חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקס מיסטי: נסיך החרבות- מזל תאומים

מאת: שגיא מנדלבויםאסטרולוגיה29/05/20101932 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מפגש מחודש עם חברה ותיקה, קוראת בקלפים ובעלת האתר: "סקס מיסטי", מיכל ליאור, הולידו סדרת פגישות בהן חקרנו את קלפי החצר מההיבטים המיניים ויצרנו סדרה בת כמה מאמרים ממין אחר. אתם מוזמנים לפגוש כאן את קלפי החצר מההיבט ה"רגיל" שלהם לצד ההיבט המיני שלהם. אם תמיד עניין אתכם איך מתנהג בן או בת מזל מסוים במיטה ולא העזתם לשאול, עכשיו זה הזמן!

מאמר זה הינו חלק מסדרה בת 12 מאמרים בה מיכל ואני מציגים את קלפי החצר מההיבט ה"רגיל" לצד ההיבט המיני. מאמר זה הנו אחד מבין ארבעה מאמרים העוסקים בארבעת קלפי הנסיכים המייצגים אנרגיה של התחלה שאין לה המשך. כל אחד מארבעת הנסיכים הנו שיעור חשוב מאד בחיי השואל, שכן כל אחד מהם מייצג שיעור חשוב בתהליך ההתפתחות הרוחנית שלנו. הם מהווים נקודת קפיצה, בזכותם אנו מתוודעים לתובנות חדשות, אולם בעולם החומר, ביום יום, הם מתפזרים ואינם יכולים ליצור המשכיות. השיעור אותו הם מייצגים הופך להיות המכשול הגדול של השואל ואם הוא לא יעבור אותו השואל לא יוכל להתקדם. בפועל, כל עוד האנרגיה שאותו נסיך מייצג נמצאת בחיי השואל, כל עוד הוא לא השכיל להבין את השיעור שהקלף עוסק בו, הוא לא יוכל להתקדם לשלב הבא בחייו.

למעשה, זוהי הזדמנות נפלאה להראות כי קלפי הטארוט יכולים לשמש אותנו לכל מטרה, וכך, אם אנחנו רוצים "לבדוק" איך המיועד/ת מתנהג/ת במיטה אפשר לעשות זאת עם הקלפים. אם בקריאה ייצא לכם קלף נסיך החרבות הרי שכעת תוכלו לדעת מה מצפה לכם.

נסיך החרבות בקריאה- אנרגיה של קשיים

נסיך החרבות מיוצגת על-ידי האנרגיה של מזל תאומים שהנו אחד מארבעת המזלות העוסקים בארבעה שיעורים רוחניים המאפשרים לנו לעשות קפיצת התפתחות. מזל תאומים אחראי על התקשורת. תקשורת זו היכולת שלנו להגיב נכון לכל אירוע. כדי לתקשר טוב, אנו צריכים לדעת יותר ולהבין את החיים ואת העולם. לכן מזל תאומים רוצה לאסוף ידע, ללמוד ולהבין. הוא שואף להתפתח אינטלקטואלית וטבוע בו הרצון ללמוד ולהתפתח, אלא שברמה המעשית, מזל תאומים לא מוצא את עצמו בעולם החומר. הצורך שלו ללמוד, לקלוט ולהתפתח הופך במהירות למכשול שבגללו בני מזל זה אינם רוצים להישאר במקום אחד ולהעמיק. כבר בתחילת תהליך בני מזל זה מרגישים צורך לחפש את הדבר הבא, להמשיך הלאה, ללמוד עוד. יש להם תחושה של פספוס, וכפי שמזל תאומים חש פספוס בכל תחום בו הוא עוסק,  כך גם השואל.

בכל תחום כמעט השואל ירגיש שהוא מפספס משהו. יש לו תחושה בסיסית שבמקום אחר יש משהו יותר טוב, חדש ומעניין. אלו יהיו סוג האנשים שישבו אתכם במסעדה ויתבוננו לכל הצדדים, המבט שלהם תמיד יחפש משהו והם יהיו בכל מקום, פרט עם אלו שהם הגיעו איתם למסעדה. ולמה? כיוון שהשואל מחפש כל הזמן, גם במסעדה, משהו יותר טוב, אחר ושונה. הראש שלו נמצא בכל מקום וכל דבר מעניין אותו. הוא סקרן וצמא לידע, אולם פעמים תכונות אלו דומיננטיות מידי בחייו והוא אינו יודע מתי להפסיק וליהנות ממה שיש לו. הרצון שלו לחדש ולהשתנות מונעים ממנו את היכולת ליהנות מהיום יום ולהישאר במקום אחד. הוא צריך גיוון וטוב יהיה אם הסביבה הקרובה תכיר בכך ותעזור לו בכך שתדאג ליצור את אותם השינויים והגיוון שהוא צריך. כך למשל השואל יתפקד טוב יותר בסביבת עבודה בה הוא צריך לעשות תפקידים מגוונים, לדבר עם אנשים, לנסוע למקומות מרוחקים וכדומה.

הפתרון הנכון עבור השואל הוא גיוון, אולם השואל צריך לדעת לגוון בתוך המערכת ולא לחפש פתרונות חדשים מחוץ לה. גם מיכל וגם אני בני מזל תאומים ואני מרגיש  (אולי בגלל שיש לי אופק תאומים ועוד קצת נקודות של תאומים במפה האסטרולוגית) בן מזל תאומים טיפוסי, ולמרות זאת למדתי לשבת ולעבוד גם 14 שעות מול שולחן ומחשב, כשאני נקרא לעשות הרצאות בפני ארגון "תאומים אנונימיים" (ולמי שלא הבין... זו בדיחה.. אין כזה ארגון) ולהסביר איך אני עושה את זה, איך אני מנצח את התאומים שבי, התשובה שלי היא שזה פשוט! אני לא עובד מול שולחן ומחשב 14 שעות, אלא רק שעתיים. שעתיים אני חוזר לאנשים בטלפון, שעתיים אני עובד מול המחשב, שעתיים אני עושה עבודת ניירת, שעתיים אני כותב מכתבים, שעתיים אני יוזם שיחות עם אנשים בטלפון וכן הלאה. הגיוון שהשואל צריך לעשות אינו חייב להיות כל-כך קיצוני ואם הוא ילמד לשנות בתוך המערכת הכל יהיה טוב וקל יותר עבורו.

קלף נסיך החרבות מייצג קושי במיוחד בזוגיות כיוון שלשואל יש תחושת פספוס כל הזמן והוא מרגיש צורך בשינוי וגיוון כל הזמן. יש לו תחושה בסיסית שאיפה שהוא מחכה לו משהוא יותר טוב וכאן מחכה לו המאבק הקשה מכל.

השואל הוא אדם תקשורתי, יש לו קשר מצוין עם אנשים, הוא יודע איך לדבר ויכול להיות איש מכירות נפלא. הוא לרוב איש אשכולות, יודע להקסים כל אחד ומזכיר את קלף הקוסם כאדם שיש לו הרבה פוטנציאל ויכולות. הוא שואף לחוות את העולם מבחינה אינטלקטואלית וכל דבר עבורו הוא חוויה או התנסות מעניינת ובסך הכל זהו אדם מעניין שכיף להיות בחברתו.

בת מזל תאומים במיטה

הדרך למיטתה של בת מזל תאומים עוברת דרך הראש. גירוי שכלי מעורר אותה יותר מכל. היא סקרנית ודורשת את המושלם, השילוש המקודש: התאמה שכלית, נפשית ופיזית. מילים ורעיונות חדשים מגרים אותה במיוחד ורק אחרי שיחה מעוררת היא מרגישה עצמה מוכנה למהלך המיני. היא אינטליגנטית מאוד והכל מעניין אותה אך מאבדת סבלנות מהר וקשה לה עם אנשים שחושבים לאט.

המזג המיני והנפשי אצלה נתון לשינויים מהירים, היא יכולה להיות מלאת תשוקה לכמה רגעים ופתאום היא מתקררת. היא זו הרוצה להחליט מהי מידת ההתקדמות אז אל תתנפל עליה בבקשה. הסקס בעיניה הוא פחות צורך גופני ויותר רצון להתנסות, והסקרנות היא שם המשחק. היא זקוקה למשחק מוקדם, אך תהנה גם מחפוז במושב האחורי במכונית.

היא יכולה להיות צנועה ומופקרת באותה המידה.

איך היא מתנהגת במיטה? כשהיא רוצה היא יכולה להיות המאהבת המושלמת, יש בה רגישות רבה לצרכיו של בן זוגה והיא יכולה לקרוא את הפנטזיות הכמוסות שלו.

היא נהנית מקשת רבה של משחקי מין החל מהתנוחה המיסיונרית בה היא יכולה לראות את עיניו של בן זוגה וכלה במשחקי סאדו מאזו קלים שבהם היא גם הנשלטת וגם השולטת לסירוגין, זהו מזל של כפילות ולכן היא יכול למצוא את עצמה מתגרה מיחסים הומוסקסואלים.  המומחיות שלה היא לעשות כמה דברים בבת אחת .כך שהגבר ייהנה מאוד מליקוק של איברו תוך כדי שהיא צובטת לו בפטמה ומלטפת את עכוזו.

מה מדליק אותה במיטה? מכיוון שהיא משתעממת בקלות וזקוקה לשינויים, היא תהנה להיות המובילה ולהשתמש ביצירתיות שלה להמצאת משחקים חדשים. היא נהנית לענג את בן זוגה ולראות אותו מסונוור מהיכולות שלה. כמעט כל דבר חדשני מדליק את בת מזל תאומים, היא תהנה להתנסות בכל צעצועי המין והויברטורים הקיימים בשוק. היא נדלקת מדיבורים במיטה, ובכלל כל מה שקשור למילים מדליק אותה.

מה היא מצפה מגבר במיטה? היא מצפה שילמד לענג אותה בדיוק כמו שהיא אוהבת, היא פתוחה מאוד ולרוב תדע איך להדריך את בן זוגה. היא תרצה שהוא יהיה פתוח כמוה והעיקר שילמד מהר כי הרי אין לה ממש סבלנות לחכות. בת מזל תאומים לא אוהבת לחץ וקשה לה עם מערכות זוגיות מחייבות, לכן היא תהנה ליצור אווירה קלילה ולא מחייבת בסקס. היא אוהבת וצריכה שינויים וגיוון וחשוב שתלמד להמציא את עצמך בכל פעם מחדש. כך, אם למשל היא תבקש ממך ללבוש את תחתוניה, אפילו רק לשם ההומור שבעניין- עשה זאת. למד להכיר את השיגעונות שלה והמוזרויות שלה, כיוון שפתיחות, שינויים וגיוון הם המפתח למערכת יחסים מינית בריאה איתה.

איזה גבר מדליק אותה? היא לא תסתפק בפחות ממושלם למענה. הגבר שמדליק אותה צריך להיות אינטליגנט ובעל מחשבה מהירה ורעיונות חדשניים, אדם שיודע להקסים במילים. היא אוהבת ללמוד דברים חדשים וגבר שיוכל לעניין אותה יכבוש אותה בקלות.

כדאי שיהיה גם רגיש ויוכל להכיל את הנפש המורכבת שלה, כיוון שרק אז מגיעה התשוקה המינית שלה לשיאה. היא למעשה מחפשת את התאום הרוחני שלה ועד שלא תמצא אותו היא תעדיף להיות לבד.

בן מזל תאומים במיטה

בן מזל תאומים התזזיתי והחסר מנוחה אינו מבקש לעצמו הרבה, הוא רק רוצה את המאהבת המושלמת. מישהי שתעורר את שכלו ואת דמיונו ותגרום לו להנאה מרובה כי הוא אינו יכול להישאר במקום אחד לנצח.

בן מזל תאומים הוא כמו פרפר שמרחף מפרח לפרח. הוא מעריך במיוחד את החופש האישי שלו ונהנה כל פעם ללמוד דברים חדשים. קשה להתעלם מהקסם האישי הרב שלו ופעמים רבות הוא יודע לנצל הזדמנויות לטובתו

בן מזל תאומים אינו מלא תשוקה ויצרי במיוחד, ודעתו מוסחת בקלות, אולם אם תציתי את הדמיון שלו הוא יידלק וכל עוד תכניסי גיוון ועניין-  הוא יחזר אחריך בלהט.

איך הוא מתנהג במיטה?עבור בן מזל תאומים המין הוא חוויה. זה לא עניין רק של סיפוק צרכיו הפיזיים, אלא הרעיון עצמו הוא שמעורר בו עניין. לכן קשה למצוא בני מזל תאומים נאמנים לאישה אחת. הוא מתכנן את כיבושיו במומחיות, הוא אלוף במילים וייתן לאישה לשמוע בדיוק את מה שהיא רוצה. בסקס בן מזל זה יצירתי מאוד, הוא אוהב לשנות תנוחות כי הגיוון אצלו הוא שם המשחק. הוא נהנה להשתמש בכל דבר חדשני החל מצעצועי מין וכלה במשחות לגירוי והשהייה ופעמים רבות תגלי כי הוא אוהב לדבר במהלך הסקס ואוהב שמדברים איתו.

מה מדליק אותו במיטה? הוא ייהנה להתנסות בקשת של משחקי מין, וכמעט שום דבר לא ירתיע אותו. הוא ידוע בפתיחותו הרבה וכדאי לאישה שאיתו להמציא כל פעם את עצמה מחדש כדי לא לשעמם אותו. האויב הגדול ביותר של התאומים הוא השעמום.

הוא נדלק ממין קבוצתי, כיוון שזה מספק את סקרנותו ויכולה להיות לו נטייה לדו מיניות הנובעת מסקרנותו הטבעית.

מה הוא מצפה מאישה במיטה? הוא יכול להיות עדין מאוד והוא יכול להיות אגרסיבי תלוי במצב רוח שלו באותו הרגע. הוא מצפה מהאישה שתזרום איתו, שתהיה קלילה ויצירתית. אין לו בעיה להיות המוביל, אך הוא ישמח אם גם את תובילי לפעמים, תדברי אתו, תספרי לו מה את בדיוק רוצה שהוא יעשה לך. רק אל תהיי שקטה, שקט מפחיד אותו.

איזה אישה מדליקה אותו? בן מזל תאומים מחפש אישה מעניינת, מסקרנת וחכמה. חשוב לו שלא תהיה תלותית או שתלטנית  והכי חשוב שתדע לתת לו את המרחב שהוא זקוק לו. קשה לו להתחייב לאישה אחת, גם כי הוא סולד מהתחייבויות וגם כי כל פעם הוא פוגש אישה אחרת שמסקרנת אותו והדרך ללבו היא דרך הגיוון והשינוי. אם את רוצה אותו- תפתיעי אותו, תגווני ותני לו את החופש שלו. השאר כבר יסתדר מאליו.

הכותבים:

מנדלבוים שגיא. מטפל בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט בוואלה! בעל ניסיון של  16 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

את שגיא אתם מוזמנים לפגוש באתר שלו: טארוט חלומות וקצת יותר.

ליאור מיכל. אסטרו-סקסולוגית, מטפלת הוליסטית, ומנחה מסיבת רווקות וערבי נשים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

© מנדלבוים שגיא. מטפל בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט בוואלה! בעל ניסיון של  16 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

את שגיא אתם מוזמנים לפגוש באתר שלו: טארוט חלומות וקצת יותר, שם אתם גם מוזנים לקבל טעימה בקורסים חינם: בקורס "לעורר את החלום" ובקורס "מבוא לקלפי טארוט" המחכים לכם כאן ללא תשלום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא מנדלבוים

מאת: שגיא מנדלבויםקלפי טארות04/03/118655 צפיות
הכהן הגדול והשטן הם שני צדדים של אותו המטבע, שניהם יחד, מייצגים את המפתח להתפתחות הרוחנית. הבנתם תאפשר לנו לפתור את החידה הגדולה של החיים ולהגיע להארה. שני הכוחות הללו הינם המודעות, מצד אחד, וההופכי לו- חוסר המודעות, מן הצד השני. לכוחות אלו שמות רבים: כוחות האור וכוחות החושך, כוחות חיוביים וכוחות שליליים, העולמות העליונים והעולמות התחתונים ועוד. במקרה שלנו אנו נקרא להם: הכהן הגדול והשטן.

מאת: שגיא מנדלבויםקלפי טארות09/07/108283 צפיות
במאמר זה אמשיך ואתן טיפים נוספים לקריאה בקלפי הטארוט.

מאת: שגיא מנדלבויםקלפי טארות06/07/101662 צפיות
במאמר אציג טיפים ועקרונות שימושיים וחשובים שיעזרו לקוראים להבין ולערוך את הקריאות שלהם טוב יותר.

מאת: שגיא מנדלבויםקלפי טארות05/07/101397 צפיות
הקריאה בקלפים הינה אומנות בה אנו נדרשים ללמוד ולהכיר את החיים ואת הדרך בה אנו מממשים את הרצונות והשאיפות שלנו. זהו מסע אל עולמנו הפנימי, המשלב מפגשים עם 78 ההוויות הקיימות בנו, שבסופו אנו זוכים להכיר את עצמנו, את הפוטנציאל הטמון בנו ואת התהליכים הקשורים למימוש עצמי.

מאת: שגיא מנדלבויםאסטרולוגיה21/06/102520 צפיות
מפגש מחודש עם חברה ותיקה, קוראת בקלפים ובעלת האתר: "סקס מיסטי", מיכל ליאור, הולידו סדרת פגישות בהן חקרנו את קלפי החצר מההיבטים המיניים ויצרנו סדרה בת כמה מאמרים ממין אחר. אתם מוזמנים לפגוש כאן את קלפי החצר מההיבט ה"רגיל" שלהם לצד ההיבט המיני שלהם. אם תמיד עניין אתכם איך מתנהג בן או בת מזל מסוים במיטה ולא העזתם לשאול, עכשיו זה הזמן!

מאת: שגיא מנדלבויםרוחניות - כללי14/06/101259 צפיות
אז מה מפחיד אותנו, את האנושות, כל כך? מה יש בזאב שכל כך מפחיד אותנו? מה הוא מייצג, שגרם לכל אירופה לצאת למסע השמדה כנגדם? מדוע אנו מספרים לכל ילד את הסיפור על הזאב הרע? ומיהו אותו הזאב הרע הנמצא בחלומות שלנו?

מאת: שגיא מנדלבויםקלפי טארות03/06/101648 צפיות
קלפי הטארוט מייצגים את המסע אותו עובר הצועד בדרך השוטה. המסע מתחיל בנקודה בה הצועד מרגיש כי דבר מה חסר בחייו ומתחיל לחפש, ומסתיים בנקודת ההארה בה הכל ידוע וברור. זהו תהליך המורכב מ-22 שלבים וכל שלב הוא שיעור בדרך אל השוטה. השוטה הוא התוצאה הגדולה מכל חלקיה שלא ניתן להגדיר אותה, להסביר אותה או לתפוש אותה, אלא להבין כי הוא התוצאה של כל השיעורים יחד וכל אלו הם שיביאו את צועד אל ההארה.

מאמרים נוספים בנושא אסטרולוגיה

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה25/11/1912685 צפיות
תחזית אסטרולוגית מפורטת לשנת 2020. מה יתרחש אצל כל המזלות בפרטי, וגם בכללי ובלאומי. זו עתידה להיות שנה יוצאת דופן במגוון תחומים.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/198647 צפיות
שנת תש"פ הבאה עלינו לטובה היא שנת התיקונים. ברמה המיסטית הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בתחומים רבים. תחומים אלו קשורים בעיקר לקטע הרוחני ולהתקדמות הרוחנית שתגיע בשנת תש"פ. ברמה הקונקרטית, אנשים פשוט יתקנו את דרכיהם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה24/11/182307 צפיות
תחזית אסטרולוגית מלאה לשנת 2019, כולל חלוקה ליסודות ומזלות.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/188901 צפיות
מה צפוי לבני המזלות השונים בשנת תשעט - תחזית מלאה ומפורטת

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה21/05/18998 צפיות
מה יקרה לבני מזל שור במהלך השנה הנוכחית? תחזית מלאה לבני המזל בתחומים האישיים והמקצועיים. רמז: זו תהיה שנה לא רעה בכלל.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה05/12/172023 צפיות
שנת 2018 המציצה מעבר לפינה כבר נתנה אותותיה וסימניה על חלק מן השינויים שיתחוללו סביבנו ובנו בשנה זו. שנת 2018 הכן היא שנת השינויים ובגדול. השינויים יחולו הן בתחום הרוחני והן בתחום הקיומי. השינויים הללו שיורגשו במהלך כל שנת 2018 ילוו בתובנות חדשות ובהרחבת התודעה שלנו. השינויים כוללים גם שינויים פיזיים שיחולו סביבנו כמו למשל שינויים במזג האוויר . ברמה הרוחנית שנת 2018 תהיה שנת מתנה היא תתאפיין במתנות רוחניות כמו למשל שפע אדיר, אינטואיציה גבוהה, סולידריות ואהבת חינם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה27/12/161518 צפיות
שנת 2017, הבאה עלינו לטובה, תיזכר בעתיד ההיסטוריה כשנת הרפואה. שנת 2017, היא שנתם של הרופאים, המרפאים, המדענים ובעיקר חוקרי המזון. שנת 2017, תיצור מקצועות חדשים בתחום הטכנולוגיה , הרפואה , הריפוי ובעיקר חקר המזון. בתחום הרפואה, יהיו חידושים מדהימים והמצאות חדשות. שנת 2017 , תהיה שנתם של החולים הכרוניים, שסוף כל סוף יהיה מזור למחלתם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica