חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח בעידן האינטרנט

מאת: דור אמנוןביטוח - כללי19/03/20091200 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום בניגוד לשנים עברו, רכישת פוליסת ביטוח נהפכה לדבר קל ונגיש לכל אחד, וזאת הודות לחיבור האינטרנט הקיים כמעט בכל בית בישראל. על פי הסקרים האחרונים קרוב מ80 אחוז מהאוכלוסיה בישראל מחוברת לאינטרנט, משמעות הדבר היא שמהיום אנחנו צריכים ללמוד להשתמש באינטרנט על מנת שנוכל לייעל את הדרכים בה אנחנו מתקשרים עם החברות השונות, ובינהם חברות הביטוח.

היום ישנם שני סוגי אתרי ביטוח:


1.    אתרי ביטוח של חברות הביטוח הגדולות.


2.    אתרי הצעות ביטוח המרכזים שלל הצעות מחברות ביטוח שונות.


באינטרנט קיימים עשרות אתרים המציעים לכם הצעות ביטוח משלל חברות מובילות במשק וזאת בהתאם לפוליסה שאתם מעוניינים בה. אתרים אלה הם רבים ואיכותיים וניתן להשתמש בהם על מנת שנוכל להשיג את פוליסת הביטוח הטובה ביותר.
באמצעות הרשמה באתרים אלו, ניתן לקבל הצעות מהחברות המובילות ביותר, דבר זה חוסך באופן משמעותי את החיפוש אחר ההצעה הטובה ביותר. וגורם לחברות הביטוח לרדוף אחריכם.

שיטה זו מקובלת במגוון תחומים כגון: לקיחת משכנתא, רישום לבנק וכדומה... שיטה זו קיימת בעיקר בארה"ב אך לאחרונה אנחנו עדים אלייה גם כאן בישראל, באמצעות השיטה הזאת כל אדם בעל מחשב וחיבור לאינטרנט יכול להשיג את הפוליסה המשתלמת ביותר וזאת מבלי לצאת מהבית.

ולסיכום, האינטרנט קידום אותנו במגוון תחומים, אחד מהתחומים הללו הוא תחום הביטוח. אם נשכיל ונשתמש באינטרנט בצורה נכונה נוכל לקבל פוליסת ביטוח טובה יותר, ויתרה מכך נעשה זאת בצורה קלה יותר שתחסוך לנו זמן רב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דור אמנון

מאת: דור אמנוןשייט20/03/091384 צפיות
אז אתם רוצים להגשים את החלום ולהיות סקיפרים? המאמר הזה יעזור לכם בדרך להשגת רישון השייט המיוחל.

מאת: דור אמנוןביגוד והנעלה19/03/092672 צפיות
רפידות גובה? כן רפידות גובה יש דבר כזה וזה גם עובד! במאמר זה אני אספר את הסיפור האישי שלי, ואיך רפידות גובה הצליחו להחזיר לי את הבטחון בחיים.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172793 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174827 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164253 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163532 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155317 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154854 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154760 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica