חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רעיונות למסיבת רווקות - קריאה בקלפים

מאת: רונית מנשוריקלפי טארות06/07/20106048 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסיבת רווקות - סדנת קריאה בקלפים

מסיבות רווקות היו בעבר נחלתם הבלעדית של גברים בצורה של מסיבות רווקים אולם בעקבות קידום מעמד האישה גם נשים זוכות כיום לחגוג את לילות הרווקות האחרונים שלהם כאהבת נפשם. מסיבת רווקות היא ללא צל של ספק אירוע מכונן בחייה של כל אישה  - זוהי המסיבה האחרונה שתחגוג בחייה כרווקות. כמו כן בגלל הקרבה של מסיבת הרווקות ליום החתונה הצלחתה של מסיבת הרווקות מאוד משפיעה על מצב רוחה של הכלה ביום חתונתה.

רעיונות למסיבות רווקות

למרות הסטיגמה האמריקאית כי מסיבת רווקות משמעה מסיבת הוללות פרועה עד אור הבוקר לא לכל הכלות מסיבה מסוג זה היא הדרך בה הם רוצות להיפרד מחיי הרווקות שלהן ולהיכנס לחיי הנישואין. כיום כלות רבות מעדיפות אירוע פרטי אשר כולל סדנה אינטראקטיבית בה הכלה וחברותיה יכולות להשתתף ולעיתים גם לקחת ממנה דבר או שניים לעתיד.

סדנת קריאה בקלפים

בין הסדנאות המוצעות כרעיונות למסיבות רווקות קיימת גם סדנת קריאה בקליפים - הסדנה כוללת סשן של משחקים בקלפים לשחרור האווירה. קיימים לא רק משחקים מסורתיים כמו פוקר ובלאק ג'ק אלה גם משחקים מאוד יצירתיים אחרים אשר יכולים להתאים במיוחד לאופי החוגגות. לאחר המשחקים ניתן לגשת לחלק המיסטי של הערב - קריאה בקלפים. ניתן להתחיל מהסבר על הקלפים והמשמעויות השונות שיש לכל קלף בכדי לבנות את הצפייה לקרת הקריאה. לאחר מכן ניתן ישר לגשת לקריאה מיוחדת לכבוד הכלה בעזרתה היא תוכל לקבל מבט מעמיק למערכת היחסים שלה, לנסות לקבל המלצות ליום החתונה ולשאול שאלות חשובות - כמו מתי יהיה לזוג את ילדו הראשון? אחרי הכלה יכולות לנסות את מזלן החברות וכל אחד בתורה לשאול את הקוראת שאלות הרות גורל המטרידות אותן.

חשוב לפני המסיבה לדבר עם הקוראת בכדי לתאם איתה ציפיות לגבי מהלך הערב. אין זה אומר כי חייבים להקדיש חצי שעה לכל משחק כי כל נקבע מראש שכל לעיתים משחקים מסוימים יכולים לנחות הצלחה רבה מאחרים אולם כדאי לחשוב על כיוון כללי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: