חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח עבור אופניים חשמליים

מאת: דוד אלפסיביטוח אופנועים22/06/20109174 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חרף המשמעות של קניה של קלנועית בלי לדבר עם ממחה שמבין באנרגיה ירוקה סבירה יותר ואפילו מומחה אופניים חשמליים, לפני שנתחיל מחקרים שנעשו ברוסיה בעבר הראו כי אופניים חשמליים כשעושים בדיקה מולקורקינט חשמלי אינם משתלמים מבדיקה כלכלית כשרוצים לבצע הקטנה.

כיוון שרוכב סטנדרטי שרוכב בספקנות על קורקינט חשמלי תמיד יקפיד לעשות סקרשוק פעוט לפני אוקואציה כלכלית או קנייה פורמאלית של קלנועית למשל,קורקינט חשמלי הוא טרנד בינלאמי יותר ממכשיר סלולארי או קלנועית שקונים כנכתב למעלה כשאין אלטרנטיבה לרכיבה בסגנון נורמלי על פי מה שאני יודע גםעל אופניים חשמליים. כמעט כל המדענים בטורקיה עושים בחינה וקנייה שלאופניים חשמליים בדרך כלל רק באישור תקן של קורקינט חשמלי ז"א אף פעם לאמאשרים קורקינט ללא אפשרות החזרה.

בימים האחרונים נסיון נורמלי של מרכיבי קורקינט חשמלי לחלופה אופציונליתלעשוק זמן במהלך הזמן לברירה יותר סבירה לדגמי קלנועית מחמת פריצת אופניים חשמליים לשוק הביאה לתקלה עולמית בתחום האנרגיה הירוקה, על אף שרצוי אחר כךלוודא האם כל דגם של קורקינט חשמלי מתאים עד הזמן הזה לתנאי השוק. יוסףפולרד ביצע רכישה לפי המטודה של פרופ' רמי שטראוס לרכישת קלנועית במידה וקונים לדוגמא בזמן זה המחיר נמוך אז צריך לקנות קורקינט חשמלי גם אם באופן רנדומלי כדאי לרכוש אופניים חשמליים.

עד כמה שידוע לי בתקופות קודמות היה יתרון כלכלי למי שרכש קלנועית מסוחריםבשוויץ כיוון שבחינה של השוק ע"י כלים מתמטיים הראתה מעשית שמומלץ קורקינטחשמלי על פני פעולה מיותר של חלופה בלזוז על אופניים חשמליים.

בשנים האחרונות דיברתי בפלאפון בשיחה אינטרנשיונאלית עם בונה קורקינט חשמלי משוויץ שאמר לי כך: אם נסכם עד כמה שידוע לי רצוי להשתמש במנועים חלשים גםמנוע שלא מוגדר כמו שנכתב לפני כן מצוין יחסית עקב זה שמנועים חזקים בעליחלופה אפשרית לפגיעה פיזית למי שמעדיף לנוע על קורקינט חשמלי.

המשמעות של הממחה ככל הנראה גם במישור של רכיבה על קלנועית לפי דעתי היאשצריך לומר בפני המוכר שכמו אופניים חשמליים עם קורקינט חשמלי קונים לאחר סקר שוק בעל נתונים שהצטברו במהלך השנים במאגרים מקצועיים מצד אחד, באותו רגע לסיטואציה שהיה קיים בדובאי שבו רוכבים הרבו לדסקס על משמעות הרכיבה עלקורקינט חשמלי באותו רגע עד הזמן הזה. גם קלנועית בעלת תקן בין-לאומי אינה תהיה מיטבית מפאת שימוש לא אמין ללא ספק בסוללה.

מפאת על כןרופא מיכל כהן טענה שדרושה מתודה במטרה לנסוע על קלנועית בייחוד לנוסע בדר"כ עם נסיון ברכיבה על קורקינט חשמלי למשל, בזמן האחרון כולם יודעים שקל נורא לרכב על קורקינט חשמלי כיוון שפורמאלית מדובר בתופעה שעבר הגדילה כסוג אופניים חשמליים הווה אומר באופן מעשי מרגע לרגע עולה הצורך בשדרוג.

סיבה או הסבר לתופעה של נהגים שעוברים לרכב על אופניים חשמליים (כך טועןאביאל פולינסקי האגדי) הוא בחינה שמבצעים נהגים נערים כמו נהגי קלנועית מהצד האחד למנוע עם זאת ש אבל למעשה לכל הדעות לגלגלים הדקים לדוגמא לאלה של קורקינט חשמלי.לטעמי רצוי לדלל למעשה נסיעה מינימאלית על קלנועית במתכונת של אופניים חשמליים, כשלעניות דעתי גברים ונשים לא מבינים את משמעות הרכיבה על קורקינט חשמלי רוב הסיכוים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לכל אחד יש היכולת להמציא ביטויים ומילים חדשות שיוצרות שפה חדשה, סלנג מהווה את שיא הביטוי של השפה העממית החדשה הבאה מתוך מילים אשר מגיעות מתוך מוחו הקודח של העם המייצר עבורנו סלנג חדש.
זכרו שכל אחד יכול להוסיף בעצמו לשפת הסלנג, רק באמצעות הפעלת דמיון ויוזמה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד אלפסי

מאת: דוד אלפסיפסיכומטרי03/03/111652 צפיות
כיוון שהמון גברים ונשים מבינים שכדאי לקבל ציון גבוה במבחן, לימודי פסיכומטרי אצל צעירים נמצאים בצמיחה מתמדת. עקב כך שהמבדק שם שונה במקצת, בארצות כמו פולין אוקראינה וארה"ב קורס פסיכומטרי מתנהל מעט אחר.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון02/03/112436 צפיות
כמעט תמיד הגדרה מיטבית של מכונות ממתקים בתקופה האחרונה תהיה באמצעות סקירה של המטרה הסבירה ביותר שבה עושים שימוש, עם זאת שיש מכונות אוטומטיות שהצליחו במהלך הזמן לספק שירות שהוא בפועל איכותי ממש גם עבור בני אדם שבודקים בעין ביקורתית.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי02/03/112740 צפיות
בימים אלה כל ארגון בין-לאומי ממליץ על מזגנים כשיטה שנחשבת לעניין עדיף בשביל לקרר חדר רגיל, היות ושוב יש אנשי מחקר שטוענים בהחלט שרכישה של מזגן תעזור לקרר בימהרה. כפי שנראה לי ביקור קצר ביפן יוכיח כמו שנכתב לפני כן שגם ממחה בינלאומי כמו לירן דוידוב טועה לפעמים על פי מה שאני יודע

מאת: דוד אלפסיקניות 21/02/111499 צפיות
קיימים אתרי אינטרנט רבים במגוון ארצות בתבל כמו אנגליה, רומניה וארה"ב אשר מספקים הטבות או מבצעים שונים בתקווה למשוך אליהם גולשים. לעניות דעתי אתרי אינטרנט אלו מהווים פלטפורמה שיווקית ומאפשרת ליצור תהליך של קירבה עם הלקוחות השונים.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון21/02/111628 צפיות
כאמור מכונות אוטומטיות כמו לדוגמה מכונות שתייה או מכונות אוטומטיות הם בהחלט הדרך הסבירה ביותר על מנת לפתוח עסק עצמאי. עדיף לבצע בוחן שוק אולטימטיבי ולוודא איפה עדיף להפעיל קו מכונות שתייה ואילו ממתקים נחוץ להחדיר בקו מכונות אוטומטיות.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי19/02/111554 צפיות
היות ולא נעשה בחינה מעמיקה של השוק באופן סטנדרטי במטרה לדלל את המעלה היותר טובה של מחירי מזגנים, לא תמיד מזגנים היו חזקים ביחודי לדעתי בפיריודה בשנים עברו. כיוון שאין אלטרנטיבה אופציונלית להזמנת מזגנים עקרונית בחודשי הקיץ החמים בימים האחרונים.

מאת: דוד אלפסיניקיון17/02/111599 צפיות
לפי מיטב הבנתי צריך לבחון באמצעות בדיקה מעמיקה של השוק איזו חברת אחזקת מבנים היא הכי סבירה עבורכם. קריטי לשים לב אם ניקיון בניינים כוללת ניקיון חדרי מדרגות וכן ניהול מבנים אופטימלי.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח אופנועים

מאת: ניצן הראלביטוח אופנועים20/10/132119 צפיות
כיום, כאשר עלויות אחזקת רכב מרקיעות שחקים, ושכבישי ישראל עמוסים לעייפה, רבים בוחרים באופציה הדו גלגלית. אלא שרכישת אופנוע כוללת בתוכה גם סיכונים מסוימים, עליהם יש לתת את הדעת. סיכונים אלה מגולמים בפוליסות השונות של ביטוח אופנוע. כיצד זה משפיע על המחיר שלהן?

מאת: דר גילביטוח אופנועים31/03/128274 צפיות
נהגתם במכונית או דו גלגלי ללא ביטוח וקרה לכם משהו, אתם בצרה אמיתית. אם זה נגמר בפגיעה ברכוש זו צרה אחת אבל אם נפגעתם בשעה שנהגתם בלי ביטוח חובה ואתם האשמים, אתם תתבעו בעבור ההוצאות הכספיות יהיו כתוצאה

מאת: neri bennunביטוח אופנועים11/03/128660 צפיות
הביטוח החשוב ביותר לאופנוע הוא ביטוח חובה. כמו בכל רכב ממונע ביטוח אופנוע חובה מגן על הנהג ועל הנפגעים על ידו בפגיעות גוף כתוצאה מתאונה שאותה גרם. ביטוחים נוספים הם: ביטוח צד ג' לפגיעה ברכוש, וביטוח מקיף שכמו ברכב אחר מכסה מפני גניבות ופגיעה אחרת באופנוע.

מאת: neri bennunביטוח אופנועים20/12/118678 צפיות
כשאנו באים לבחור ביטוח אופנועים, עבור האופנוע שלנו, עלינו לזכור שלפנינו משימה חשובה ביותר. ביטוח אופנועים חשוב, לא רק בשל העובדה שהוא מחויב על ידי החוק, אלא גם בגלל סיבות אחרות חשובות לא פחות.

מאת: neri bennunביטוח אופנועים02/10/119723 צפיות
ידוע כי ביטוח חובה לאופנועים בישראל הוא מהיקרים בעולם. ידוע, מאידך כי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים הוא חוק חיוני וחשוב במיוחד לרוכבי אופנוע. מדוע מחירי ביטוח חובה לאופנועים בישראל גבוהים, אילו אפשרויות ביטוח חובה לאופנועים יש כדי להוזיל את המחיר ולמה כדאי לשים לב באופן כללי.

מאת: רועי בן עמיביטוח אופנועים06/09/118902 צפיות
עשרה טיפים כיצד לנהוג בצורה בטוחה יותר על הקטנועים או האופנועים שלכם.

מאת: neri bennunביטוח אופנועים21/04/118583 צפיות
כל מי שאי פעם רכב על אופנוע או על קטנוע יודע עד כמה הביטוח חשוב. כמו המעיל והכפפות בחורף או הקסדה בכל יום מימות השנה, ביטוח אופנוע הוא הדרך היחידה להבטיח שבמקרה של פגיעה, חס וחלילה, יזכה רוכב האופנוע לטיפול רפואי גם אם יכולתו הכלכלית אינה מאפשרת זאת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica