חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יתרונות בהכשרת מורים לאנגלית

בעידן המודרני, יותר מאשר בעבר, נדרשת הוראה של השפה האנגלית ברמה גבוהה בבתי ספר יסודיים ותיכוניים. הגלובליזציה שעוטפת את כולנו חודרת גם להתנהלות היומיומית, החל מהתקשורת הפשוטה בסלולר וכלה במערכות טכנולוגיות מורכבות. העולם סביבנו לא נח לרגע וכל השינויים ומרכזי הידע הגדולים מתנהלים בעיקר בשפה האנגלית.

בתוך כך, מערכות החינוך המתקדמות בעולם מכשירות את הדור הבא ליכולות גבוהות ולשליטה באנגלית כבר מגיל צעיר. מסיבה זאת גם מוסדות אקדמיים בארץ, המציעים מסלול להכשרת מורים לאנגלית, משקיעים רבות בפיתוח תכנים עשירים, מעמיקים ומקצועיים שיזרימו למערכת החינוך כוח אדם מוכשר ואיכותי להוראת השפה האנגלית בבתי הספר.

השפה האנגלית - הא"ב של המאה ה-21

בימינו מהווה השפה האנגלית כלי ראשון במעלה לתקשורת בינלאומית ולרכישת ידע. הדבר מתבטא בכל האספקטים של חיינו, כאשר אפילו בני ארצות שאינן דוברות אנגלית בוחרים להקים אתרי אינטרנט באנגלית, לשתף במאמרים מדעיים באנגלית ואפילו לכתוב ספרות פרוזה ושירה באנגלית בזכות קהל היעד שאליו ניתן להגיע.

בניגוד לעבר, בו נחשבו בבתי הספר בעיקר לימודי המתמטיקה והמקצועות המדעיים ככלי בסיסי להשתלבות בחיים האקדמיים והמקצועיים שלאחר הלימודים, מקנים היום חשיבות יתרה ללימודי האנגלית בבתי הספר. שינוי זה בא מתוך הבנה ששליטה באנגלית מנגישה מידע בכל המקצועות והתחומים ובזאת גם משווה את מעמד הלומדים הישראלים עם מעמדם של עמיתיהם למקצועות השונים ברחבי העולם.

מסלול הכשרת מורים לאנגלית - לימודים ברמה גבוהה

לימודי הוראת אנגלית מספקים ביטחון כלכלי לצד סיפוק מקצועי גבוה. חשוב לדעת שמשרד החינוך רואה באנגלית מקצוע מועדף, ומוצעים מענקי לימודים גבוהים ללומדים בתכנית להכשרת מורים לאנגלית.

עם הביקוש הגובר למורים מצויינים לאנגלית, השתכלל גם תהליך הכשרת המורים לאנגלית וכיום הוא כולל לימודי ספרות ובלשנות אנגלית ברמה גבוהה במסגרת החוג לאנגלית. מסלול הלימוד כולל גם התנסות בהוראה בפועל בבתי ספר וכן הכשרה פדגוגית שמעניקה למורים לעתיד ידע חינוכי נרחב על שיטות ההוראה השונות, המותאמות לגילאים ולמאפיינים השונים של התלמידים.

את השיעורים במסלול להכשרת מורים לאנגלית נהוג לקיים בעיקר בשפה האנגלית למען שיפור המיומנות של הסטודנטים בדיבור ובכתיבה. שיטה זו הוכיחה את עצמה כטובה ביותר לאורך השנים וכל זאת תחת חסותם של מדריכים פדגוגיים ומומחים להוראת אנגלית. הלימודים להוראת אנגלית נפרשים בדרך כלל על פני ארבע שנים כשבסיומם מקבל הסטודנט תואר ראשון B.Ed ותעודת הוראה באנגלית לבית הספר היסודי והעל יסודי.

מי שמעוניין בכך, יכול להתמחות בהוראת אנגלית לבעלי צרכים מיוחדים או בהוראה לילדים צעירים. במסגרת הלימודים ניתנת לסטודנטים האפשרות ללמוד בקורסים פרטניים יותר שמכשירים את הסטודנטים למטרות יותר ממוקדות, כגון פיתוח תכניות לימודים ותהליך רכישת השפה בקרב אוכלוסיות שונות. העשרה נוספת ניתן לקבל במסגרת לימודי תרגום.

סיימתם ללמוד? זה הזמן לשקול להמשיך ללימודי תעודה

בוגרי התכנית להכשרת מורים לאנגלית יכולים להשתלב מקוצרים בתכנית לימודים מקוצרת לקבלת תעודה ובכך להיכנס למעגלי תעסוקה נוספים ולהפוך למועמדים הרבה יותר אטרקטיביים בעיני מעסיקים פוטנציאלים. בוגרים רבים בוחרים להתמחות בהמשך בלימודי תרגום, עריכה או הוראה מתקנת באנגלית כשפה זרה ובכך סוללים את דרכם להצלחה כמורים מבוקשים שיכולים לעסוק גם בענפים אחרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קצת על עצמי: אני סטודנטית לתואר שני במנהל עסקים, אוהבת לקרוא ספרים פילוסופיים ובמיוחד אוהבת טיולים. תחום ההוראה קרוב ללבי כי אני מנחה קבוצות בתחום המשחק.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדר בורשטיין

מאת: הדר בורשטייןליקויי למידה20/09/102123 צפיות
חינוך מיוחד הוא חינוך הניתן לתלמידים בעלי לקות למידה או לקות פיסיולוגית, להן מספר סוגים ודרגות. המאמר דן בנושא זה.

מאת: הדר בורשטייןחינוך ילדים23/08/102441 צפיות
המאמר סוקר בקצרה את מה כדאי לדעת לפני שנרשמים ללימודי חינוך מיוחד, מה כוללים הלימודים ולמי הם מתאימים.

מאת: הדר בורשטייןלימודים אקדמאיים27/06/101735 צפיות
המאמר מתמקד בדילמות עכשוויות בהסבת אקדמאים והכשרת מורים ומציע כמה פתרונות לשיפור הכשרה להוראה והתוכניות המסורתיות.

מאת: הדר בורשטייןלימודים אקדמאיים27/05/101101 צפיות
המאמר איך להיות כוכב במחלקה לקולנוע מעלה טענה שכשרון זה דבר הכרחי, אבל על מנת להצליח צריך גם תעוזה, מעוף, לפעמים צריך גם כריזמה כדי לעבוד עם צוות, לנפץ מיתוסים ולשבור חוקים, צריך רצון ללמוד כל הזמן, להיות בקיא בפרטים הקטנים.

מאת: הדר בורשטייןלימודים אקדמאיים25/05/101382 צפיות
כשאנחנו הולכים ללמוד קולנוע הציפיה המתבקשת היא שסגל ההוראה יהיה מורכב מאנשים בעלי ידע ונסיון רחב בתעשייה שממנו נוכל לשאוב את ההשראה. המאמר הזה מסביר את החשיבות של סגל המורים במחלקה לקולנוע.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182599 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182445 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181897 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181717 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171486 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172276 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171951 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica