חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לקריאה בקלפי טארוט- חלק ראשון

מאת: שגיא מנדלבויםקלפי טארות06/07/20101662 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפ ראשון- אם לא ניתן להגיד "כן", אז זה בוודאי "לא"

רבים הקוראים את הפירושים שלי ומכירים אותי מהמאמרים שלי בלבד טועים וחושבים שאני אופטימי מידי. לא פעם אני מקבל מייל בו אני נשאל כיצד ייתכן וכמעט שאין קלפים שליליים בפירושים שלי.

ובכן אמנם אני אישית אכן אופטימי, וכך גישתי, אולם אני רוצה להעמיד את הדברים על דיוקם ולהסביר שאין זה נכון לגבי הקלפים. הקלפים משקפים את המציאות ובמציאות יש יותר מצבים שליליים מאשר חיוביים. במציאות נראה יותר כישלונות מאשר הצלחות. אולם זה לא חייב להיות כך. ברוב המקרים ניתן להימנע מכישלון, מכאב ומאכזבות. ברוב המקרים אנו יכולים לחסוך מעצמנו צער. אולם השאלה היא האם אנחנו מוכנים לעשות, לשנות, לפעול. את התשובה, כל אחד ואחת מהקוראים יצטרך לתת לעצמו ואני רק אגיד שלמרות האופטימיות הזהירה, המציאות פעמים רבות מאכזבת ואנו נגלה שפעמים רבות מידי לאנשים יש נטייה שלא לשנות ולפעול וטיב הקורא, המסר אותו הוא יעביר, לפעמים הם אלו שיקבעו פעמים רבות מה תהיה התוצאה.

אם נתבונן בפירושים של קלפי הטארוט נגלה שפחות מ-25% (רבע) מהקלפים הם קלפים מוחלטים, של "כן" או "לא". שאר הקלפים, למעלה מ-75% הם אינם קלפי "כן" ואינם קלפי "לא". אם כך, מה הם? תשאלו בוודאי.

התשובה היא שאלו הם קלפי מסר, קלפים האומרים לשואל שזה אפשרי, שהוא יכול להצליח, אולם עליו תחילה לעשות ולפעול.

קלפי מסר הם קבוצה של קלפים המהווים את רוב חפיסת הקלפים שבהם אין תשובה של "כן" או "לא". אין תשובה כזו כיוון שהדברים עדיין יכולים להשתנות והשואל יכול, אם הוא רוצה, לפעול ולהפוך את התוצאה לחיובית. כל קלפי המסר מראים שהשואל יכול לעשות את זה, אולם אסור לטעות! זה לא אומר שהוא יעשה את זה, כיוון שהוא צריך להתאמץ, ליזום, לשנות, להתפתח ומעטים האנשים שאכן פועלים כדי ליצור שינוי בחייהם.

שאני מלמד את התלמידים שלי לקרוא בקלפים אני מזהיר שלא פעם האנשים המגיעים אלינו רוצים "תאכלס". הם ישאלו האם תהיה לי זוגיות בחצי השנה הקרובה למשל, וייצפו לתשובות של "כן" או "לא".

אולם ברוב המקרים אין "כן" ו"לא" ואם ייצא קלף כמו ארבעה מטבעות כשנתחיל לענות ולהסביר שהדברים תלויים בשואל ושעליו לעשות עבודה כדי שזה יצליח, השואל הממוצע יקטע אותנו, וקצת בעצבנות יגיד שהוא רוצה "כן" או "לא" ולא לשמוע ברבורים על: "אולי", ו"תראה", ו"שזה תלוי בך". "אני רוצה לדעת האם תהיה לי זוגיות השנה", הוא יגיד בכעס, "בשביל זה אני משלם כסף!"

אם זה קורה, לא צריך להיבהל. הדבר הנכון לעשות בשלב זה הוא להתנצל ולהגיד לשואל: "תשמע, כנראה לא הסברתי את עצמי. התשובה היא בפרוש לא!, לא תהיה לך זוגיות השנה. כך הקלפי אומרים", נמשיך להגיד," אני מצטער בשבילך.."

"אבל מצד שני", נאמר לאחר המתנה קצרה, "הקלפים רוצים לעזור ולהסביר כיצד ניתן לפעול על מנת שכן תהיה לך זוגיות. אם אתה רוצה לשמוע, אשמח להסביר אם לא, אני מאחל לך שנה פורייה בתחומים אחרים" (שמעתי למשל שהשנה מאד כדאי להשקיע בחקלאות) "ובהצלחה...."

אין אדם, שבשלב זה ימשיך לחפש תשובות של "כן" ולא", שלא יעצור ויגיד: "טוב, אז מה צריך לעשות?"

עכשיו תסבירו את המסר של הקלף ותראו לו מה עליו לעשות. הוא יקשיב, יכתוב ואפילו אולי יעשה את זה. קורא בקלפים טוב יכול להטות את הכף ויכול לעזור להפוך מצב של "מסר" ל"כן" אם הוא רק יוכל להבין טוב יותר את המסר של הקלף, למצוא את הדרך להעביר את המסר נכון, ולתמוך בשואל כך שהוא יוכל למצוא את הפתרון.

טיפ שני- למי מכוון המסר כשאנו עושים קריאה לאדם שאינו נוכח?

פעמים רבות כשאנו עושים קריאה לצד ב' (שלרוב איננו נוכח), קריאה אותה אני מכנה "קריאה ריכולית", אנו עומדים מול הקלפים ולא מבינים למי הכוונה. האם הם מסר המופנה לשואל (זה שיושב מולנו), לאדם שעליו נשאלה השאלה, או אולי לנו, הקוראים.

אך לפני שאתייחס לזה יש עניין חשוב שצריך לדבר עליו תחילה: עלינו להבין תחילה האם מותר לשאול שאלה על מישהו אחר ללא ידיעתו, האם זה אתי?

ובכן התשובה היא מורכבת ודעתי היא שאין ספק שלקרוא לאדם אחר ללא ידיעתו הוא דבר פסול. מבחינה אתית, מותר לנו, כקוראים ניטרליים שאינם קשורים לשאלה, לערוך את הקריאה, אולם אסור לנו לעשות שימוש במידע ולהעביר אותו לצד שינצל אותו בצורה כלשהי.

זה לא יהיה אתי לספר לאמא על מצב מערכת היחסים של הבן שלה וחברתו, כיוון שאולי הוא לא רוצה לשתף אותה, אין זה נכון לספר מה מצב הבריאות של אנשים, מה הם מרגישים, חושבים וכדומה. כל זה פסול כי אנו חושפים פרטים אישיים של אדם שלא הסכים לחשוף אותם.

אולם אין זה אומר שלא ניתן לעשות קריאה לצד ב' ללא ידיעתו, פשוט צריך לדעת מה כן מותר להגיד ולמרות שזה נשמע מתפלפל, השורות הבאות יסבירו את זה.

הכלל הגורף אומר שכאשר אנו שואלים שאלה על אדם ללא נוכחותו ומקבלים קלף של מסר, המסר ניתן עבור השואל, ז"א עבור האדם ששאל את השאלה. נכון, הקלף גם מייצג את אותו צד ב', אולם תחילה המסר הוא לשואל.

כך למשל, אם באה אלינו בחורה השואלת מה הבחור שאתו היא יוצאת כשבועיים מרגיש כלפיה ויוצא קלף מסר, כגון חמישה גביעים, הרי שמעבר לעובדה שהקלף רוצה להגיד לאותה הבחורה שהכול בסדר ושהייאוש שלה הוא בלתי מוצדק, הרי שיש כאן מסר והמסר מכוון לשואלת.

כקלף מסר, הקלף 5 גביעים מזהירשלא להיות פסימיים, שלא לראות הכול שחור כיוון שהסכנה היא שכשאנו רואים הכול שחור אנו מתנהגים בהתאם והקלף מזהיר שאם השואלת תתחיל להתנהג כאילו יש בעיה, תתחיל להסגר, להיות פחות שמחה פחות מתקשרת, לבסוף זה יתגשם. זו תהיה נבואה שמגשימה את עצמה ולבסוף בן הזוג, המתחיל לקבל משהו אחר בזוגיות, יעזוב ואז באמת תהיה לה סיבה להיות פסימית.

נכון, עצם העובדה שהייאוש שלה הוא בלתי מוצדק, הרי שפועל יוצא מכך הוא שהבחור מתעניין בה ואולי אפילו מתחיל להתאהב, אולם אין זה אומר שאנו צריכים לשתף את השואל בנתונים האלו. זה יהיה לא אתי ופסול.

כקוראים אנו צריכים לעשות שיקול דעת ולהבין מה עלינו לספר לשואל ומה לא. לשמור את הידע לעצמנו ולעשות את המיטב כדי לעזור לשואל להגיע למקום אליו הוא שואף להגיע.

לסיכום, לדעתי אפשר בזהירות לעשות קריאות "ריכוליות", כיוון שברוב המקרים הקלפים שייצאו יהיו קלפי מסר ומקריאה זו נוכל לעזור לשואל להבין מה עליו לעשות ולעזור לו לקדם את נושא השאלה ולהגיע למקום אליו הוא שואף.

בשבוע הבא, אציג טיפים ועקרונות שימושיים וחשובים נוספים שיעזרו להבין ולערוך את הקריאות שלנו טוב יותר.

להתראות בשבוע הבא,

שגיא

הכותב:

@מנדלבוים שגיא. מטפל בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט בוואלה! בעל ניסיון של 16 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

את שגיא אתם מוזמנים לפגוש באתר שלו: טארוט חלומות וקצת יותר, או בקורס מבוא לקלפי טארוט המחכה לכם כאן ללא תשלום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

© מנדלבוים שגיא. מטפל בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט בוואלה! בעל ניסיון של  16 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

את שגיא אתם מוזמנים לפגוש באתר שלו: טארוט חלומות וקצת יותר, שם אתם גם מוזנים לקבל טעימה בקורסים חינם: בקורס "לעורר את החלום" ובקורס "מבוא לקלפי טארוט" המחכים לכם כאן ללא תשלום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא מנדלבוים

מאת: שגיא מנדלבויםקלפי טארות04/03/118655 צפיות
הכהן הגדול והשטן הם שני צדדים של אותו המטבע, שניהם יחד, מייצגים את המפתח להתפתחות הרוחנית. הבנתם תאפשר לנו לפתור את החידה הגדולה של החיים ולהגיע להארה. שני הכוחות הללו הינם המודעות, מצד אחד, וההופכי לו- חוסר המודעות, מן הצד השני. לכוחות אלו שמות רבים: כוחות האור וכוחות החושך, כוחות חיוביים וכוחות שליליים, העולמות העליונים והעולמות התחתונים ועוד. במקרה שלנו אנו נקרא להם: הכהן הגדול והשטן.

מאת: שגיא מנדלבויםקלפי טארות09/07/108283 צפיות
במאמר זה אמשיך ואתן טיפים נוספים לקריאה בקלפי הטארוט.

מאת: שגיא מנדלבויםקלפי טארות05/07/101397 צפיות
הקריאה בקלפים הינה אומנות בה אנו נדרשים ללמוד ולהכיר את החיים ואת הדרך בה אנו מממשים את הרצונות והשאיפות שלנו. זהו מסע אל עולמנו הפנימי, המשלב מפגשים עם 78 ההוויות הקיימות בנו, שבסופו אנו זוכים להכיר את עצמנו, את הפוטנציאל הטמון בנו ואת התהליכים הקשורים למימוש עצמי.

מאת: שגיא מנדלבויםאסטרולוגיה21/06/102520 צפיות
מפגש מחודש עם חברה ותיקה, קוראת בקלפים ובעלת האתר: "סקס מיסטי", מיכל ליאור, הולידו סדרת פגישות בהן חקרנו את קלפי החצר מההיבטים המיניים ויצרנו סדרה בת כמה מאמרים ממין אחר. אתם מוזמנים לפגוש כאן את קלפי החצר מההיבט ה"רגיל" שלהם לצד ההיבט המיני שלהם. אם תמיד עניין אתכם איך מתנהג בן או בת מזל מסוים במיטה ולא העזתם לשאול, עכשיו זה הזמן!

מאת: שגיא מנדלבויםרוחניות - כללי14/06/101259 צפיות
אז מה מפחיד אותנו, את האנושות, כל כך? מה יש בזאב שכל כך מפחיד אותנו? מה הוא מייצג, שגרם לכל אירופה לצאת למסע השמדה כנגדם? מדוע אנו מספרים לכל ילד את הסיפור על הזאב הרע? ומיהו אותו הזאב הרע הנמצא בחלומות שלנו?

מאת: שגיא מנדלבויםקלפי טארות03/06/101648 צפיות
קלפי הטארוט מייצגים את המסע אותו עובר הצועד בדרך השוטה. המסע מתחיל בנקודה בה הצועד מרגיש כי דבר מה חסר בחייו ומתחיל לחפש, ומסתיים בנקודת ההארה בה הכל ידוע וברור. זהו תהליך המורכב מ-22 שלבים וכל שלב הוא שיעור בדרך אל השוטה. השוטה הוא התוצאה הגדולה מכל חלקיה שלא ניתן להגדיר אותה, להסביר אותה או לתפוש אותה, אלא להבין כי הוא התוצאה של כל השיעורים יחד וכל אלו הם שיביאו את צועד אל ההארה.

מאת: שגיא מנדלבויםאסטרולוגיה29/05/101933 צפיות
מפגש מחודש עם חברה ותיקה, קוראת בקלפים ובעלת האתר: "סקס מיסטי", מיכל ליאור, הולידו סדרת פגישות בהן חקרנו את קלפי החצר מההיבטים המיניים ויצרנו סדרה בת כמה מאמרים ממין אחר. אתם מוזמנים לפגוש כאן את קלפי החצר מההיבט ה"רגיל" שלהם לצד ההיבט המיני שלהם. אם תמיד עניין אתכם איך מתנהג בן או בת מזל מסוים במיטה ולא העזתם לשאול, עכשיו זה הזמן!

מאמרים נוספים בנושא קלפי טארות

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות19/01/161573 צפיות
בעולם של היום, שבו כל אדם שני מכריז על עצמו כעל מתקשר, חשוב לדעת כיצד להבחין מה הוא תקשור אמיתי. איך עושים את זה ומה הדברים שצריך לשים לב אליהם? היכנסו וקראו.

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות10/01/161598 צפיות
כולכם אוהבים אותם, כולכם מכירים אותם היום ורבים מכם הפכו ל"צרכנים" קבועים שלהם. קלפי טארוט – איך עובדים איתם, ומה חשוב לדעת על העבודה איתם לקבלת תשובות מדויקות?

מאת: מאיר בן מרוםקלפי טארות02/12/151770 צפיות
הם קיימים זה שנים רבות, ומשתמשים בהם בשלל תרבויות. מקלפים שהיו אזוטריים ומיועדים אך ורק ל"מכשפים" למיניהם, כיום רבים מכם כמעט "מכורים" אליהם, או לפחות לא יכולים בלעדיהם. רוצים לדעת איך זה עובד ומה חשוב ביחס אליהם? קלפי טארוט – כל הדברים החשובים ביותר.

מאת: משה סויסהקלפי טארות26/07/152301 צפיות
כיצד לשאול את קלפי הטארוט שאלה סוגי השאלות שניתן לשאול ואיזה מידע הקבל? רוב האנשים מבקשים לשאול שאלות של כן ולא כשהם עושים קריאה בקלפים אפילו שהם מעונינינים לשאול שאלות ממוקדות יותר. כדי לאפשר לכם לשאול נכון כשתם עושים פתיחה בטארוט ושתתקדמו בטכניקה שלכם, עליכם לקחת כמה דקות כדי לחשוב על שאלתכם לקלפי הטארוט ומה אתם מתכוונים לעשות בתשובה שתקבלו. האם במידע זה תשתמשו לפיתוח הרוחני שלכם? האם במידע הזה לא תשתמשו בכלל ופשוט תמשיכו בחייכם? האם במידע שתקבלו תשתמשו על מנת לפתור את בעיותכם?

מאת: ורד אלהקלפי טארות23/12/138481 צפיות
קלפי טארוט יכולים לעזור לנו במגוון תחומים בחיינו. הם אמנם לא מנבאים את העתיד כפי שטועים לחשוב - אך הם מסייעים לנו לקבל את כל האמיתות לגבי חיינו, להתחבר לעצמנו ולראות את כל ההזדמנויות הנקרות בפנינו. פתיחה בקלפי טארוט היא הזדמנות נהדרת לכל אחד לגלות דברים חדשים על עצמו, ובמיוחד למי שמעוניין לעשות שינוי בחייו. פעמים רבות אנו חושבים ששקללנו היטב את כל הגורמים ובחרנו בהחלטה הנכונה ביותר - ולאחר זמן מה מגלים כי היא הייתה שגויה מיסודה. קלפי טארוט יכולים למנוע את המצבים הללו.

מאת: ורד אלהקלפי טארות23/12/138249 צפיות
קלפי טארוט יכולים לעזור לנו במגוון תחומים בחיינו. הם אמנם לא מנבאים את העתיד כפי שטועים לחשוב - אך הם מסייעים לנו לקבל את כל האמיתות לגבי חיינו, להתחבר לעצמנו ולראות את כל ההזדמנויות הנקרות בפנינו. פתיחה בקלפי טארוט היא הזדמנות נהדרת לכל אחד לגלות דברים חדשים על עצמו, ובמיוחד למי שמעוניין לעשות שינוי בחייו. פעמים רבות אנו חושבים ששקללנו היטב את כל הגורמים ובחרנו בהחלטה הנכונה ביותר - ולאחר זמן מה מגלים כי היא הייתה שגויה מיסודה. קלפי טארוט יכולים למנוע את המצבים הללו.

מאת: ורד אלהקלפי טארות15/10/131823 צפיות
לא מעט אנשים נתקלים ברגע במהלך חייהם שבו הם מכריזים - "זהו הזמן לשינוי". לעיתים הדבר נובע מתסכול בעבודה, מבעיות בזוגיות, או מתחושת חוסר סיפוק ואי הגשמה עצמית. לא תמיד משנה הסיבה שמובילה לרצון לשינוי - אלא הדרך שבה מחליטים ללכת כדי ליישם את החלטותינו. פעמים רבות, מוותרים על ההחלטה לשינוי בשל קשיים שמתגלים במהלך הדרך - לא תמיד ברור כיצד עלינו לפעול, לאן לפנות ואת מה לשנות ואיך. לעיתים, לא ברורה לנו מקור הבעיה שמצריכה את השינוי בחיינו - וכשלא ברור במה עלינו להתמקד, קשה מאוד להצליח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica