חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציות בצפון - טיולי סוסים ככלי עבודה

מאת: אייל בהרבאטרקציות18/03/2009967 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשאתה קם בבוקר, שומע ציוץ ציפורים ומריח את ריח הרפת באוויר - אם אתה לא נופש באיזה צימר אז אתה בטח אחד שיכול להגדיר עצמו כמושבניק!

אני כל חיי גרתי סביב מה שאתם מכנים אטרקציות בצפון , טיולי סוסים , סיור ברפת, ישיבה ליד מעיין הפכו להיות חלק מחיי היום יום שלי. אמנם הורי לא חקלאים, אך גם אני גידלתי עיזים ותרנגולות כחיות מחמד. במהלך נעורי הייתי יוצא הרבה ל טיולי סוסים באזור מגורי, ישנם שטחי מרעה רבים, נחלים ומפלים שאפשר לרכב אליהם. אטרקציות בצפון רוב תושבי מדינת ישראל פוגשים רק כמשהו חוויתי בעונת הקיץ, אך אל תטעו לא תמיד טיולי סוסים הם דבר של הנאה, לפעמים זה לצורך עבודה - לשמור על עדר בקר, להכניס את הכבשים וכדו', אצלי הסוס היה בעיקר כלי עבודה במהלך עבודתי עם כבשים, הרי לא פשוט לרוץ אחרי 400 ראש.

אנחנו המושבניקים לא הכרנו את תרבות המסעדות, מסעדות בצפון כלל לא עניינו אותנו, כמו אטרקציות בצפון שלא עיניינו אותנו. אנחנו היינו נוסעים לאיזה מעיין, יושבים עם פק"ל קפה וצולים סטייקים על האש, אגב אני מאד ממליץ - טיול סוסים לעין תאופיק, מעיין הנמצא בומרדות לכיוון חמת גדר - מדהים ביופיו.

מסעדות בצפון הן דבר נפוץ היום, מטיילים רבים הפוקדים את רמת הגולן מחפשים מסעדות של מזון מהיר, מסעדות בשר טובות ובתי קפה.

טוב, אז אם אתם לא מתכננים לבוא לגור בגור בגולן, אז לפחות תהנו מריבוי אטרקציות בצפון , מסעדות בצפון וסתם אזורים פתוחים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל בהרב

מאת: אייל בהרבצימרים24/02/101123 צפיות
הוא מלהיב. הוא מרהיב. הוא מלא אטרקציות כרימון. גבירותיי ורבותיי ( ברקע תרועת חצוצרות, תופים) קבלו את אתר החרמון. צימרים למרגלות החרמון ובסביבותיו הם אתרי עלייה לרגל של בלייני השלג וצלייניו. רבים מהם חיים משלג לשלג. כך הם סופרים את הימים שבין הבילויים בתוך הצימרים בחרמון.

מאת: אייל בהרבצימרים07/02/101828 צפיות
היישוב חד נס ממוקם במורדות הגולן ומשקיף על הכנרת, זה מה שהופך אותו למוקד תיירות בעיקר לזוגות רומנטיים המחפשים קצת שקט ונוף.

מאת: אייל בהרברכב07/12/092074 צפיות
מצברים אמורים להיות רכיב חזק ועמיד. אם כן מהי עמידותם של מצברים אלו? מהו אורך חייהם? איך ניתן לשמור על מצבר?

מאת: אייל בהרבטיולי תרמילאים27/10/091389 צפיות
קמפינג הוא חוויה נפלאה לאנשים הרוצים חווית שטח. אך יש דבר יותר טוב מחווית קמפינג - והיא קמפינג בכנרת!

מאת: אייל בהרברכב27/10/091538 צפיות
מדוע הדברים הקטנים כה חשובים? מדוע מצבר הינו בעל חשיבות גבוהה מאד?

מאת: אייל בהרבתיירות ונופש - כללי09/07/091159 צפיות
הפעם אני רוצה לכתוב על טיולי ג'יפים שעשיתי עם משפחתי. הזמנתי טיולי ג'יפים בירושלים על מנת לגוון קצת באוירה ובנוף. טיולי ג'יפים תמיד היו אחד מתחביבי העיקריים, אך כתושב הגולן עשיתי אותם רק באיזור ביתי.

מאת: אייל בהרבטיולים משפחתיים11/06/092138 צפיות
אמנם אתרי קמפינג הם תחליף זול לאתרי אירוח, אך הם גם מספקים חוויה משפחתית מדהימה.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195688 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192510 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181997 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172131 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171744 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171857 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171457 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica