חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדבקות הרזיה – להרזות בקלות

מאת: טל זולברגדיאטה ותזונה31/03/20151921 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על רקע האחוזים ההולכים וגוברים של הסובלים ממשקל עודף במאה ה-21, גדל גם מספר האנשים המחפשים אחר פתרון יעיל, שיאפשר להם להפחית ממשקל הגוף שלהם. כיום מוצעים אינספור טיפולים ופתרונות, חלקם מוצלחים במיוחד וחלקם פחות, או אפילו עלולים לחולל יותר נזק מתועלת. המאמר הבא מתייחס ליתרונות המגוונים של מדבקות הרזיה, אשר הביקוש להן כיום מגיע למימדי שיא.

הפחתה מהירה ובטוחה של המשקל

היתרון המרכזי של מדבקות ההרזיה נוגע לכך שהן מאפשרות הפחתה משמעותית במשקל הגוף – למעשה, הדגמים המובילים מאפשרים להוריד עד שמונה קילוגרים בחודש – מבלי שהדבר כרוך באי אילו סיכונים. מבחינה מעשית, המדבקות האלה מציעות את כל הפעולות המסייעות לאותה הפחתה במשקל, לרבות האצת קצב חילוף החומרים בגוף, הגדלת תחושת השובע והקטנת הצורך לאכול מתוקים ופחמימות.

להבדיל משיטות אחרות של דיאטה והרזיה, נחשבות מדבקות ההרזיה לפתרון בטוח בכל קנה מידה. החומר הפעיל במדבקה, המשתנה בהתאם לסוגה, נספג ישירות במחזור הדם דרך נקבוביות העור, ללא "עצירה" באיברים דוגמת הכבד או הקיבה. בכך נמנעות רבות מתופעות הלוואי והסיבוכים המאפיינים סוגים אחרים של דיאטה. המדבקות מוציאות מתוך המשוואה חלק ניכר מהנזקים הגופניים, כמו גם תחושות דוגמת רעב תמידי, סבל או אפילו תסכול. זאת ועוד, הספיגה הישירה מגדילה את יעילות המדבקות בצורה ניכרת.

הרזיה שלא מצריכה להקריב דבר

אחת הסיבות המביאות לכך שרבים לא מבצעים דיאטה היא שהם לא מוצאים את הזמן לבצע את כל אותם שינויים הנדרשים באורח החיים, בדרך להצלחת ההרזיה. בעידן בו האדם מעביר את מרבית שעות היממה בעבודה, בלימודים או בניהול חיי משפחה, הדיאטה יורדת לתחתית סדר העדיפויות, מה שרק מגדיל את הנזק הנגרם לגוף.

גם כאן מדבקות ההרזיה מגלמות בתוכן יתרון משמעותי במיוחד, ולו מכיוון שהן מאפשרות הפחתה במשקל מבלי שהאדם המרזה צריך לשנות את אורח החיים שלו. המדבקות האלה פועלות מרבית שעות היממה, הן שהאדם פעיל והן כשהוא נח, כך שהוא יכול להוריד במשקל הגוף ללא פעולות "אקטיביות" אלה או אחרות. מכאן, שגם האנשים העסוקים ביותר יוכלו להגשים את המטרה של הפחתת משקל הגוף שלהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב המאמר הינו טל זולברג,

מנכ"ל סרב ישראל המספקת שירותי אחסון אתרים מקצועי, בניית אתרים וגם קידום אתרים במנועי החיפוש.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל זולברג

מאת: טל זולברגבעלי חיים - כללי23/03/159805 צפיות
אנשים רבים מעוניינים לגדל דגים באקווריום ולא יודעים מהיכן להתחיל. גם אנשים שכבר קנו דגים לאקווריום לא תמיד יודעים כיצד לגדל אותם, כיצד לטפל בהם נכון, אילו תנאים דרושים להם. בשורות הבאות נספק כמה כללים בסיסיים שיעזרו לכל אחד לדעת את הצעד הראשון בדרך לאקווריום יפה, עם דגים נהדרים.

מאת: טל זולברגעסקים - כללי23/03/151233 צפיות
כמעט כל עסק בימינו עושה שימוש רב באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. עם זאת, גם העסק שמציע שירות של רכישה מקוונת, מידע מעולה באתר אינטרנט, או מערכת ניתוב שיחות אוטומטית, חייב לספק ללקוח שירות של מענה אנושי, עם ערך מוסף. בסופו של דבר, עסק, כל עסק, מוכר מוצרים או שירותים לאנשים ואנשים מחפשים את המענה האנושי.

מאת: טל זולברגבניין ואחזקה - כללי23/03/151486 צפיות
כמעט כולם זקוקים לפתרונות אחסון מצוינים. דבר זה נכון לכל מי שגר בדירה עירונית והוא נכון שבעתיים עבור מי שמתגורר בבית צמוד קרקע, עם גינה. בסקירה הנוכחית נדבר על מחסן עץ לגינה, כדרך מצוינת להשיג מקום אחסון נוסף. בין היתר נראה: · מה ניתן לאחסן במחסן כזה. · כיצד הוא משפיע על חווית המגורים בבית כולו. · אילו יתרונות ניתן למצוא בפתרון אחסון מעוצב שכזה.

מאת: טל זולברגמחשבים וטכנולגיה - כללי02/01/121030 צפיות
טכנאי מחשבים הוא אדם שתפקידו לפתור מגוון רחב של תקלות ובעיות במחשבים. להלן נתאר כמה מן הבעיות הנפוצות בהם יכול לטפל טכנאי מחשבים

מאת: טל זולברגמחשבים וטכנולגיה - כללי05/06/102031 צפיות
מה ההבדל בין מחשב רגיל לבין מחשב מקינטוש? ומתי אנחנו זקוקים לטכנאי מוסמך לטיפול במחשבי מקינטוש בלבד?

מאת: טל זולברגאירועים וחתונות – כללי10/03/101361 צפיות
מתקנים מתנפחים הם אטרקציה מדהימה לילדים. אם תמיד חשבתם להפיק אירוע יומולדת מיוחד אנחנו ניתן לכם כמה טיפים כדי להפוך אותו אפילו ליותר מיוחד.

מאת: טל זולברגניקיון30/12/091400 צפיות
פוליש לבית ולמשרד יכול להבריק את המרצפות שלנו ולהפוך אותם לחדשות אפילו אם הם ישנות. חברת פוליש מקצועית מבריקה את המרצפות והופכת את הבית ליפה ומבריק יותר. ביחד עם צבע לקיר לדוגמה הבית שלכם יראה חדש לגמרי.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191994 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189690 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181494 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica