חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רפידות גובה, מדרסי גובה, רפידות

מאת: דור אמנוןביגוד והנעלה19/03/20092669 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז אני אתחיל את המאמר בוידוי, אני מודה אני לא גבוה ומעבר לכך שאני לא גבוה אני נמוך. עוד מגיל צעיר הרגשתי כמו הילד הכי קטן בגן, הכי קטן בכיתה, ומשם זה המשיך לילד הכי קטן בצבא, וגם ל - איך לא הילד הכי קטן באוניברסיטה.

אז החלטתי לשים זה סוף, תאמינו או לא החלטתי לנצח את הטבע! ולשם כך התחלתי לחפש אפשרויות, מה אפשר לעשות? כמה זה עולה? וכמה מהר אני יכול להשיג את זה?

עכשיו, אני לא יודע אם תופתעו לשמוע אבל אין תרופת קסם שמגביהה אנשים, אין כזה כדור שאפשר לקחת לפני השינה ולקום עם תוספת של כמה ס"מ, לצערנו זה לא עובד ככה. אבל הדבר הכי קרוב שמצאתי לזה זה "רפידות גובה" עכשיו אני אומר בצורה הכי אובייקטיבית:

רפידות גובה זה מוצר מהפכני. אין צורך באף חומרים וכימיקאלים, אין צורך באימוני כושר מפרכים. הדבר פשוט ביותר כל מה שצריך לעשות זה להכניס את רפידות הגובה אל תוך הנעליים ותאמינו או לא באותו רגע אתם גובהים ב4.5 ס"מ.

כן, גבירותי ורבותי זה כזה פשוט. עכשיו אני לא אגיד שבעזרת המדרסי גובה אני האדם הכי גבוה בעולם אבל אין ספר שבעזרת הרפידות חזר אליי הביטחון. המוצר קיים כבר שנים רבות והוא הצלחה אדירה בארה"ב ולאחרונה הוא משווק גם בישראל, אז אין ספק שלנמוכים מאיתנו זוהי המצאה שיכולה לעזור בבטחון העצמי.

וכמובן להוסיף כמה ס"מ אז שיהיה בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דור אמנון

מאת: דור אמנוןשייט20/03/091379 צפיות
אז אתם רוצים להגשים את החלום ולהיות סקיפרים? המאמר הזה יעזור לכם בדרך להשגת רישון השייט המיוחל.

מאת: דור אמנוןביטוח - כללי19/03/091198 צפיות
במאמר זה נסקור ונבין איך ניתן למנף את האינטרנט בכדי להשיג פוליסת ביטוח טובה יותר.

מאמרים נוספים בנושא ביגוד והנעלה

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204631 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: ניב אבןביגוד והנעלה11/08/161944 צפיות
ההתלבטות מסתכמת בסופו של דבר בבחירה בין חנות בוטיק מקצועית לבין חנות רשת אופנתית שבשתיהן יש שמלות ובגדים נהדרים לאירוע. איך יודעים מה עדיף? קוראים את המאמר הבא.

מאת: דודישביגוד והנעלה26/04/163957 צפיות
פעם עם בוא החורף לא היו הרבה חוכמות – את הנעליים הלבישו בערדליים – מעין מגפיים עשויים מגומי שנלבשו מעל הנעל על מנת לשמור עליה מפני בוץ, רטיבות ושאר צרות העונה הרטובה.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147550 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: elichai rubinביגוד והנעלה26/03/147676 צפיות
הבגדים שאנו לובשים מספרים עלינו דברים רבים ומשפיעים על הרושם שאנו יוצרים.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148434 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: תמיר נוריאלביגוד והנעלה18/02/149345 צפיות
כאן תוכלי לקבל טיפים משמעותיים לבחירת שמלות ערב או שמלות כלה על ידי סוגי בדים שונים שיתאימו לגזרה שלך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica