חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה עושה מנעולן

מאת: רחלי פריאבטחת הבית08/07/20101003 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זקוקים למנעול ממוגן איכותי לבית החדש? המפתח נשבר בתוך הצילינדר? המפתחות בפנים ואתם בחוץ, מסתכלים עליהם דרך שמשת הרכב הנעול? חזרתם הביתה בשלוש בבוקר וגיליתם שמנעול הדירה נפרץ במקדחה והושחת כליל? היכן תמצאו מנעולן בתל אביב בשעה שכזו? מנעולן 24 לשירותכם, בכל שעה של היממה, מספקים עבורכם שירותי מנעולן, פורץ מנעולים, החלפת צילינדרים והתקנת מערכות נעילה ודלתות.

מהו עושה מנעולן?

מנעולן מתמחה בהתקנת ובפריצת מנעולים מסוגים שונים, כולל בכספות וברכב. הוא מוסמך לייעץ באשר למנעולים ולמוצרי נעילה המתאימים לביטחון הבית והעסק. מנעולן מטפל בהתקנה של דלתות כניסה, מנעולים אלקטרומגנטיים, מנעולי רתק לסורגים, מנעולי ביטחון מיוחדים וכדומה. מנעולן בונה מערכות מאסטר ללקוחות פרטיים ומוסדיים, משכפל מפתחות (כולל אימובילייזרים לרכב ומפתחות לכספות) ועוסק בהחלפת צילינדרים.

מהי החלפת צילינדר?

צילינדר הינו הגוף הגלילי שבמרכזו של מנגנון הנעילה. אליו מכניסים את המפתח, שצורת זיזיו תניע את הפינים שבצילינדר, תסובב אותו, וכך יפתח או יינעל המנעול. החלפת צילינדר מאפשרת להחליף את אותו חלק ספציפי מבלי לפרק את כל המנעול מהדלת, במידה והצילינדר נפגע או שמעוניינים בהחלפת מפתחות הבית בחדשים. מנעולן מתמחה בהחלפת צילינדרים, במיוחד הבעייתיים שבהם, וזהו אחד משירותיו המבוקשים ביותר של מנעולן.

שירותי פורץ מנעולים

פעמים רבות אנו זקוקים למנעולן לצורך פריצה של דלת. זה הרגע בו אנו מזמינים שירותי פורץ מנעולים מוסמך. פורץ מנעולים מקצועי וחוקי מסוגל לפרוץ במהירות מנעולים שונים, ולהחליפם במידת הצורך.

פורץ מנעולים הוא האיש שלכם כשאתם ננעלים מחוץ לבית או לרכב, כשמפתח נשבר או נתקע בדלת וכשהמנעול מתקלקל ואינכם יכולים להיכנס לבית, או לצאת ממנו. פורץ מנעולים מגיע אליכם גם במקרים גרועים יותר, כשאירעה פריצה פלילית לבית. במהלך פריצות שכאלו ניזוק המנעול לרוב ממקדחות ומכשור כבד, מאחר והפורצים מנסים להיכנס לבית על ידי שבירת המנעול ונטרולו. פורץ מנעולים מגיע, מפרק את המנעול הסורר והפגום, ואז, כמו מנעולן רגיל, מחליף אותו בחדש. באותה הזדמנות, אפשר לנצל את כישוריו כמנעולן ולהתייעץ איתו לגבי התקנת אמצעי הנעלה בטוח ומוגן יותר בעתיד.

פורץ מנעולים מיועד למקרי חירום. חיפשתם מנעולן בתל אביב בשתיים בלילה? פורץ מנעולים זמין לכל אורך היום, 24 שעות, 7 ימים בשבוע. שירותי מנעולן 24 עומדים לרשותכם במוקדים שונים בכל מרכז הארץ, מנתניה עד אשדוד, כולל שירותי מנעולן בתל אביב, כל היום וכל הלילה, ללא תוספת מחיר.

מה חשוב לדעת כשמזמינים מנעולן או פורץ מנעולים?

בהזמינכם מנעולן או פורץ מנעולים, חשוב להיזהר ממתחזים ומגנבים במסווה. כי בסופו של דבר, אתם נותנים בהם אמון באשר למנעול ולמפתחות המגנים על תכולת ביתכם ורכושכם, ומזמינים אותם להיכנס לביתכם. כל מנעולן ופורץ מנעולים חייבים באישור עיסוק מיוחד מטעם משטרת ישראל, המעיד על יושרם.

עדות נוספת ליושרו של פורץ מנעולים היא כאשר הוא מבקש מכם לפני פריצת המנעול הוכחה שאתם בעלי הנכס החוקיים, כדי שכישוריו לא ישמשו בידי גורמים פליליים.

אנשי המקצוע של מנעולן 24 מורשים לבצע שירותי פריצה ומנעולן מטעם משטרת ישראל, ולחברה מוניטין של מעל 20 שנה בתחום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121305 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121364 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121836 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111834 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111282 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112140 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111555 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201628 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201325 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201195 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191548 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191970 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181803 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181451 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica