חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בר-בת מצווה.. אירועים בדרך...פרפרים בבטן

מאת: סמארט סייטבר ובת מצווה21/06/2010963 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התאריך מתקרב, הילדה עוד מעט בת 12 גיל בת-מצווה, לתינוק שלכם מתחיל להתחלף הקול – כן, כמעט בן 13, שלא לדבר על הזוג שבא לבשר על ההחלטה להינשא. כל אלה הם אות פתיחה למרוץ כשהיעד הוא אטרקציה ושמחה, אך הדרך רצופה תחנות שלא תמיד מרנינות. יש משימות ארגוניות לא פשוטות בדרך להפקת אירוע מושלם.

רשימת מוזמנים:
לפני הכול חשוב לקבוע את מספר המוזמנים. כשבאים להרכיב את הרשימה צצות שאלות רבות. האם להזמין את המקורבים ביותר, עד כמה להרחיב את מעגל המוזמנים, איך להימנע מפגיעה באילו שלא יוזמנו, כל מיני "עניינים לא פתורים" מתעוררים מתרדמתם והופכים לסוגיה משמעותית.
עצתי לכם, שיקול הדעת שינחה אתכם הוא מה ייטיב עם בעלי השמחה. אל תתפתו להגדיל את רשימת המוזמנים כדי לקבל את ההרגשה שאתם מוקפים חברים רבים ומשפחה ענפה. חישבו על הזמנות שקיבלתם לאירוע כזה או אחר משכן שאתם פוגשים לעיתים רחוקות בדרך לפח האשפה של הבניין, ובעצם אתם לא ממש זוכרים את שמו הפרטי... וכן, הוא הזמין אתכם לאירוע המשפחתי שלו. מה עושים, איך מתחמקים, אין לכם רצון ולו הקלוש ביותר להיענות להזמנה, אבל לא נעים.... וכך מתחיל להסתובב לו גלגל העלבונות. האחד מזמין כי לא נעים לו לא להזמין, המוזמן רוצה להתחמק אבל לא נעים לו לפגוע בכבודו של המזמין... וכן הלאה וכולי. באירוע מאד חשוב שבעלי השמחה ירגישו מוקפים באנשים קרובים, מוכרים, שקיים איתם קשר רצוף.  כאשר מספר המוזמנים מאד גדול אין הזדמנות לחוות יחד את השמחה. לרוב זה מסתכם בברכה עם כניסת האורחים, בתודה שבאתם בצאתם. כמובן שיש מקרים של מחויבויות של קשר על רקע עסקי, לימודים וכדומה. גם כאן כדאי לחשוב על המוזמן, האם הזמנתו לא הופכת לו לנטל.

בחירת המקום:
כבכל תחום, ההיצע הרחב מבלבל ומקשה על הבחירה. מאחר וסביב נושא האירועים התפתחה תעשייה של ממש, שכן מדובר בסכומי כסף נכבדים, חשוב להגדיר לעצמכם מראש מהם צרכיכם. אם השכלתם לצמצם את רשימת המוזמנים תיקל עליכם  המשימה. לעניות דעתי נעים יותר לחגוג באווירה אינטימית. יש הרבה "גני" אירועים שיוצרים אווירת מלכות בין מוסכים ובתי מלאכה שוממים. קצת צמחיה, סאונד של צפרדעים וציפורים, והרי הינכם מועברים לארמון  ואתם המלכים לערב אחד. אם אתם חשים שהאירוע הוא הצגה, אני מניחה שתפאורה תספק אתכם. אבל אם באמת חשקה נפשכם בשמחה אמיתית, חפשו מקום בו תרגישו כמו בבית שלכם אליו זימנתם את האורחים הקרובים שלכם.

גלריית הספקים:
לא פשוט לארח מספר רב של אנשים ולהפיק אירוע מוצלח, יש לחשוב על אינסוף פרטים. אין ספק שמלווה מתח רב בהשתדלות שהכל יהיה לשביעות רצונם של בעלי השמחה ושל האורחים. כן, אין טעם להכחיש שחשוב "מה יגידו". וכאן מסתערים עליכם צבא המקצוענים בשאלות כמו: "מי יעצב לכם את החופה?", "מי עושה את עיצוב אלבום התמונות?" "איך תדעו לבחור את הפרחים לבד?", "צריך צלם לבר מצווה? וידאו וגם סטילס, חבל לא להנציח את האירוע בשלמותו", "את מתאפרת לבד? את בטוחה שזה ייראה טוב, והשיער?" "מי עושה לכם את המוסיקה?", ומה עם אטרקציות לבר המצווה כדי שלא ישתעממו האורחים? ועוד כהנה וכהנה. מערכת משומנת של מנצחים על המערכה. חישבו היטב איך אתם רואים את האירוע. מה ברצונכם ויכולתכם לעשות בעצמכם, לאיזה שירותים מקצועיים אתם זקוקים. ככל שתתנו לאירוע צביון אישי, ברכות שלכם, קטעים אמנותיים בבצוע בני משפחה וחברים – כך יהא האירוע בעל אופי אישי וחם.
קל להישאב למסכת לחצים, הוצאת כספים חסרת פרופורציה, ובסופו של דבר אפשר להחטיא את המטרה והיא ליהנות ולשמוח לרגל האירוע.
השתדלו לזרום כולכם לקראת המטרה בלב אחד, להימנע מעימותים מיותרים ולא למשכן את כל רכושכם לטובת כמה שעות יפות שנועדות לציין אירוע חשוב בחייכם.

מזל וברכה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סמארט סייט חברת המתמחה ב - שיווק באינטרנט וקידום אתרים.
לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר:  03-5334200

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סמארט סייט

מאת: סמארט סייטבריאות השן14/06/111490 צפיות
רפואת שיניים זהו תחום מתקדם מאוד ומדי זמן יוצאים חידושים שמטרתם להפוך את מראה השיניים ליותר אסתטי כך שלא ניתן יהיה לראות בנקל כי בוצעו בשיניים טיפולים כמו סתימות או כתרים וזאת הסיבה למעבר מסתימות כסופות לסתימות לבנות כך שברגע שהפה פתוח רואים מראה נקי של שיניים עם סתימות לבנות. סתימות לבנות לשיניים תופסות אט אט את מקומן של סתימות כסופות וכמעט בכל מרפאה מבצעים אותן

מאת: סמארט סייטניתוחים פלסטיים21/05/111400 צפיות
סקרים רבים מוכיחים כי אחת הבעיות האסתטיות שמפריעות לאנשים יותר מכל היא צורתו של האף. הסיבה לכך פשוטה: מיקומו של האף בחזית הפנים, הופכת אותו לבעל חשיבות רבה במראה הכללי שלנו. כל פגם באף בולט באופן ממשי, וכתוצאה מכך רבים משתוקקים לבצע תיקון – שישפר את מראם. ניתוח אף הוא שיטה מקובלת מאוד לשיפור מראה הפנים.

מאת: סמארט סייטדיוור אלקטרוני31/10/101571 צפיות
אחד הנושאים החשובים ביותר בשיווק ישיר באמצעות ניוזלטר, הוא שיפור אחוזי הפתיחה, כלומר, הגדלת מספר האנשים שנחשפים לתוכן שקיבלו במיל, מתוך כלל המקבלים. כדי להגדיל את אחוזי הפתיחה לניוזלטרים, ישנם מספר צעדים שמומלץ לנקוט בהם. הצעד הראשון הוא גיוס חכם של לקוחות אשר מקבלים מכם שירותי דיוור, כיצד עושים את זה במאמר הבא..

מאת: סמארט סייטבריאות ורפואה כללי13/10/101224 צפיות
בשנים האחרונות התפתח טיפול חדש שמאפשר להפיק תאי גזע בקלות רבה – באמצעות עקירת שיני חלב. כן, כן – זה אולי נשמע קצת משונה, אבל זו האמת לאמיתה: בשיני החלב, אותם שיניים שצומחות לילדים ונושרות אחרי זמן לא רב, מסתתרים תאי גזע שניתן להפיק אותם ולשמר אותם לצרכי טיפולים רפואיים עתידיים.

מאת: סמארט סייטצילום12/09/101373 צפיות
תקופת ההיריון היא אחת התקופות המרגשות ביותר בחייה של כל אשה. בזמן תשעת חודשי ההריון גופה של האישה עובד שינוי גדול, כשהאם העתידית נושאת את העובר ברחמה. רבים נוהגים לתעד את תשעת החודשים המופלאים הללו בתמונות, על מנת לשמור אותם כמזכרת עבורם, ועבור הילד או הילדה. צילום הריון הוא אתגר מיוחד, ורבים בוחרים להשתמש בצלם או צלמת מקצועית...

מאת: סמארט סייטדיוור אלקטרוני24/08/101376 צפיות
עסקים רבים בישראל משתמשים בשיווק באינטרנט באמצעות תוכנת דיוור אלקטרוני ושליחת ניוזלטר – ובצדק. זהו אמצעי שיווק זול ופשוט ביותר לתפעול, שמאפשר לכם לשמור על קשר רצוף עם הלקוחות שלכם, לעדכן אותם בשירותים חדשים, מבצעים ותכנים. אם אתם מתכננים להתחיל לשלוח ניוזלטר ללקוחות שלכם – או שאתם כבר שולחים – קבלו מספר טיפים לשיפורו

מאת: סמארט סייטבריאות ורפואה כללי15/08/101328 צפיות
מחקרים רבים מראים כי הרפואה של היום עושה תפנית. האנטיביוטיקה מפנה את מקומה לטובת טיפולים טבעיים יותר, רבים חושבים בטעות כי מדובר בטיפולים אלטרנטיביים כמו רפואה סינית אך למעשה מדובר בכיוון מחקר חדש-ישן שרק בעשור האחרון תופס תאוצה של ממש.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195868 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181632 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181334 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182070 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182708 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172319 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172672 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica