חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים הוא אדם שתפקידו לפתור מגוון רחב של תקלות ובעיות במחשבים. להלן נתאר כמה מן הבעיות הנפוצות בהם יכול לטפל טכנאי מחשבים :

התקנת מערכת הפעלה

לפעמיים כאשר נזמין מחשב דרך האינטרנט או נקנה אותו בחנות במבצע, נקבל אותו ללא מערכת הפעלה ולכן לא נוכל למעשה להפעיל אותו. תפקידו של טכנאי המחשבים במקרה זה הוא להתקין עבורנו מערכת הפעלה דרך עותק שנקנה בעצמנו או שהוא ימכור לנו.

במידה ואנחנו לא יודעים כיצד לתפעל את המערכת, אפשר לבקש מהטכנאי שייתן לנו כמה שעורים בסיסים.

החלפת חלק תקול או התקנת חלק חדש

החלפת חלק תקול אמנם יכולה להתבצע גם במעבדת מחשבים, אבל טכנאי פרטי שמגיע עד הבית יכול לבצע את העבודה מהר יותר (מכיוון שהוא לא מטפל גם במחשבים אחרים). בנוסף לכך, אנחנו חוסכים את הטרחה שבגרירת המחשב למעבדה והחזרתו באופן עצמאי.

גם התקנת חלק חדש מתבצעת באופן דומה כאשר הטכנאי מגיע עם החלק החדש ואנחנו משלמים לה ישירות הן על עלות החלק והן על עלות ההתקנה. ההתקנה כוללת את החיבור הפיזי של החלק למחשב והתאמת ההגדרות הנדרשות מול מערכת ההפעלה.

פתרון בעיות תוכנה

פתרון בעיות תוכנה הוא למעשה שלב אחד מאוחר יותר לאחר התקנת מערכת ההפעלה. ככל שאנחנו מתקינים יותר תוכנות חדשות ומבצעים יותר עדכונים למחשב, כך הסיכוי לתקלות תוכנה ספציפיות גודל. לעיתים אנחנו מקבלים הודעת שגיאה שאין לנו מושג מה היא אומרת, וכל הפתרונות שאנחנו מוצאים דורשים מאיתנו לגעת בחלקים של מערכת ההפעלה שלא מוכרים לנו. במקרה כזה אפשר לקרוא לטכנאי שיפתור את הבעיה תוך פרק זמן קצר יחסית.

התקנת רשת אלחוטית

זהו תחום נוסף שטכנאי מחשבים מתפרנסים ממנו יפה בשנים האחרונות : התקנת רשת אלחוטית דורשת לעבוד על כל מערך המחשבים בבית או במשרד ולהתאים אותם אחד על השני. מכיוון שהחומרה שצריך להוסיף למחשב הראשי אינה תמיד זהה לחומרה במחשבים האחרים (שמקבלים ממנו את הגישה לרשת), מדובר במשימה שיכולה להיות מורכבת למדי לביצוע באופן עצמאי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב המאמר הינו טל זולברג,

מנכ"ל סרב ישראל המספקת שירותי אחסון אתרים מקצועי, בניית אתרים וגם קידום אתרים במנועי החיפוש.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל זולברג

מאת: טל זולברגדיאטה ותזונה31/03/151921 צפיות
על רקע האחוזים ההולכים וגוברים של הסובלים ממשקל עודף במאה ה-21, גדל גם מספר האנשים המחפשים אחר פתרון יעיל, שיאפשר להם להפחית ממשקל הגוף שלהם. כיום מוצעים אינספור טיפולים ופתרונות, חלקם מוצלחים במיוחד וחלקם פחות, או אפילו עלולים לחולל יותר נזק מתועלת. המאמר הבא מתייחס ליתרונות המגוונים של מדבקות הרזיה, אשר הביקוש להן כיום מגיע למימדי שיא.

מאת: טל זולברגבעלי חיים - כללי23/03/159800 צפיות
אנשים רבים מעוניינים לגדל דגים באקווריום ולא יודעים מהיכן להתחיל. גם אנשים שכבר קנו דגים לאקווריום לא תמיד יודעים כיצד לגדל אותם, כיצד לטפל בהם נכון, אילו תנאים דרושים להם. בשורות הבאות נספק כמה כללים בסיסיים שיעזרו לכל אחד לדעת את הצעד הראשון בדרך לאקווריום יפה, עם דגים נהדרים.

מאת: טל זולברגעסקים - כללי23/03/151233 צפיות
כמעט כל עסק בימינו עושה שימוש רב באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. עם זאת, גם העסק שמציע שירות של רכישה מקוונת, מידע מעולה באתר אינטרנט, או מערכת ניתוב שיחות אוטומטית, חייב לספק ללקוח שירות של מענה אנושי, עם ערך מוסף. בסופו של דבר, עסק, כל עסק, מוכר מוצרים או שירותים לאנשים ואנשים מחפשים את המענה האנושי.

מאת: טל זולברגבניין ואחזקה - כללי23/03/151485 צפיות
כמעט כולם זקוקים לפתרונות אחסון מצוינים. דבר זה נכון לכל מי שגר בדירה עירונית והוא נכון שבעתיים עבור מי שמתגורר בבית צמוד קרקע, עם גינה. בסקירה הנוכחית נדבר על מחסן עץ לגינה, כדרך מצוינת להשיג מקום אחסון נוסף. בין היתר נראה: · מה ניתן לאחסן במחסן כזה. · כיצד הוא משפיע על חווית המגורים בבית כולו. · אילו יתרונות ניתן למצוא בפתרון אחסון מעוצב שכזה.

מאת: טל זולברגמחשבים וטכנולגיה - כללי05/06/102031 צפיות
מה ההבדל בין מחשב רגיל לבין מחשב מקינטוש? ומתי אנחנו זקוקים לטכנאי מוסמך לטיפול במחשבי מקינטוש בלבד?

מאת: טל זולברגאירועים וחתונות – כללי10/03/101361 צפיות
מתקנים מתנפחים הם אטרקציה מדהימה לילדים. אם תמיד חשבתם להפיק אירוע יומולדת מיוחד אנחנו ניתן לכם כמה טיפים כדי להפוך אותו אפילו ליותר מיוחד.

מאת: טל זולברגניקיון30/12/091400 צפיות
פוליש לבית ולמשרד יכול להבריק את המרצפות שלנו ולהפוך אותם לחדשות אפילו אם הם ישנות. חברת פוליש מקצועית מבריקה את המרצפות והופכת את הבית ליפה ומבריק יותר. ביחד עם צבע לקיר לדוגמה הבית שלכם יראה חדש לגמרי.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195911 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189114 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183058 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181960 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171668 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171767 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171777 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica