חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מקינטוש וטכנאי למקינטוש

כל מי שמחזיק באמתחתו מחשב מקינטוש וודאי יודע שהוא לא כמו כולם. הוא יודע שהוא אוחז במכשיר יוקרתי, אמין ועדכני. על כן מן הראוי שכשיצטרך עזרה ביום מן הימים, יפנה לטוב ביותר- וכאן נכנס טכנאי המקינטוש לפעולה.

טכנאי המקינטוש מקצועי, ומטרה אחת נראית לנגד עיניו; להחזיר את "המק" למצבו האופטימאלי, ולהשיב לבעליו את החיוך והניצוץ בעיניים.

מחשב המקינטוש מיוצר ע"י חברת "אפל" ופועל באמצעות גרסאות שונות של מערכת ההפעלה MAC OS. מערכות הפעלה לא-אפליות למחשבי מקינטוש עכשוויים הן, בין היתר, "לינוקס" ומערכות BSD שונות. עד 1998 התבססו ה"מק-ים" בעיקר על טכנולוגיה וחומרה של "אפל". באותה שנה החלה אפל לעבור בהדרגה לטכנולוגיה וחומרה סטנדרטיים, עם המעבר לשימוש ביציאות USB, שבבי זיכרון סטנדרטיים ועוד. ב- 2006 יצאו הדגמים הראשונים של "מק" המבוססים על מעבדי "אינטל" שהחליפו את מעבדי ה POWER PC.

כפי הניתן לראות, מחשבי מקינטוש שונים בהגדרתם ממחשבי ה PC, ולכן לכשנצטרך עזרה עם ה"מק" נפנה לטכנאי המוסמך לטיפול במקינטוש. מערכת ההפעלה של מקינטוש תדרוש התקנה ראשונית בעזרת טכנאי מקינטוש, אך לאחר מכן- לא בטוח שתזדקקו לטכנאי כלל וכלל. המערכת של ה"מק" נחשבת למאובטחת הרבה יותר ממערכת מחשבי ה P.C, עם פחות וירוסים שעוברים דרכה. כך, לא ניקלע לרגעי החרדה העוברים על משתמשי ה P.C כאשר הווינדוז נתקע בשעה גורלית, ולא נחשוש לפרצות באבטחה המקלות על פעולות ההאקרים למיניהם.

במידה והינך זקוק לעזרה חיצונית למחשב ה"מק" שלך, תוכל להזמין לביתך טכנאי מקינטוש שיעזור לך בשלל תחומים: טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, תקלות אינטרנט ודואר, כיול מסכים לתצוגה אופטימאלית, הדפסה וסריקה, הרחבות ושדרוגים, הצלה ושחזור חומר שנפגע או נמחק בטעות, הקמה ותחזוקה של מערכות גיבוי אוטומטיים, רשתות תקשורת MAC PC ושלל שרתים.

היצע טכנאי המחשבים המתמחים במקינטוש קטן יותר מהיצע טכנאי ה PC. למרות זאת, ישנם טכנאי מקינטוש פרטיים שישמחו לעזור לבעל ה"מק", יגיעו לביתו ויפתרו את הבעיה. בנוסף, ישנן חברות המתמחות במתן שירותי תמיכה טכניים למשתמשי המקינטוש. חברות אלו אף מעמידות שירות תמיכה טלפוני למענה מיידי למשתמשי החברה ושירות תמיכה מרחוק דרך רשת האינטרנט. רוב החברות שמספקות שירותי תמיכה מציעות מספר אפשרויות לקבלת שירות ותמיכה: לפי קריאה- טכנאי המגיע לבית הלקוח לפי קריאתו והחיוב מתבצע לפי שעת עבודה, לפי בנק שעות- הלקוח קונה מספר שעות מראש אותן זכאי לנצל מרצונו, או לפי חוזה שירות- חוזה חודשי, כאשר טכנאי מגיע בימים קבועים לספק תחזוקה שוטפת למערכות המחשב, באופן זה ניתן למנוע תקלות הצפויות לשבש את רצף העבודה בעסק.

לקוחות "טריים" שעברו בזמן האחרון ממחשב PC  למקינטוש, יוכלו אף לבקש טכנאי שייעץ להם וידריך אותם במעבר המשמעותי. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב המאמר הינו טל זולברג,

מנכ"ל סרב ישראל המספקת שירותי אחסון אתרים מקצועי, בניית אתרים וגם קידום אתרים במנועי החיפוש.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל זולברג

מאת: טל זולברגדיאטה ותזונה31/03/151921 צפיות
על רקע האחוזים ההולכים וגוברים של הסובלים ממשקל עודף במאה ה-21, גדל גם מספר האנשים המחפשים אחר פתרון יעיל, שיאפשר להם להפחית ממשקל הגוף שלהם. כיום מוצעים אינספור טיפולים ופתרונות, חלקם מוצלחים במיוחד וחלקם פחות, או אפילו עלולים לחולל יותר נזק מתועלת. המאמר הבא מתייחס ליתרונות המגוונים של מדבקות הרזיה, אשר הביקוש להן כיום מגיע למימדי שיא.

מאת: טל זולברגבעלי חיים - כללי23/03/159772 צפיות
אנשים רבים מעוניינים לגדל דגים באקווריום ולא יודעים מהיכן להתחיל. גם אנשים שכבר קנו דגים לאקווריום לא תמיד יודעים כיצד לגדל אותם, כיצד לטפל בהם נכון, אילו תנאים דרושים להם. בשורות הבאות נספק כמה כללים בסיסיים שיעזרו לכל אחד לדעת את הצעד הראשון בדרך לאקווריום יפה, עם דגים נהדרים.

מאת: טל זולברגעסקים - כללי23/03/151232 צפיות
כמעט כל עסק בימינו עושה שימוש רב באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. עם זאת, גם העסק שמציע שירות של רכישה מקוונת, מידע מעולה באתר אינטרנט, או מערכת ניתוב שיחות אוטומטית, חייב לספק ללקוח שירות של מענה אנושי, עם ערך מוסף. בסופו של דבר, עסק, כל עסק, מוכר מוצרים או שירותים לאנשים ואנשים מחפשים את המענה האנושי.

מאת: טל זולברגבניין ואחזקה - כללי23/03/151485 צפיות
כמעט כולם זקוקים לפתרונות אחסון מצוינים. דבר זה נכון לכל מי שגר בדירה עירונית והוא נכון שבעתיים עבור מי שמתגורר בבית צמוד קרקע, עם גינה. בסקירה הנוכחית נדבר על מחסן עץ לגינה, כדרך מצוינת להשיג מקום אחסון נוסף. בין היתר נראה: · מה ניתן לאחסן במחסן כזה. · כיצד הוא משפיע על חווית המגורים בבית כולו. · אילו יתרונות ניתן למצוא בפתרון אחסון מעוצב שכזה.

מאת: טל זולברגמחשבים וטכנולגיה - כללי02/01/121029 צפיות
טכנאי מחשבים הוא אדם שתפקידו לפתור מגוון רחב של תקלות ובעיות במחשבים. להלן נתאר כמה מן הבעיות הנפוצות בהם יכול לטפל טכנאי מחשבים

מאת: טל זולברגאירועים וחתונות – כללי10/03/101361 צפיות
מתקנים מתנפחים הם אטרקציה מדהימה לילדים. אם תמיד חשבתם להפיק אירוע יומולדת מיוחד אנחנו ניתן לכם כמה טיפים כדי להפוך אותו אפילו ליותר מיוחד.

מאת: טל זולברגניקיון30/12/091399 צפיות
פוליש לבית ולמשרד יכול להבריק את המרצפות שלנו ולהפוך אותם לחדשות אפילו אם הם ישנות. חברת פוליש מקצועית מבריקה את המרצפות והופכת את הבית ליפה ומבריק יותר. ביחד עם צבע לקיר לדוגמה הבית שלכם יראה חדש לגמרי.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195896 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189101 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183056 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181955 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171660 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171764 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171774 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica