חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מורים במחלקה לקולנוע

קולנוע הוא תחום יצירתי המשפיע על המוני אנשים ברחבי העולם ועל כן רבים מבקשים להשתתף בו ולקחת בו חלק פעיל. קולנוע הוא תחום לימודי מיוחד הדורש גם ידע תיאורטי מקיף, לצד ידע מקצועי מעשי הכולל התנסות ועשייה רבה.

לימודי קולנוע מאגדים  תחומים רבים ושונים, ביניהם פסיכולוגיה, תקשורת, פילוסופיה ואומנות. החומר התיאורטי בלימודי קולנוע מהווה רקע ללימוד המעשי,  מקור השראה לסטודנטים בסרטיהם. לימודי קולנוע אמורים לעודד את התלמידים  לצורת חשיבה עצמאית ולהוות גירוי אינטלקטואלי שיובילו ליצירה מקורית וחדשנית.

המחלקה לקולנוע היא המקום האידאלי עבור הסטודנטים לרכישת ידע תיאורטי ומעשי, החיוניים להצלחתם בתחום. המחלקה לקולנוע היא המסגרת הראשונה בה סטודנטים מתחילים ליצור סרטים בעצמם. מורים לקולנוע משמשים גם כחונכים המלווים את הסטודנטים באופן אישי בתהליך הלמידה והיצירה.

כמי שמנחיל ידע, מעודד חשיבה ביקורתית ועצמאית חשוב שמורי הקולנוע ישמשו השראה ומודל לחיקוי עבור תלמידיהם, אנשי מקצוע מנוסים ופעילים בתחום הקולנוע.

לימודי קולנוע - מגוון של תחומים, מגוון של מורים

לימודי קולנוע כוללים היכרות והתנסות בקשת התפקידים הרחבה המרכיבה את היצירה הקולנועית. לימודי קולנוע כוללים התנסות מעשית ב: צילום, בימוי שחקנים, עריכה, הקלטה. כדי לקבל את ההדרכה הטובה ביותר יש ללמוד טכניקות שונות מאנשי מקצוע העוסקים בתחומים אלה באופן מעשי.

צוות ההוראה במחלקה לקולנוע כולל אנשי קולנוע העוסקים במגוון התחומים בתעשייה: בימוי, עריכה, ליהוק, הפקה, עיצוב אומנותי, הלחנה, משחק ועוד. מורים אלה מביאים את הידע והניסיון הדרושים כדי ללמוד את השפה והעבודה הקולנועית ובד"כ הם נמנים על היוצרים המובילים של תעשיית הקולנוע בישראל.

כדי לחזק את הקשר בין לימודי קולנוע לנעשה בתחום הקולנוע הישראלי, המחלקה לקולנוע מזמינה במהלך הלימודים גם יוצרי קולנוע חשובים המשמשים כחונכים חיצוניים, וכן מארחת אורחים מהארץ והעולם המשתפים את הסטודנטים לקולנוע בידע ובחוויות האישיות שלהם בעשייה הקולנועית.

צוות ההוראה משפיע ומעצב את חוויית הלימוד במחלקה לקולנוע. סגל הוראה איכותי ומגוון מעניק ללימודי קולנוע הרבה יותר רובדים ממה שניתן לצפות.

במחלקה לקולנוע - הוראה היא גם השקפת עולם

במחלקות אקדמיות רבות חומר תיאורטי מועבר בצורה מכנית – המרצה נצמד לטקסט כתוב והסטודנטים מקשיבים ומסכמים. במחלקה לקולנוע אין די בכך. לרקע התיאורטי תפקיד חשוב מבחינת אפיונו של הקולנוע כתחום אומנתי והוא אמור לפתח בסטודנט עניין, לעורר בו סקרנות וחשיבה ליצירה עצמאית. לימודים אלה מעשירים  את ההיכרות של הסטודנט עם הנעשה בתחום הקולנוע בעולם, מפתחים  אצלו יכולת חשיבה אנליטית ויכולת ביקורתית להערכת יצירות קולנועיות מגוונות מן העולם וכן את יצירותיו שלו.

מכיוון שהסטודנט לקולנוע עושה את צעדיו הראשונים בעשייה קולנועית חשוב שילמד במחלקה לקולנוע המעודדת מחשבה יצירתית וחופש אומנותי. במהלך הלימודים הסטודנטים מתנסים בקשת הז'אנרים המוכרים כמו סרטי עלילה וסרטי תעודה. בנוסף ולא פחות חשוב מכך, תפקידה של המחלקה לקולנוע הוא לעודד את הסטודנטים להתנסות, להעז ולחצות את הגבולות המאפיינים את הז'אנרים המקובלים. על מנת לעשות זאת בצורה מוצלחת סטודנט לקולנוע צריך ליהנות מסביבת הוראה תומכת המעניקה פתיחות והשראה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קצת על עצמי: אני סטודנטית לתואר שני במנהל עסקים, אוהבת לקרוא ספרים פילוסופיים ובמיוחד אוהבת טיולים. תחום ההוראה קרוב ללבי כי אני מנחה קבוצות בתחום המשחק.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדר בורשטיין

מאת: הדר בורשטייןליקויי למידה20/09/102117 צפיות
חינוך מיוחד הוא חינוך הניתן לתלמידים בעלי לקות למידה או לקות פיסיולוגית, להן מספר סוגים ודרגות. המאמר דן בנושא זה.

מאת: הדר בורשטייןחינוך ילדים23/08/102440 צפיות
המאמר סוקר בקצרה את מה כדאי לדעת לפני שנרשמים ללימודי חינוך מיוחד, מה כוללים הלימודים ולמי הם מתאימים.

מאת: הדר בורשטייןלימודים אקדמאיים18/07/101307 צפיות
המאמר דן ביתרונות בהכשרת מורים לאנגלית - שימוש בשפה האנגלית במאה ה-21 ולימודי תעודה.

מאת: הדר בורשטייןלימודים אקדמאיים27/06/101734 צפיות
המאמר מתמקד בדילמות עכשוויות בהסבת אקדמאים והכשרת מורים ומציע כמה פתרונות לשיפור הכשרה להוראה והתוכניות המסורתיות.

מאת: הדר בורשטייןלימודים אקדמאיים27/05/101100 צפיות
המאמר איך להיות כוכב במחלקה לקולנוע מעלה טענה שכשרון זה דבר הכרחי, אבל על מנת להצליח צריך גם תעוזה, מעוף, לפעמים צריך גם כריזמה כדי לעבוד עם צוות, לנפץ מיתוסים ולשבור חוקים, צריך רצון ללמוד כל הזמן, להיות בקיא בפרטים הקטנים.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182598 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182445 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181896 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181716 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171485 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172274 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171950 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica