חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוסיקה לאירועים - כולם רוקדים!

מאת: שושי אוחנהתקליטנים27/06/20101065 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


צריכים תקליטן לחתונה? מה חשוב לבדוק כשבודקים תקליטנים? מוסיקה היא מקדם מצב הרוח העיקרי באירוע ולכן תקליטן מקצוען הוא נכס. כולם כבר היו בחתונות עם די גיי לא טוב - מאלו שבוחרים להשמיע רוק כבד דווקא אחרי הריקוד הראשון, או מאלה שבוחרים לנגן מוסיקת מעליות דווקא בשעה שלכולם התחשק לרקוד.

תקליטנים מקצועיים ומנוסים צריכים להיות מסוגלים לעשות תפקיד כפול: להשתלב ברקע ולשלוט על האווירה הכללית במקום. מוסיקה לאירועים היא לא מדע מדוייק, חשוב שהיא תהיה רגועה בזמנים מתאימים וקצבית בחלקים אחרים. די גי מקצוען תפקידו להיות מודע לקהל ולעבור בין סגנונות מוסיקליים שונים לפי מצב הרוח.

כמו בכל דבר אחד, מאוד חשוב לשים לב שהתקליטן מבין מה אתם מחפשים ליצור באירוע שלכם. שימו לב אם שאלותיו תואמות למה שאתם מחפשים והאם הוא מואיל להתגמש בנוגע לסגנונות המוסיקליים. כמו כן, חשוב לנסח מראש רשימה כללית של ז''אנרים מוסיקליים האהובים עליכם ביותר כדי להסביר לדי גיי בקלות אילו סגנונות אתם אוהבים.

לפני החתימה על החוזה מאד חשוב ללכת ולהתרשם מהדי גיי הפוטנציאלי שלכם בזמן פעולה. חשוב מאוד לשים לב לחלקים בין השירים, לעלייה הדרגתית בקצב המוסיקה, להתאמת המוסיקה לקהל והכי חשוב, האם האנשים משולהבים.

נהניתם? עכשיו ניתן לבחור את מה שחשוב לכם: שיר חופה, שיר לשבירת הכוס ושיר לסלואו הראשון. בהמשך הערב נסו לתת לו מרווח פעולה, למעןיוכל להחליט מניסיונואיזה שיר לנגן ברגע נתון. חשוב מכל, תהנו מכל רגע ורקדו כאילו אין מחר.

אז אם מתאים לכם לקרוא עוד על נושאמוסיקה לאירועים או תקליטן שובו לכאן בעוד כמה ימים ותוכלו לקרוא את המאמרים בנושא תקליטנים באתר http://www.dj121.co.il/. קריאה מהנה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שושי אוחנה

מאת: שושי אוחנהזוגיות ואהבה15/09/101150 צפיות
אינספור סיבות יכולות להוביל לקשיים בזוגיות, מבעיה במיטה ועד פערים בתפיסת עולם. אך גירושין אינם הפתרון היחיד כי אם האחרון.

מאת: שושי אוחנהחתונות06/09/101968 צפיות
מעוניינים למצוא שירי סלואו לחתונה? לא יודעים איך מוצאים שירים חסידיים לחתונה? בחירת מקום לאירוע שלכם זו לא משימה קלה, אך אם, כמו ברוב המקרים, זו זאת ההוצאה המשמעותית ביותר, זוהי הסיבה שבגללה זה רק בסיסי שתדעו שאתם צפויים לקבל את השירות הראוי ואת כל הדברים שביקשתם ועליהם.

מאת: שושי אוחנהאירועים וחתונות – כללי05/09/101156 צפיות
מעוניינים למצוא מקום לאירוע שלכם? על איזה דברים אתם חייבים להתעכב מבעוד מועד ולאילו פרטים כדאי לשים לב מראש בזמן שאתם בוחרים גן אירועים לאירוע החשוב שלכם?

מאת: שושי אוחנהחתונות05/09/101253 צפיות
הרבה אולמות אירועים מציעים עסקאות חבילה ללקוחותיהם שכוללות צלם, תקליטנים ואפילו שירות עיצוב אירוע. זה עשוי לקצץ בהוצאה בצורה משמעותית, אבל יש לבדוק בנוסף עם נותני שירותים אחרים אם הדבר באמת משתלם והאם הצוות אכן מומלץ.

מאת: שושי אוחנהלימודי שפות15/07/101236 צפיות
כולנו זקוקים לאנגלית בחיינו הפרטיים כדי לתקשר עם אנשים בכל העולם, לשם גישה יותר טובה לידע ולהתנהלות טובה בחיי העסקים. ואכן, אין ספק, תחום העסקים כולו פועל בשפה האנגלית, ואנו עדים למגמה לפיה ככל שהתפקיד רם יותר, כך נדרש יותר שימוש באנגלית.

מאת: שושי אוחנהבניין ואחזקה - כללי28/06/101271 צפיות
יום קייצי, דמו בראשו של מי שיוצא מהבית מרוב שרותח, השמש כמו אש והזיעה הופכת הכל לדביק. השאיפה הכי נשגבת היא פשוט להגיע הביתה, לגשת למקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. אבל מה אפשר לעשות אם המקרר מתקלקל?

מאת: שושי אוחנהצילום אירועים28/06/101179 צפיות
איזה זוג לא רוצה שסרט החתונה שלו לא יהיה ברמה גבוהה? כשמתכננים חתונה, צילום אירועים איכותי הוא אחד מן השרותים שבהם הכי מומלץ להשקיע.

מאמרים נוספים בנושא תקליטנים

מאת: רויטל ל תקליטנים29/11/204612 צפיות
אם יש משהו ברור שכולנו יודעים ורוצים זה שאירוע הוא דבר שמח, משמח ומרגש. את זה תבטיחו לי שאתם לא מפספסים את מה שיעשה לכם את הערב, זו התכנית שתעזור לכם להרים את הערב בו הזמנתם את האהובים לכם מכל לביתכם להתרגש איתכם ולשמוח.

מאת: רוני הכהןתקליטנים10/01/171518 צפיות
רוצים שבאמת כולם ירגישו הכי מחוברים אל הערב ואל המוזיקה שבחרתם לשים במערכת הסאונד שלכם? עברו על הטיפים הבאים.

מאת: aviתקליטנים13/11/161628 צפיות
לאירוע טוב , צריך תקליטן טוב. בשעה טובה ומוצלחת החלטתם לעשות אירוע משמח, מזל טוב!! עכשיו אתם צריכים לבחור תקליטן שישמיע לכם את המוזיקה האהובה עליכם באירוע שלכם. כידוע תקליטן זה אחד המקצועות הכי מבוקשים בארץ ובכלל בעולם כולו בענף האולמות והאירועים. כיום כמעט בכול אולם אירועים בעל האולם שוכר לעצמו שירותי מוסיקה. ולא רק באירועים כמו חתונה או ברי מצווה אלא גם באירועים של חברה או אירוע ערב שונים. שגם להם יש צורך שירותי תקליטן ומוסיקה

מאת: יחי - מאיץ האתריםתקליטנים10/03/152376 צפיות
בשעה טובה החלטתם לערוך אירוע ולהתחתן, מזל טוב. בחירת אולם היא אמנם מהלך מורכב וקשה, להחליט על המיקום, צבע התפאורה והאוכל שיוגש, אולם לעומת תקליטן לחתונה המאזניים נוטות לכיוון התקליטן לחתונה מסיבה אחת פשוטה

מאת: אווה מוגילבסקיתקליטנים31/08/142638 צפיות
אם אתם מתכננים אירוע בזמן הקרוב, אתם בודאי שואלים את עצמכם איך תצליחו להשאיר רושם עז בקרב האורחים שלכם. אחד המאפיינים החשובים ביותר בחתונות הוא בחירת די ג'יי לחתונה שיהיה מתאים לקהל, מלהיב ואיכותי.

מאת: איציקתקליטנים11/05/145030 צפיות
הכלל הראשון והחשוב ביותר ברכישת אוזניות DJ הוא לבדוק את נוחות האוזניות. כאשר אתם מנגנים סט במסיבה או עורכים מוזיקה בבית חשוב לעבוד בנוחות ולכן יש לבחור היטב את האוזניות

מאת: tkidumתקליטנים09/12/137889 צפיות
כאשר מתכננים אירוע וחשוב לנו שהאירוע יהיה איכותי ובלתי נשכח. אחרי שבחרנו צלם טוב ואוכל משובח, מאוד חשוב למצוא תקליטן לחתונה. היום כאשר אירועים מסתיימים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica