חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עדשות מגע- איך מתחילים

מאת: yaelבריאות העין16/06/20101414 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עדשות מגע- איך מתחילים


רוב מרכיבי המשקפיים יכולים להשתמש בעדשות מגע. מחקרים חדשים מוכיחים שגם ילדים החל מגיל 8 יכולים להרכיב עדשות מגע, ולא רק זה, לרבים מהם זה אפילו מומלץ.

לפני שאפשר להתחיל להשתמש בעדשות מגע יש לעבור בדיקת עיניים מקיפה המתבצעת ע"י אופטומטריסט ולא רק לקבוע את מספר העדשות.הבדיקה בד"כ כוללת מצב ראייה כללי,בריאות העיניים, ראייה היקפית, תפיסת עומק, פעילות שרירים, לחץ תוך-עיני, רגישויות למיניהן וכן הלאה. התאמת עדשת מגע מושפעת גם בגודל וצורת העין כך שיש לעשות מדידה מדויקת של העין ופני השטח שלה ולהתחשב גם בקימורים. אל תתאימו את עצמכם לעדשות המגע, תתאימו עדשות מגע אליכם

עדשות מגע, אפילו הטובה ביותר היא עדיין גוף זר בעין והדרך היחידה להסתדר איתן היא לאפשר את נוכחותן מבלי לפגוע בתהליכים הטבעיים של העין. נוסף לבדיקה, רופא עיניים ואופטומטריסט מוסמך, מדריכים כיצד לנקות עדשות מגע וכיצד למנוע זיהום של הקרנית. קיימת חשיבות רבה ללימוד נכון של פרוצדורת ההרכבה וההסרה, יש להתמיד בסבלנות עד לשליטה מלאה בפעולות אלה. חשוב לשמור על קשר הדוק עם המטפל שלכם ולחזור לבדיקות מעקב לפחות פעם בשנה, להקפיד על כל כללי הטיפול וחומרי הטיפול על מנת למנוע תופעות לוואי.

כמה טיפים לשמירה וניקוי עדשות מגע:

1. לעיתים יש תחושה של המצאות גוף זר בתוך העין, ובדרך כלל הנטייה לשפשף את העין, יש להקפיד שכף היד תהיה נקייה.

 2. חובה לנקות ולחטא את עדשות המגע לאחר כל הרכבה, על מנת למנוע הצטברות פרוטאינים ושומנים.

 3. על מנת לחטא את העדשות, אחסנו אותן במחסנית למשך ארבע שעות לפחות או למשך הלילה. מומלץ לנקות את העדשות בתמיסה לחיטוי עדשות וכן מומלץ לסבן בסבון מיוחד לעדשות. עיסוי ושטיפה ישמרו את העדשות נוחות ואת העיניים בריאות. 

 4.  יש להחליף את מחסנית העדשות בכל 30 יום. יש לוודא כי בקבוק התמיסה סגור לאחר השימוש. יש להשתמש בתמיסה המתאימה, ולמלא בדייקנות אחר הוראות השימוש בה.


5. אסור לדלל את התמיסה במחסנית או לבצע בה שימוש חוזר. לא מאחסנים את עדשות המגע ב-Saline, מכיוון שתמיסה זו אינה מחטאת את העדשות. 

6. כאשר אין סבלנות לנקות מומלץ להשתמש בעדשות מגע יומיות.

 



תגיות המאמר: עדשות, עדשות מגע, עדשת מגע


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yael

מאת: yaelספורט אתגרי27/04/111529 צפיות
SUP ובמילים אחרות: Stand Up Paddle הוא מונח מתחום גלישת הגלים. קייטסרף כולל גלישה בישיבה באמצעות תושבת מתאימה. היא אמנם מגבילה את הגולש, אך בהחלט מיועדת לתפיסת תאוצה.

מאת: yaelבריאות העין05/04/111384 צפיות
עולם עזרי הראייה ובעיקרו תחום עדשות המגע, עובר בשנים האחרונות התפתחות רבה. הטכנולגיות החדשות המשמשות ליצור עדשות מגע, מאפשרים ליצרנים הושנים לספק עדשות במגוון רחב מאוד של עדשות מסוגים שונים ומגוונים

מאת: yaelטיולים בארץ01/04/112058 צפיות
טיולים מאורגנים הם הדבר הקלה והנוחה ביותר לטייל בארץ ובחו"ל, ללא צורך בהזמנת טיסות, מקומות לינה, כלי תחבורה, תכנון מסלול וכן הלאה

מאת: yaelבעלי חיים - כללי22/02/112245 צפיות
בניית אקווריום נחשב כיום לתחביב פופולארי ושכיח. לא יהיה זה שגוי להגיד כי בשנים האחרונות רבים "מגלים מחדש" את הקסם שבגידול הדגים

מאת: yaelבר ובת מצווה14/02/111297 צפיות
מועדוני בר מצווה הם למעדה מועדוני אירועים, בהם נהוג לחגוג אירועים קטנים וצנועים יחסית

מאת: yaelעיצוב פנים08/02/111344 צפיות
פרקט הוא למעשה כינוי צרפתי לרצפת עץ. במקורם מקשטים פרקטים אחוזות, ארמונות וכיום גם אולמות ספורט סגורים

מאת: yaelקניות 01/02/111306 צפיות
בחירת מתנות מקוריות, נחשבת למשימה לא פשוטה כלל ואין זה משנה אם אנו מעוניינים להעניק מתנה לאבא, מתנה מקורית לחברה או מתנה לחבר

מאמרים נוספים בנושא בריאות העין

מאת: רוני הכהןבריאות העין02/08/181423 צפיות
כאשר ישנה בעיה של ראייה צריכים לדעת לבחור אופטומטריסט בתל אביב שלא רק קרוב אל הבית אלא גם מוכשר אל העבודה.

מאת: רונןבריאות העין06/11/161677 צפיות
פעם היו משקפיים לכל מטרה. היו כאלה לקריאה, היו כאלה לנהיגה והיו ליום יום. מי שהיו לו כמה סוגים של בעיות ראיה נאלצו להחזיק כמה סוגים של משקפיים. כיום יש משקפי מולטיפוקל שניתן לייצר במיוחד לפי הצורך לכל אדם וכך לא צריך להחזיק כמה זוגות משקפיים.

מאת: רוני הכהןבריאות העין13/01/162536 צפיות
כל האלטרנטיבות אפשריות ובכל מקרה אפר נכון להיום לטפל ברוב בעיות הראייה במהירות וביעילות רבה על יד הרכבה של משקפי ראייה, הרכבה של עדשות מגע או ביצוע של תיקון ראייה בלייזר.

מאת: ניב אבןבריאות העין31/12/151708 צפיות
ישנן לא מעט חברות אשר מייצרות ומשווקות עדשות מגע מעולות לשימוש של אנשים שזקוקים לתיקון של בעיית ראייה כזו או אחרת. המבחר הרחב מאפשר לבחור את סוג העדשות אשר מותאם בצורה הכי טובה שניתן אל מצב הראייה והצורה של האישון על מנת לקבל את איכות הראייה הכי טובה שאפשר.

מאת: שרון צרפתיבריאות העין30/12/151663 צפיות
כאשר העיניים שלנו סובלות מיובש אנחנו סובלים מתחושות של טשטוש וראייה שאינה יציבה, דבר זה נכון פי כמה עבור אנשים אשר מרכיבים עדשות מגע אשר מוצאים את עצמם ללא כל יכולת להרכיב את העדשות מכיוון שהתחושה של חוסר הנוחות ממש מתחלפת עם תחושה של כאב ככל שהשעות עם העדשות על עיניים יבשות חולפות להן. מה הפיתרון?

מאת: הכותבבריאות העין08/11/152583 צפיות
מה זה קטרקט? קטרקט הוא תופעת דליחות ועכירות המופיעה בהדרגתיות על עדשת העין ופוגמת כך בתפקוד הראייה. קטרקט מביא לתחושה של חוסר נוחות בעין, כפל ראייה וטשטוש, עם עלייה חדשה במספר עדשות משקפיי הראייה.

מאת: ניב אבןבריאות העין30/07/151816 צפיות
ברבות השנים החלו ליצר עדשות מגע אותן מרכיבים על האישון עצמו אשר מייצרות את תיקון הראיה הנדרש בהרכבה פשוטה ומהירה שאף יכולה להוריד את המספר של העדשות בשל אותה קרבה ישירה עין האישונים. עדשות דיספו מציעות יתרונות רבים ואנחנו רואים כי אנשים רבים בוחרים בהן בתור הפתרון לבעיית הראיה, גם כאשר ישנם ניתוחים לתיקון בעזרת לייזר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica