חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שאיבת שומן או דיאטה?

מתעניינים בשאיבת שומן? מחפשים מידע על שאיבת שומן? הגעתם אל המקום הנכון!

יותר ויותר אנשים מבצעים בשנים האחרונות טיפולי שאיבת שומן והצרת היקפים. אחת מבעיות הבריאות הקשות ביותר בעולם כיום היא מגיפת ההשמנה. השינויים באורח החיים של האדם המודרני, שמבצע פחות ופחות פעילות גופנית, לצד העלייה בכמות ובשפע המזון – גורמים לבעיות השמנה במדינות רבות.

כשמדובר בקילוגרמים בודדים, אין בכך בעיה רפואית של ממש, ואולם בטווחי משקל מסוימים, החורגים בצורה משמעותית מהנורמה – ההשמנה מהווה סיכון בריאותי של ממש. לצד הבעיות הרפואיות – גורמת ההשמנה גם לבעיות אסתטיות, שפוגמות בתחושת הביטחון העצמי ובאיכות החיים של אנשים רבים.

אחד הפתרונות הנפוצים כיום הוא שאיבת שומן – המהווה פתרון מצוין לחלק מהבעיות האסתטיות שנגרמות כתוצאה מהשמנה.

הטיפולים המוצעים כיום על ידי הרפואה לעלייה במשקל – הם שינוי הרגלי התזונה (צריכת ירקות ופירות, בשרים רזים ופחמימות מלאות), והגברת הפעילות הגופנית. במקרים קיצוניים הטיפול מלווה בטיפול תרופתי, או בניתוחים לקיצור קיבה.

עם זאת, בחלק מהמקרים, גם לאחר דיאטה מוצלחת והגברת הפעילות הגופנית - בגוף נשארים מצבורי שומן. כולנו מכירים את  השומנים המידלדלים אצל רבים מאזורים שונים בגוף – כמו הזרועות, הירכיים, הבטן התחתונה, סנטר כפול, שדיים גבריים וכו' – שומנים שלעתים אינם מגיבים לדיאטה ולפעילות גופנית.

בעזרת ניתוחים פשוטים – שבהם מוחדרות צינוריות דקות לגוף – ניתן לשאוב את השומן החוצה. מדובר בפרוצדורה פשוטה להפליא, אך יש להקפיד כמובן לבצע אותה רק במקומות מורשים ומוסמכים – שהרי מדובר בניתוח. הפרוצדורה מאפשרת להסיר עודפי שומן מאזורים ספציפיים בגוף.

לפני ביצוע הפרוצדורה – יש לוודא שהיא אכן מתאימה לכם. ההצלחה שלה תלויה במצב הגופני שלכם, בגילכם, במצב העור שלכם ובמספר משתנים נוספים. בכל ניתוח שכזה ניתן בד"כ לשאוב 2-3 קילו. אם יש צורך בשאיבת כמויות גדולות יותר – יש לחזור על הפרוצדורה כמה חודשים לאחר הניתוח הראשון. הניתוח הממוצע נמשך כשעה וחצי, ולאחר מכן יש תקופת החלמה והתאוששות של כמה חודשים. במהלך תקופת ההחלמה יש לחבור חגורה אלסטית באזור הניתוח.

אם אתם זקוקים למידע נוסף על ניתוח שאיבת שומן – אל תהססו ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע לכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סמארט סייט חברת המתמחה ב - שיווק באינטרנט וקידום אתרים.
לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר:  03-5334200

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סמארט סייט

מאת: סמארט סייטבריאות השן14/06/111490 צפיות
רפואת שיניים זהו תחום מתקדם מאוד ומדי זמן יוצאים חידושים שמטרתם להפוך את מראה השיניים ליותר אסתטי כך שלא ניתן יהיה לראות בנקל כי בוצעו בשיניים טיפולים כמו סתימות או כתרים וזאת הסיבה למעבר מסתימות כסופות לסתימות לבנות כך שברגע שהפה פתוח רואים מראה נקי של שיניים עם סתימות לבנות. סתימות לבנות לשיניים תופסות אט אט את מקומן של סתימות כסופות וכמעט בכל מרפאה מבצעים אותן

מאת: סמארט סייטניתוחים פלסטיים21/05/111400 צפיות
סקרים רבים מוכיחים כי אחת הבעיות האסתטיות שמפריעות לאנשים יותר מכל היא צורתו של האף. הסיבה לכך פשוטה: מיקומו של האף בחזית הפנים, הופכת אותו לבעל חשיבות רבה במראה הכללי שלנו. כל פגם באף בולט באופן ממשי, וכתוצאה מכך רבים משתוקקים לבצע תיקון – שישפר את מראם. ניתוח אף הוא שיטה מקובלת מאוד לשיפור מראה הפנים.

מאת: סמארט סייטדיוור אלקטרוני31/10/101571 צפיות
אחד הנושאים החשובים ביותר בשיווק ישיר באמצעות ניוזלטר, הוא שיפור אחוזי הפתיחה, כלומר, הגדלת מספר האנשים שנחשפים לתוכן שקיבלו במיל, מתוך כלל המקבלים. כדי להגדיל את אחוזי הפתיחה לניוזלטרים, ישנם מספר צעדים שמומלץ לנקוט בהם. הצעד הראשון הוא גיוס חכם של לקוחות אשר מקבלים מכם שירותי דיוור, כיצד עושים את זה במאמר הבא..

מאת: סמארט סייטבריאות ורפואה כללי13/10/101225 צפיות
בשנים האחרונות התפתח טיפול חדש שמאפשר להפיק תאי גזע בקלות רבה – באמצעות עקירת שיני חלב. כן, כן – זה אולי נשמע קצת משונה, אבל זו האמת לאמיתה: בשיני החלב, אותם שיניים שצומחות לילדים ונושרות אחרי זמן לא רב, מסתתרים תאי גזע שניתן להפיק אותם ולשמר אותם לצרכי טיפולים רפואיים עתידיים.

מאת: סמארט סייטצילום12/09/101373 צפיות
תקופת ההיריון היא אחת התקופות המרגשות ביותר בחייה של כל אשה. בזמן תשעת חודשי ההריון גופה של האישה עובד שינוי גדול, כשהאם העתידית נושאת את העובר ברחמה. רבים נוהגים לתעד את תשעת החודשים המופלאים הללו בתמונות, על מנת לשמור אותם כמזכרת עבורם, ועבור הילד או הילדה. צילום הריון הוא אתגר מיוחד, ורבים בוחרים להשתמש בצלם או צלמת מקצועית...

מאת: סמארט סייטדיוור אלקטרוני24/08/101376 צפיות
עסקים רבים בישראל משתמשים בשיווק באינטרנט באמצעות תוכנת דיוור אלקטרוני ושליחת ניוזלטר – ובצדק. זהו אמצעי שיווק זול ופשוט ביותר לתפעול, שמאפשר לכם לשמור על קשר רצוף עם הלקוחות שלכם, לעדכן אותם בשירותים חדשים, מבצעים ותכנים. אם אתם מתכננים להתחיל לשלוח ניוזלטר ללקוחות שלכם – או שאתם כבר שולחים – קבלו מספר טיפים לשיפורו

מאת: סמארט סייטבריאות ורפואה כללי15/08/101328 צפיות
מחקרים רבים מראים כי הרפואה של היום עושה תפנית. האנטיביוטיקה מפנה את מקומה לטובת טיפולים טבעיים יותר, רבים חושבים בטעות כי מדובר בטיפולים אלטרנטיביים כמו רפואה סינית אך למעשה מדובר בכיוון מחקר חדש-ישן שרק בעשור האחרון תופס תאוצה של ממש.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185563 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183982 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184132 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184254 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173014 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172312 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172305 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica