חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים ביטוח פנסיוני? מאת סוכן הביטוח יוסי פרלמן

ביטוח פנסיוני-טיפים לבחירה

את הרוב המוחלט של חיינו אנו מבלים בעבודה - לא משנה עם אם כשכירים או כעצמאים. התוצרים של אותה העבודה לא בהכרח רק מיידים - בדיוק כפי שבעבודה עצמה חשוב לחשוב קדימה על העתיד של העסק שלכם או שלכם בעסק כך גם חשוב לחשוב על מה יהיה כשכבר לא תעבדו. המחשבה הראשונה שעולה לכולנו בראש היא שכשלא נעבוד נעשה בטן - גב בים בעוד נכדינו באים לבקר מדי פעם אולם בכדי שמצב זה יתאפשר יש צורך בבסיס כלכלי גם כאשר ההכנסות הכלכליות יפסקו. הבסיס הכלכלי הוא ביטוח פנסיוני - ככל שתפרישו יותר ותבחרו בביטוח טוב יותר, אותו אתם דואגים לבדוק ולעדכן מדי פעם כך תוכלו להיות רגועים יותר כשיגיע היום להפסיק לעבוד. גם אם לא הפרשתם שקל עד היום - הגיע הזמן להתחיל.

לפני שמתחילים להלן מספר טיפים:

1. ודאו כי אתם יודעים מה טיב בפוליסה - מה בדיוק היא מכסה ומה העלות והתועלת שלה. אל תתביישו לשאול שאלות - סיטואציה בעיקר נוחה כאשר יש לכם סוכן ביטוח אישי במטפל בכם.

2. במקרה של שינויים חשוב מיידית לעדכן את הפוליסה בכדי לא למצוא את עצמכם בבעיות בירוקרטיות בעתיד. כאשר יש לכם סוכן ביטוח אישי תוכלו להתעדכן ישירות מולו ולא להסתבך עם צורך לעדכן גורמים שונים בשינויים שונים.

3. גם כאשר אין שינויים דרסטיים כדאי פעם בכמה שנים לבדוק את הביטוח - ככה אתם מעדכנים אותו בשינויים קטנים בריאותיים או אחרים ומתעדכנים בו זמנית על מצב בפוליסה שלכם.

4. שכירים - ודאו כי אתם בוחרים בחברת ביטוח שנוחה לכם ושהתנאים שלה אופטימאליים לכם ולא רק למעסיק. מדי חודש בדקו כי מתבצעת ההפרשה לביטוח בה מחויבים המעסיקים.

5. עצמאים - לכם ההקפדה על ביטוח פנסיוני היא חשובה ביותר - בעוד לעצמאים מפרישים המעסיקים כסף עליכם לוודא כי אתם בעצמכם מפרישים כסף לטובת עתידכם שכן אף אחד אחר לא יעשה זאת. מי שיש לו עובדים חשוב שיוודא כי מופרש להם הסכום הראוי לא יותר אך גם לא פחות שכן אי הפרשה היא עברה על החוק. מאוד נוח כאשר יש סוכן ביטוח אישי והוא דואג גם להפרשות שלכם וגם של העובדים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
יוסי פרלמן - בעלים ומנכ"ל משותף של פרלמן סוכנותלביטוח ברעננה. הסוכנות  נוסדה ב-1929 על ידי סבו -יוסף פרלמן.לקוחותהסוכנות זוכים ליחס אישי ואדיב, לליווי צמוד ולהתאמה מתמדת של חבילות השירותים שלנועבור צורכיהם המשתנים.
הסוכנות עוסקת ,בין היתר ב:
ביטוח רכב,
ביטח סיעודי,
ביטוח חיים ועוד.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי פרלמן - סוכן ביטוח

מאת: יוסי פרלמן - סוכן ביטוחביטוח - כללי25/04/102004 צפיות
רובנו הזדקקנו בשלב כזה או אחר בחיים לשרותיו של עורך דין או רואה חשבון. הסיבות יכולות להיות מגוונות: ייצוג בבית משפט, הגשת דוחות לרשויות המס ועוד. אך תהיה הסיבה אשר תהיה, סביר להניח שרובנו לא חשבנו לייצג את עצמנו בבית משפט או ברשויות המס. מדוע? כי עולמות המשפט והחשבונאות מכילים חוקים ומונחים כה רבים, שמצריכים טיפול של איש מקצוע בקיא ומיומן. תחום מורכב נוסף הינו תחום הביטוח, שמאפשר אף הוא התנהלות עצמאית מול חברות הביטוח, או רכישת שרותיו של איש מקצוע שיעשה זאת עבורכם. מהי האפשרות הטובה ביותר עבורכם?

מאמרים נוספים בנושא ביטוח פנסיוני

מאת: עשהאל דריירביטוח פנסיוני13/03/172403 צפיות
השעה 20:00 מוצאת את עצמי מול הטלוויזיה מתלבטת אם פשוט לבהות באיזה סדרה שניסיתי להתחיל לפני שבוע או להיות קצת בעניינים ולראות חדשות . אז נפלה ההחלטה לצפות בערוץ החדשות , הערב עשיתי בחירה חכמה , תשאלו למה? במהלך צפייה בכתבות השונות המאוד מעניינות הייתה אחת שהסבה את תשומת אף יותר, רוצים לדעת מהי?

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני19/11/161813 צפיות
שחברות הביטוח ממליצות לכל אחד לבטח מגיל צעיר את הביטוח המקסימלי, בעצם אין צורך לבצע ביטוח סיעודי מגיל צעיר. הזמן הטוב ביותר לרכוש ביטוח סיעודי הוא בין הגילאים 55 ו -64, אולם בכל מקרה מוטב להתייעץ עם איש מקצוע בעל רשיון

מאת: ניב אבןביטוח פנסיוני04/02/163855 צפיות
מעבר לאפשרות הנהדרת של חיפוש הפרטים של החסכונות אשר מופיעים על שם כל אזרח בארץ, הפרטים שמתקבלים לאחר ההקלדה של האמצעים לזיהוי הינם דלים ואינם מסייעים במידה שבה ציפו רבים מאלה שנכנסו אל האתר.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח פנסיוני11/06/154943 צפיות
אחת השאלות המרכזיות שאנשים בוחנים במהלך תהליך של בחירת קרן פנסיה היא מה עלות דמי הניהול המשולמים לקרן מדי שנה על מנת לנהל את כספי הפנסיה של המבוטח.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/152152 צפיות
בכל מקום בו נמצאים אנשים, מסתתרים סיכונים מסוימים. זה יכול להיות מקום עבודה, מקומות בילוי, מפגשים וכן הלאה. כדי לדעת איך לטפל באותם סיכונים ואיך להתיחס כאשר הם מתרחשים, חשוב לבצע סקר סיכונים בטיחות ולהתכונן לקראתם מראש.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/151926 צפיות
סיכון תפעולי נועד למעשה לצפות מראש את רמת הסיכון של כל מפעל או חברה, ולהחליט מראש מה רמת הסבירות שזה יקרה. כמו כן נועד סיכון תפעולי להחליט את שווי הנזק במקרה של סיכון, ולהעריך אותו מבחינה פיננסית.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני13/09/142687 צפיות
במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. כמובן שימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica