חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אבטחת בית בידי מנעולן מקצועי

מאת: רחלי פריאבטחת הבית24/06/2010772 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מנעולן הוא האויב מספר אחד של פורצים וגנבים. למרות כל מערכות האזעקה האלקטרוניות המתוחכמות שמותקנות כמעט בכל בית פרטי ובוודאי בכל משרד ובית עסק, איך ייתכן שעדיין נפרצים ונשדדים מידי יום משרדים ובתים בכל רחבי הארץ . הסיבה לכך היא שלמרות התחכום וההמצאות המגוונות בתחום המנעולנות, פריצת מנעולים תמשיך להתקיים ולהיות פגע חברתי כל עוד פורצי המנעולים יכולים להשיג טכנולוגיה של מנעולן שעובד על פי חוק משיג.

דוגמא לכך היא בית ברחובות בשכונה אמידה ויוקרתית. הבית שייך לזוג ממשפחה במצב סוציואקונימי גבוה והכיל תכשיטים, כסף זר, ודרכונים ישראלים וזרים. הכול הונח בכספת שהתיימרה להיות כספת מדור מתקדם בעלת מערכות הגנה חדישות וחסינה מפני פריצת מנעולים. בעל הבית התרברב בכל פורום אפשרי במערכת האזעקה המתוחכמת בביתו שמסוגלת לעכב מנעולן שעות רבות בפריצתו ולהבריח פורץ או גנב לא רצוי שינסה לבצע פריצת מנעולים.

מנעולן מוסמך התקין לו את המערכת גם בדלת הכניסה הראשית לביתו וגם בדלת האחורית המובילה אל המטבח. בעל הבית התגאה במחיר שהשקיע במערכת חסינת פריצת מנעולים וביכולות המדהימות שלה.

את הבית ואת בעל הבית ניתן להשוות לבעל דירה אחר. הבית השני ממוקם בבת ים ובעל הבית טיפוס צנוע ושקט. בעל בית זה לא התקין מערכת מתקדמת אנטי פריצת מנעולים בביתו ובכל זאת חש כי ביתו מוגן לחלוטין. הסיבה לכך היא שלדעתו התקין מנעול רב עוצמה, מנעול שנוצר על ידי מנעולן מומחה שהתיימר להציג עצמו כמנעולן הטוב בישראל, ואותו אדם היה בטוח כי פריצת מנעולים זה משהו שהוא לא יתקל בו בקרוב. גם המחיר של מנעול זה אינו היה גבוה במיוחד, בטח לא כמו מערכת האזעקה המשוכללת המסוגלת להתמודד עם פריצת מנעולים. אותו אדם הצהיר כי הוא היחיד שיודע כיצד לפרוץ את המנעול ואינו סומך אפילו על שכניו שינסו לפרוץ את המנעול ברגע שיראו כי הוא או בני משפחתו יוצאים את פתח הבית.

פריצת מנעולים היא עסק לא מסובך ליודעי דבר ולבעלי הטכנולוגיה הנכונה, למרות כל המנעולים המתוחכמים, פשוט פורצים את המנעול ונכנסים לתוך הבית על מנת לשדוד אותו ולקחת דברי ערך.

ההשוואה בין שני הבתים האלה ובין המנעולים שלהם הינה השוואה מתבקשת כיוון שהבית ברחובות נפרץ מבלי שהאזעקה השמיעה אפילו פיפס אחד. הפורצים המיומנים פרצו את המנעול ונכנסו באין מפריע לחדר השינה וגנבו את מרבית תכולת הבית. לעומת זאת, בעל הבית בבת ים שכח כיצד לפרוץ את מנעול הבית לאחר שאיבד את צרור המפתחות והיה זקוק למנעולן בבת ים שיבצע פריצת מנעולים. המנעולן בבת ים הצליח בסופו של דבר לפרוץ את הצילנדר של המנעול אבל המלאכה לא הייתה פשוטה.

 



תגיות המאמר: פריצת מנעולים, מנעולן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121301 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121359 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111832 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111278 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112136 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111551 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201188 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191538 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191965 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181795 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181443 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica