חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יוצאים לחופשה בארץ - צימרים בכנרת

מאת: שושי אוחנהצימרים24/05/2010893 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
להיות בארץ - להרגיש בחו''ל. צימרים הם הפתרון. כל אחד זקוק לכמה ימים של חופש מדי כמה חודשים כדי לעזוב מאחור את לחצי היומיום. אין כמו צימרים לשם הסחת דעת קצרה מהבוס במשרד לאיזה כמה ימים ולתת לכם זמן להרגע גופנית ונפשית.

במהלך השנים האחרונות זוכה שוק הצימרים לפופולריות גדולה ולא מסובך לנחש למה. ראשית, סיבה עיקרית היא שכיחותם הרבה של צימרים פנויים וזולים בארצנו, עובדה שמאפשרת כמעט לכל אחד לממן בקלות נופש איכותי, אפילו בתקופת החגים.

נוסף על כך צימרים ברמת הגולן מציעים לכל את היכולת להזמין חופשה מדהימה בקלות ובמהירות. נופש בארץ משמעותו הזמנה זריזה דרך הטלפון או האינטרנט והגעה עצמאית למקום, ללא חובת ההתעסקות עם שעות טיסה מוזרות, דרכונים וביטוח רפואי.

אולי הסיבה המשמעותית ביותר היא השקט שהצימרים מציעים. בשונה מאוד מבתי מלון המוניים, צימרים בכנרת ובמרכז ממוקמים בעיקר ביישובים קטנים ושקטים שמסוגלים להציע את הסביבה האידאלית לסופשבוע של שלווה.

זו גם הסיבה העיקרית מדוע צימרים הפכו פופולריים בקרב זוגות אשר מעוניינים בקצת רומנטיקה. לא תמצאו דבר מהנה יותר מלקום בבוקר לשמע ציוץ הציפורים, ודרך החלון נראה נוף נהדר של טבע רענן וירוק. כאשר אומרים צימרים בגליל עליון מתכוונים לסופשבוע רומנטי - חדר נופש מאובזר באמבט ג''קוזי, מזרן איכותי, קמין, מטבחון, מערכת בידור ולמעשה, כל הדרוש לזוג כדי שלא יצטרך לצאת מפתח הצימר למשך כל זמן השהות במקום...

אז אם בא לכם על חופשה בארץ, שובו אל הבלוג ותזכו להזדמנות לקרוא את המאמרים הבאים בנושא צימרים בצפון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שושי אוחנה

מאת: שושי אוחנהזוגיות ואהבה15/09/101152 צפיות
אינספור סיבות יכולות להוביל לקשיים בזוגיות, מבעיה במיטה ועד פערים בתפיסת עולם. אך גירושין אינם הפתרון היחיד כי אם האחרון.

מאת: שושי אוחנהחתונות06/09/101970 צפיות
מעוניינים למצוא שירי סלואו לחתונה? לא יודעים איך מוצאים שירים חסידיים לחתונה? בחירת מקום לאירוע שלכם זו לא משימה קלה, אך אם, כמו ברוב המקרים, זו זאת ההוצאה המשמעותית ביותר, זוהי הסיבה שבגללה זה רק בסיסי שתדעו שאתם צפויים לקבל את השירות הראוי ואת כל הדברים שביקשתם ועליהם.

מאת: שושי אוחנהאירועים וחתונות – כללי05/09/101158 צפיות
מעוניינים למצוא מקום לאירוע שלכם? על איזה דברים אתם חייבים להתעכב מבעוד מועד ולאילו פרטים כדאי לשים לב מראש בזמן שאתם בוחרים גן אירועים לאירוע החשוב שלכם?

מאת: שושי אוחנהחתונות05/09/101256 צפיות
הרבה אולמות אירועים מציעים עסקאות חבילה ללקוחותיהם שכוללות צלם, תקליטנים ואפילו שירות עיצוב אירוע. זה עשוי לקצץ בהוצאה בצורה משמעותית, אבל יש לבדוק בנוסף עם נותני שירותים אחרים אם הדבר באמת משתלם והאם הצוות אכן מומלץ.

מאת: שושי אוחנהלימודי שפות15/07/101238 צפיות
כולנו זקוקים לאנגלית בחיינו הפרטיים כדי לתקשר עם אנשים בכל העולם, לשם גישה יותר טובה לידע ולהתנהלות טובה בחיי העסקים. ואכן, אין ספק, תחום העסקים כולו פועל בשפה האנגלית, ואנו עדים למגמה לפיה ככל שהתפקיד רם יותר, כך נדרש יותר שימוש באנגלית.

מאת: שושי אוחנהבניין ואחזקה - כללי28/06/101275 צפיות
יום קייצי, דמו בראשו של מי שיוצא מהבית מרוב שרותח, השמש כמו אש והזיעה הופכת הכל לדביק. השאיפה הכי נשגבת היא פשוט להגיע הביתה, לגשת למקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. אבל מה אפשר לעשות אם המקרר מתקלקל?

מאת: שושי אוחנהצילום אירועים28/06/101181 צפיות
איזה זוג לא רוצה שסרט החתונה שלו לא יהיה ברמה גבוהה? כשמתכננים חתונה, צילום אירועים איכותי הוא אחד מן השרותים שבהם הכי מומלץ להשקיע.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172098 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171448 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171523 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171488 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171508 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161563 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161596 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica