חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנעולן

מאת: רחלי פריאבטחת הבית04/06/2010830 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

להיות מנעולן זה לא פשוט בכלל. למעשה כל תחום המנעולנות הוא תחום רגיש מאד. בעת הצורך, כאשר אתם באים להזמין מנעולן יש לבדוק היטב אם המנעולן הוא אמין וישר ואם הוא מקצועי.

בואו נקווה שלא נזדקק לשירותיו של מנעולן פעמים רבות בחיינו, אבל כאשר כבר כן יש צורך בשירותיו של פורץ מנעולים, אנו צריכים לבדוק ולברר היטב אודות מנעולן שייתן לנו את צרכינו ויספק לנו תחושת ביטחון. אנו צריכים לבחור מנעולן שנוכל לסמוך עליו.

במקרים רבים אנו זקוקים למנעולנים, כגון: מעבר לבית חדש - אנו זקוקים למנעולן יתקין בביתנו מנעולים חדשים וחזקים. או כאשר ננעלה איזו דלת בבית ברכב או בכספת, ואין בהישג ידנו מפתח. או גם כאשר התרחשה חלילה פריצה לבית או לרכב. בכל המקרים הללו אנו זקוקים למנעולן ישר ואמין אשר יבצע עבודה מהירה ומקצועית.

במאמר הבא נביא לפניכם מספר טיפים בבחירת מנעולן:

כאשר אתם באים להזמין פורץ מנעולים, לרוב במקרים כאלה אין די זמן לברורים ותחקירים אודות המנעולן אבל את המינימום שתוכלו לעשות זה לברר האם יש לו תעודת יושרה מהמשטרה ושאין עליו תלונות מהעבר.

אם יש לכם עוד טיפה זמן, יש לברר האם יש למנעולן תעודות הסמכה למקצוע.

מנעולן בעל הסמכה ותעודת מקצוע אמור לדעת לעשות את עבודת המנעולנות בצורה הטובה ביותר המקצועית ביותר והמהירה ביותר. מנעולן שלא מתנהל היטב עם כל שלב בהחלפת המנעול, אמור להדליק אצלכם נורת הזהרה.

מומלץ להזמין פורץ מנעולים מחברה מוכרת, אך ישנם גם מנעולנים עצמאיים פרטיים מקצועיים מאד. תחום המנעולנות דורש מיומנות וניסיון רב, לכן מומלץ לרכוש את שירותיו של מנעולן בעל ותק במקצוע. מנעולנים מתחילים אשר עברו רק קורס קצר ולא ממצא, לא תמיד יידעו להתמודד היטב עם כל מיני מצבים, לכן הם פחות מומלצים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121305 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121364 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121836 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111834 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111282 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112140 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111556 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201628 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201325 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201196 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191548 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191971 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181803 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181451 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica