חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אילות ליד אילת - צימרים אטרקציות ונופש בערבה

מאת: אינטרנטעצימרים24/05/20101218 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קיבוץ אילות רגע לפני איילת, יאפשר לכם ליהנות מכל העולמות. השקט של המדבר, מנוחה מפנקת אחרי הנסיעה הארוכה, שילוב מנצח של ירוק וצהוב, הרי אדום ברקע, אירוח קיבוצי עם כל הקסם והיתרונות שבו ובעיקר- רק 5 דקות נסיעה לאילת.

אירוח בקיבוץ הכי דרומי בעולם!

40 יחידות אירוח הפזורות ברחבי הקיבוץ, מזמנות לכם חוויית נופש קיבוצי במיטבו. הקיבוץ המטופח והירוק עשוי במעט להשכיח מכם את מיקומכם הדרומי, בריכת השחייה החופשית והמזגן ישכיחו במעט את החום. מגוון יחידות אירוח יאפשרו לכם לתמרן בין מחיר, מספר נופשים ורמת אירוח.

בחלק מן החדרים תמצאו מטבח בו אפשר לבשל ובכולם מזגן כמובן וטלוויזיית כבלים. רק 3 ק"מ מעיר האפשרויות הבלתי נגמרות יאפשרו לכם לצלול לתוך השקט המדברי הכה מבורך. יש כאן שילוב אולטימטיבי של שקט ושלווה לצד שפע אטרקציות ובילויים, ממש במרחק נגיעה.

חיות באילות - אטרקציות לילדים

חוות החיות שממוקמת בקיבוץ מהווה חלק בלתי נפרד מהאירוח בקיבוץ. ללא תשלום נוסף, יוכלו ילדיכם לבקר בחווה - ללטף, להאכיל, ללמוד, להבין, להרגיש, להתרגש ובעיקר לכייף.

בנוסף לחיות, פזורות במקום פינות יצירה, בוץ, מתקני מתנפחים, פונים לרכיבה (בתשלום), הפעלות לפעוטות ועוד. אתם ההורים, תוכלו ליהנות במזנון החווה או אפילו בכמה שעות של מנוחה ופרטיות בצימר, אם יש לכם ילדים מעט גדולים והרבה עצמאיים.

כפות תמרים

אז יש צימרים באילות יש בריכה יש תעסוקה לילדים בדמות חווה, מה עוד נדרש? כמובן שמסעדה. במסעדת "כפות תמרים" תפריט מגוון ואיכותי של שפע מאכלים.

תבשילי עמים, קדירות בשר, אוכל מבית אמא, בשרים על הגריל, כל אלו ועוד יספקו לכם חוויית ניחוחות וטעמים. חוץ מלנופף עליכם בכפות תמרים (שאת זה עם כל הצער, לא עושים, היום יש מזגן), האוכל והאווירה יתנו לכם תחושה של מלכות מדברית כמו בספרים.

אני קופצת לאילת!

אילת, מזמנת לכם שפע של אטרקציות וחוויות לכל המשפחה ולכל החושים. מקיבוץ אילות באמת מדובר על קפיצה קצרה לעיר, ובחזרה לאילות שיכולה להוות עבורכם אי של שפיות ושקט בתוך ההמולה האילתית. תוכלו להעביר את היום בשיזוף ומנוחה באחד מחופיו הקסומים של מפרץ אילת.

עוד בענייני חופים וים, תוכלו לזכות לחוויה מדהימה של שחייה וצלילה לצד אחד מהדולפינים שבריף הדולפינים. מנגד, איילת מציעה אתרי בילוי לילדים שמהווים את המילה האחרונה במודרניות ובפיתוח כגון עיר המלכים או קולנוע איימקס. בל נשכח שמסביב לאיילת מדבר, הרי אילת הם בין המרשימים בארץ. מסביב לעיר שפע מסלולי טיול בדרגות קושי משתנות. תוכלו לצעוד לבדכם או להצטרף לאחת מחברות הטיולים לטיולי ג'יפים, אופניים או שאר משימות אתגר.

את אחר הצהריים או שעות הבוקר המוקדמות, מומלץ לבלות בפארק תמנע המקסים, הנמצא כ- 20 קילומטר צפונית לאילות. בפארק תיחשפו לנפלאות הגיאולוגיה של האזור שעיצבה הרים בשלל צורות וחולות בשפע של צבעים. במקום גם אתרי ארכיאולוגיה מרתקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אינטרנטע

מאת: אינטרנטעמוסדות לימוד27/02/111708 צפיות
החלטת ללמוד לתואר ראשון במנהל עסקים? לפניך כל הפרטים אודות מוסדות הלימוד במרכז הארץ, שיכולים להתאים לך...

מאת: אינטרנטעלימודים אקדמאיים16/02/111750 צפיות
איפה ניתן ללמוד לתואר ראשון במנהל עסקים בצפון הארץ? בואו לקרוא טיפים ומידע חשוב לסטודנטים לעתיד...

מאת: אינטרנטעבריאות השן09/02/112301 צפיות
האם מדינת ישראל תאשר בחוק מתן טיפולי שיניים לילדים בחינם? בואו להבין במה דברים אמורים...

מאת: אינטרנטעבעלי חיים - כללי07/02/113501 צפיות
חשבת פעם מה עלה בגורלן של מאות ואלפי בעלי חיים בעקבות אסון הכרמל?

מאת: אינטרנטעחיות מחמד03/01/112027 צפיות
בכל בית שלישי בישראל יש חיית מחמד, כלב או חתול. כל מי שגידל או מגדל כלבים וחתולים יודע עד כמה הם אהובים... אבל אם אנחנו כל כך אוהבים את חיות המחמד שלנו, למה אף אחד לא שואל בכל רם ובודק מה הם אוכלים?

מאת: אינטרנטעבריאות הנפש19/10/101881 צפיות
טיפול מומלץ לחרדה או פוביה הינו טיפול קוגניטיבי התנהגותי, CBT, וכיום נחשב לטיפול היעיל ביותר במצבים כאלו.

מאת: אינטרנטעבריאות הנפש19/10/102173 צפיות
איך תזהו חרדה או פוביה אצל ילדיכם? למה חשוב לשים לב? קיראו בהרחבה.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172099 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171448 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171523 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171489 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171508 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161564 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161596 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica