חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסיבת רווקות בסדנת יוגה צחוק

מסיבת רווקות הינה אירוע השנה לפני החתונה לכל רווקה בהווה וכלה בעתיד. לא מדובר רק באירוע נדיר אלא אירוע בעל משמעות אדירה - הוא החגיגה האחרונה בחייה של אישה בו היא עדיין רווקה. האירוע נחגג עם החברות הכי טובות והוא אינטימי וראוותני כאחד. כיום הכלה המודרנית כבר לא תסתפק בקצת יין לבן וגבינות במרפסת הביתית עם החלפת מתנות בסגנון חוטיני או קרם גוף. האירוע חייב להיות לחוויה אינטראקטיבית בלתי נשכחת.

מה שאנו לעולם לא שוכחים הוא את העתיד שלנו - הרי שלא ניתן לשכוח את מה שאנו לא יודעים. הדרך לדעת את העתיד היא בעזרת ניבויו. מסיבת רווקות, השלב בו כלה חדשה נכנסת לשלב העתידי בחייה הוא הזדמנות מצוינת לקריאה בקלפים. קריאה בקלפים במסיבת רווקות יכולה לספק לה את הטוויסט הנדרש בכדי להפוך אותה לאירוע בלתי נשכח לא רק לכלה אלא גם לחברותיה הטובות.

הרי כל החברות הרווקות רוצות לדעת מתי יגיע תורם לעמוד מתחת לחופה ככלות נרגשות והחברות הנשואות רוצות לדעת האם נישואיהם ישרדו לנצח והכלה העתידית מלאה שאלות שרק קריאה בקלפים יכולים לתת להם מענה. אפשר להפוך את הסשן לחוויה כוללת - להתחיל בלימוד והסבר על הקלפים ומשמעותיהם השונות, תוך מתן פירוט של המשמעויות של הצבעים והמספרים השונים, לאחר מכן ניתן לעשות ניבוי מיוחד לכלה בפני החברות ואח"כ ניתן להמשיך את המסיבה בליווי שתייה ואלכוהול כאשר החברות אחד אחרי השנייה זוכות לניבוי אישי.

כדאי להסכים על התנאים של הקריאה מראש - לראות כי הקורא רואה עין בעין עם המשתתפות. מי שבוחרת את הקורא כדאי שתנהל איתה שיחה מקדימה לראות כי אין קווים אדומים אשר לא כדאי לחצות עם הכלה או עם משתתפות אחרות - אחרי הכל מדובר באירוע משמח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: