חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב אירועים לכל כיס

מאת: טירן מויאלהפקות אירועים20/06/20101023 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחום עיצוב אירועים הוא רחב וכך גם העלות של שירות זה. רבים חושבים כי עיצוב אירוע הוא לעשירים בלבד, וזוגות רבים יוותרו על התענוג כדאי לחסוך את אלפי השקלים האלו. אך אפשר גם אחרת. אפשר גם לעצב בתקציב דל יחסית ועדין לשדרג את האירוע ולהשרות אוויריה נעימה.

ישנם מעצבים רבים שרק בתחילת דרכם וישמחו לקבל כל עבודה ובמחיר נוח לבעלי השמחה, תוכלו לפנות למעצבים אלו שהן לא חברות ענק והם יוכלו להציע מחירים שפויים יותר. אומנם האטרקציות לא יהיו ברמה גובהה ומרשימה כמו חברות הענק אך לא תמיד ההפקות הענק האלו הן מה שיעשו את האירוע למרשים.

לא צריך הרבה כדי לעצב אירוע במיוחד אירוע של חתונה בסגנון עדין ורומנטי כדי להשרות אווירה של חתונה, תחילת הדרך של זוג צעיר, ואהבה שפורחת. רק חשוב לפני בחירת המעצבת הוא שיהיה כימיה טובה בינכם, תוודאו כי היא מבינה את הכיוון שלכם ואת הסגנון והאווירה שאתם רוצים, לפני סגירת העסקה בדקו את עבודתה ובקרו לפחות באירוע אחד שהיא משתתף בו, ואם יש אפשרות חפשו המלצות, בקשו רשימה של לקוחות קודמים והתקשרו לשניים או שלוש מהם ושאלו אם הם היו מרוצים מאותו מעצב.

ישנה גם את האפשרות של עיצוב אירועים בסגנון עשה זאת בעצמך. אם אתם מוכנים לקחת עליכם את הפרויקט הלא קטן, להשקיע זמן (והרבה) תוכלו לחסוך הרבה שקלים. תוכלו לרכוש את כל האביזרים בעצמכם ולא רק לעצב את האירוע בלי לשבור קופת חסכון אלא תוכלו גם להחליט על כל פרט ופרט ולעצב את האירוע ממש ע"פ טעמכם האישי, על פי הדברים שאתם בחרתם.

ניתן גם לבצע עיצוב חופה די מרשים עם כמות מרשימה של נרות או אורות עדינים מנצנצים בגב החופה (אורות חג מולד) והכל יהיה בטוב טעם, רק להוסיף כמה קישוטי פרחים, שגם את אלו תוכלו לרכוש בעצמכם, אפילו יחד עם רכישת זר הכלה וכך תוכלו לקבל הנחה נוספת.

כאשר אתם מחליטים כי אתם תעצבו את האירוע בעצמכם, בחרו קונספט לאירוע, אל תערבבו יותר מידי סגנונות וצבעים בתמונה הגדולה זה יראה צעקני. לאחר שבחרתם קונספט רכשתם את כל האביזרים, עשו רשימת תפקידים, חלקו את המשימות בין המשתתפים, וודאו כי כל משתתף ידוע את תפקיד באופן מדויק וברור וכמובן תסכמו על לוח זמנים.

מומלץ מאוד כאשר אתם עושים עיצוב אירוע בעצמכם כי הכל יהיה מוכן מספר ימים לפני האירוע, כך לא יוצר מצב של לחץ, על זוג שכבר לחוץ מלכתחילה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב על ידי S.M Design - קידום אתרים בגוגל בנוסף מתמחה החברה בכתיבת תוכן לאתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טירן מויאל

מאת: טירן מויאלבניין ואחזקה - כללי09/01/13908 צפיות
אם אתם מחפשים בעלי מקצוע בתחום איטום מרפסות, זיפות גגות או איטום מקלחות כנראה שגם אצלכם החורף הביא יחד אתו את הנזילות. משמעות המילה איטום היא סגירה של כל הפתחים הקיימים וכשיש נזילות זה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות על מנת שמי הגשמים לא יוכלו לחדור אל הקירות ולהרוס אותם. אז איך עושים זאת? למי פונים? ומהו הפתרון האידיאלי לבעיית הנזילות?

מאת: טירן מויאלריהוט 16/11/12978 צפיות
אם אתם מעוניינים לרכוש מזרונים חדשים עליכם להבין תחילה שהמטרה העיקרית של כל מזרון היא להעניק נוחות מקסימאלית תוך הקפדה על בריאות המשתמש.

מאת: טירן מויאלבניין ואחזקה - כללי20/09/121732 צפיות
מפוחים לשחרור עשן, הם אינם מוצר נדיר, היום כל חנות, כל מבנה של מפעל, או מוסד ציבורי או פרטי מחויבים ע"פ תקן 1001 להתקין מכשיר שיסייע בפינוי העשן במקרה שבו חס וחלילה פורצת שריפה באותו מבנה. אחד מהמכשירים היעילים ביותר לפינוי עשן הוא מפוח לשחרור עשן שמצליח לשאוב את העשן, ולהוציא אותו במהירות אל מחוץ לחלל המבנה.

מאת: טירן מויאלהריון ולידה12/09/12972 צפיות
אם את כבר סופרת את הימים לקראת ההתרגשות הגדולה שאת סוחבת בבטן כבר כמה חודשים טובים, כנראה שאת לקראת הלידה מצפה ומחכה לרגע המאושר בחייך. אז איך מתכוננים לרגע הזה שמביא איתו המון שמחה ויחד עם זאת גם המון סידורים, קניות והתלבטויות כמו האם לרכוש כרית הנקה?, כמה סוגי בקבוקים יש לרכוש? ועל מה אפשר לוותר?. הגיע הזמן לעשות סדר.

מאת: טירן מויאלנדל"ן ומקרקעין04/07/121110 צפיות
רוצים להוביל בתחום יזמות נדל"ן ? רוצים לדעת איפה הכי כדאי להשקיע ולמה ? לא בטוחים אם לרכוש נכס מסוים ? לא יודעים אם להתחיל בתחום השקעות נדל"ן בחו"ל או בארץ ? אז מה בעצם קובע את מחירי הנכסים ? צירפנו עבורכם את כל הסיבות הגורמות לעליית ערך הנכסים על מנת שתוכלו לדעת אם מומלץ לבצע רכישה באזור מסוים.

מאת: טירן מויאלנדל"ן08/01/121338 צפיות
הכנסה פסיבית באמצעות השקעות נדלן היא הכנסה קבועה אשר מעניקה לבעל הנכס בטחון כלכלי ושכר חודשי. ישנם שיטות רבות לייצור הכנסה פסיבית והדרך המשתלמת ביותר הינה השקעות נדלן הדרך להגיע להכנסה מסוג זה היא ברכישת דירה, חנות או מגרש , שיפוץ במידת הצורך והשכרת הנכס.

מאת: טירן מויאלקייטרינג25/12/11921 צפיות
קייטרינג בשרי מכיל תבשילים רבים: ממולאים, על האש, כיסונים, מאפים בשריים ועוד. המבחר והתפריטים שניתן להרכיב בקייטרינג כזה הוא עצום, לכן יעמוד לרשותכם שף פרטי שיעניק לכם עצות כיצד לבנות תפריט טעים שיתאים לסוג האירוע שלכם.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195919 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193007 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182285 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181480 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181575 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181600 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181721 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica