת תיקים של עסק חדש ברשויות המס השונות כרוכה בעיקר במילוי טפסים ואישורים שונים. במאמר זה תוכל למצוא את כל מה שאתה צריך לדעת כדי לעשות זאת בצורה נכונה ומהירה.

מאת: רואה חשבון יוספה שור (פרנק)עסקים - כללי23/05/101105 צפיות
מאמר ובו שיטות שונות לחיסכון

מאת: רואה חשבון יוספה שור (פרנק)עסקים - כללי05/05/101315 צפיות
בעת תכנון פתיחת עסק חדש עולה השאלה עצמאי או חברה? במאמר הבא ניתן הגדרות לכמה דברים שיעזרו לכם להבין קצת יותר בנושא הכל במאמר הבא

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222204 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221484 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22894 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211211 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21945 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211029 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201510 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica