חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פעילות פלילית באשדוד

ייתכן שהדפדפן שלך אינו תומך בתצוגה של תמונה זו.                                                                                                     דוברות   מרחב  לכיש

טלפון        086771458

24     מאי     2010  

אשדוד   

משפט שדה לפורץ

ביום שבת בשעות אחר הצהרים התקבלה הודעה על 5 צעירים שתוקפים בצורה אכזרית צעיר אחר , השוטרים שהגיעו למקום הבחינו בצעיר בגיל 28 חבול בצורה קשה, הפצוע פונה במצב בינוני עד קשה לבי"ח, שם אובחן ש 8 מצלעותיו נשברו וחבלות קשות באזורים אחרים בגופו. החקירה הועברה לידי צוות פשעים, מהחקירה עלה כי  הצעיר שהותקף השתתף בפריצה לביתו של אחד התוקפים, חבריו של בעל הדירה זיהו את הפורץ וקבעו להיפגש עימו בחוף ברובע י"א, שם המתינו לו בעל הדירה ומספר חבריו ותקפו אותו בצורה אכזרית. בפעילות משרד מודיעין ובילוש אשדוד הצעירים בני 25-30 כולם אותרו והואשמו ע"י צוות  פשעים רנ"ג יעקב כהן רס"ב אמנון מקטובי ורס"מ מורן פרץ בקשירת קשר לביצוע פשע  ובחבלה בנסיבות מחמירות. בחקירתם טענו כי הבחור שהתקיפו פרץ לדירת אחד החברים וגנב רכוש וכשזיהו אותו במצלמות אבטחה של הבניין הזמינו את הפורץ לבירור ואז תקפו אותו ופצעו אותו, העצורים הובאו בפני שופט שהאריך את מעצרם מעת לעת וביום שישי האחרון הוגשו כתבי אשום נגד חמשת העצורים בבית  משפט המחוזי בבאר שבע בגין קשירת קשר לביצוע פשע וגרימת חבלה חמורה.  

מעצר כנופיית פורצים לדירות באשדוד

בפעילות משרד המודיעין והבילוש של תחנת אשדוד לאחר עבודה מאומצת שנמשכה תקופה ארוכה עלה בידי השוטרים לשים ידם על  חברי כנופית פורצים שעסקה במהלך החודשים האחרונים בפריצות  לבתי דירה ברחבי העיר וגניבת כסף, תכשיטים ומחשבים . חברי הכנופיה שני תושבי העיר בני 25 -28 נעצרו ביום חמישי ע"י הבלשים לאחר שנאספו נגדם ראיות שקושרות אותם להתפרצויות רבות ברחבי העיר. השניים הואשמו ע"י חוקרי התשאול של תחנת אשדוד, מחקירתם עולה כי השניים היו פועלים בעיקר בשעות הצהרים כשבעלי הבתים לא נכחו במקום, השניים הודו בביצוע התפרצויות רבות לבתי דירה  וגניבת רכוש וכסף בשווי אלפי שקלים.השניים הצביעו על דירות שפרצו, עד כה אותרו 9 דירות וביום שלישי הוגשו נגדם כתבי אשום בגין התפרצויות לבתי דירה. מפקד תחנת אשדוד סנ"ץ גבי דדון הביע את הערכתו  למשרד המודיעין והבילוש. 
 

מעצר בעקבות תקיפת שוטרים

ביום רביעי בשעה 02:00 ניידת שיטור משולב שהייתה בפעילות באזור הפורום באשדוד הבחינה בצעיר שוהה בלתי חוקי הנמצא בחברת שתי צעירות, כשדרשו השוטרים פרטים מהמבלים אחת הצעירות תקפה את הפקח ושרטה אותו בחזה. הפקח ביקש סיוע, השוטרת חלי לוי והשוטר רומן זייצב שהגיעו למקום וניסו להרגיע את הצעירה ולעכבה לחקירה היא המשיכה להשתולל, היא תקפה את השוטרת חלי לוי ונשכה אותה בזרוע נשיכה קשה כשדם ניגר מאזור הנשיכה ושרטה את השוטר רומן זייצב השוטרים הצליחו להשתלט עליה, היא  נעצרה יחד עם חברתה והשוהה הבלתי חוקי. הצעירה הואשמה ע"י רס"מ אמנון גנאור בתקיפת שוטרים והכשלת שוטרים, בחקירתה טענה שרק חיה נושכת. הצעירה בעלת עבר עשיר נעצרה ובהליך מזורז הוגש נגדה וכנגד חברה כתב אישום .  

תקיפה מצולמת

ביום שלשי קטין בן 13 שהלך לתומו ברחוב ברובע ב' הבחין בקבוצה של בני נוער המתגודדים ביחד, כשעבר לידם שמע את המילים "תקליט תקליט " וללא שום סיבה חבורת הנערים התנפלה עליו והפילה אותו ארצה, הנערים בעטו בו והכו אותו נמרצות, עד שהוא הצליח להימלט מידם .הקטין הגיש תלונה על המקרה התלונה הועברה למשך טיפול משרד הנוער. מפקד תחנת אשדוד סנ"ץ גבי דדון רואה בחומרה רבה את התנהגות בני הנוער שתקפו את הקטין ללא שום סיבה וכל זאת לשם תיעוד במצלמות הטלפון הנייד של התוקפים והוסיף שנעשה כל מאמץ לאתר את התוקפים. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111739 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112236 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112062 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111865 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111754 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119197 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112537 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא אקטואליה

מאת: בנימין קלינגראקטואליה25/08/222272 צפיות
ניתן להגיש תכניות פינוי בינוי ישירות לאישור הוועדה המחוזית גם כשיש הסכמה של פחות מ-100% מהדיירים עו"ד אלעזר במברגר, ראש הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, הבהיר לאחרונה כי ניתן להגיש תוכנית פינוי-בינוי ישירות לוועדה המחוזית, ללא צורך בהסכמתה של הוועדה המקומית דבר שיכול לסייע להזיז פרוייקיים תקועים.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה03/05/222245 צפיות
מי רשאי להגיש בקשה להיתר בניה? הנדסאי בנין, אדריכל, מהנדס , קונסטרוקטור או כולם? בקשות כעורך ראשי להיתר בנייה ובאילו מבנים? פסק דין שהתקבל בימים האחרונים בבית המשפט המחוזי בחיפה מפזר את הערפל ועושה סדר בסוגיה הבוערת. השופטת תמר שרון נתנאל, קבעה כי אדריכלים בלבד יוכלו לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר למבנים של ארבע קומות ומעלה. מהנדסים לעומתם, יהיו רשאים לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר רק כאשר מדובר במבנים פשוטים בשימושים מוגבלים, כשהכוונה היא למבני מגורים, אחסנה ומלאכה בני פחות מארבע קומות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה22/01/221654 צפיות
רישוי זמין ומידע חיוני בעניין הגשת בקשה לתיק מידע להיתר והליכי הרישוי: כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה16/09/211502 צפיות
בית המשפט לעניינים מנהליים בראשל"צ הורה לאחרונה לבטל שני כתבי אישום שהוגשו נגד עברייני בנייה, בנימוק שהמדינה התעלמה מתיקון מס' 66 לחוק סדר הדין הפלילי, המאפשר לסגור תיקים "קלים" בהסדר וללא מעורבות בית משפט.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה19/08/211479 צפיות
מהו רישוי הבנייה? תהליך רישוי הבנייה מלווה את הבונה משלבי תכנון הבנייה ועד לסיום הבנייה. התהליך מתבצע מול הועדה המקומית לתכנון ובנייה. ועדות לתכנון ובנייה נמצאות בפריסה ארצית, לכל ישוב ועדה מקומית לתכנון ולבנייה אליה הוא שייך. לרשימת הועדות והיישובים לחץ כאן תהליך רישוי הבנייה מרכב מ 5 אבני דרך מרכזיות: התקשרות עם עורך בקשה - קבלת מידע להיתר- תכנון - קבלת היתר בנייה - מהלך הביצוע האם תמיד צריך לבצע את כל תהליך הרישוי? לרוב עבודות הבנייה יש לבצע את כל תהליך הרישוי ולקבל היתר בנייה, המהווה אישור מהוועדה המקומית לכך שתכנון הבניין תואם לתוכניות המאושרות ולדרישות הוועדה. ישנן מספר עבודות בנייה שמצריכות דיווח בלבד - פטור מהיתר. גם בפטור מהיתר הבנייה חייבת להיות בהתאם לדרישות הועדה המקומית והתוכניות המאושרות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה01/06/211296 צפיות
אז מה זה אגרות בניה והיטלי פיתוח? אגרות בניה והיטלי פיתוח, הינם תשלומי חובה המוטלים על ידי רשויות מקומיות ותאגידי מים וביוב, לשם מימון התקנתם ורכישתם של תשתיות ציבוריות בתחומן המוניציפלי כגון: כבישים ומדרכות, תיעול, ביוב וצנרת מים. אגרות בניה והיטלי פיתוח אלו נדרש לשלם מי שהוא בעלים של קרקע ו/או מי שמבקש לבנות על קרקע ו/או בעלים המעוניין להוסיף בניה למבנה קיים. לצורך גביית אגרות בניה והיטלי פיתוח יש צורך בהתקיימותן של עילות (“אירועי מס”) המצויות ברוב חוקי העזר ובכללי דמי ההקמה, אשר במועד התממשות

מאת: אברהם פכטראקטואליה26/05/211151 צפיות
איפה ההסברה הישראלית – ישנה, מנמנמת, מגמגמת ובעיקר מפגרת בזמן אמת. למה אין בישראל – שר הסברה? אם יש מקום לשר מים- יש בוודאות מקום לשר הסברה במשרה מלאה. אבל משחקי אגו – מאבק בין משרד החוץ ומשרד ראש הממשלה – מונעים זה שנים מינוי חיוני של שר הסברה בארץ, אך בעיקר בחו"ל, במיוחד בימים אלה של אנטישמיות מתגברת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica