חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בועות בצרורות

מאת: Andyמשחקי אונליין10/07/20101496 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
בועות בצרורות


מעניין מאוד אם ישנם אנשים שמכירים את האינטרנט והגיל שלהם הוא בוא נגיד 25 ומטה ושלא מכירים את המשחקי באבלס, אין ספק שמכירים, אך גם אין ספק שמכירים גם את המשחק בועות בצרורות, המשחק הנפלא הזה של הדמות שהיא דומה קצת לשטן , או דומה לחייזר או לכל חיה אחרת שתחשבו עליהם.

פשוט מתמכרים למשחק הזה בועות בצרורות בצורה מאוד מהירה ובצורה שאפילו אתם אלה שמשחקים במשחק לא מבינים איך זה קורה לכם ואיך אתם מגיעים למצב שפתאום נעלמה לכם בשעון עוד שעה, ועבר עוד שעה ואתם עדיין משחקים ונהנים במשחק בועות בצרורות

יצרנית בועות בצרורות


אחת מהיצרניות הגדולות ביותר של משחק רשת ואחת מחלוצות התחום היא כמובן מיניקליפ, miniclip , האמא של כל משחקי הרשת באשר הם וזאת שהביאה לנו לעולם את המשחק באבל טראבל או בשמו כמובן בועות בצרורות וגם את המשחק השני בסדרה, היצרנית שהביאה לנו והפכה את המשחק הזה לאחד המשחקים האהובים והמוצלחים ביותר.

המשחק שהפך להיות חלק בלתי נפרד מחיי המשחקים שלנו ומהעוצמה שהרשת מפגינה כלפינו ואנחנו כלפיה בהקשר של משחקי רשת  ומשחקים בכלל ובפרט גם כמובן בועות  בצרורות שהפך לאגדה של ממש  בכל הקשור למשחקים תחת חסותם של miniclip אשר מצליחה מאוד.

שליטה במשחק בועות בצרורות


מה שמאוד מאפיין את המשחק בועות בצרורות הוא לעומת משחקים האחרים , הפשטות הנפלאה שלו , והקלות של המשחק בו וכמובן האופציות  הרבות שהמשחק גם בועות בצרורות 1 וגם בועות בצרורות  2 מאפשר לנו.
המשחק בועות בצרורות מתאפיין בשליטה קלה במקשי המשחק, אין הסברים מפרכים או הקדמות מפרכות.

נכנסים לתפריט control ופשוט מתאימים לכם את המקשים, לפי מה שנוח לכם לשחק בועות בצרורות ואיך שנוח לכם כאשר הבסיס הוא כמובן שזזים עם החצים וההנחה היא שאף אחד לא ישנה את זה ועם מקש רווח יורים את החצים שמפוצצים את הבועות שרצות לנו, תוך דגש במשחק בועות בצרורות על מניעת המצב שהכדורים או בועות יפגעו בנו וזה בהחלט גם מאתגר מאוד וגם גורם לנו לשחק הרבה מאוד על מנת לנסות לעבור שלבים שלא הצלחנו לפני.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Andy

מאת: Andyרהיטים11/01/111408 צפיות
איך לבחור נכון את מזרונים חדשים לשינה נינוחה? מה חשוב ביותר בתהליכי בחירה? על זה המאמר

מאת: Andyבית חכם11/01/112446 צפיות
איך לבנות בריכה בחצר של הבית? לאיזו חברה לתת עדיפות? ומה חשוב ביותר לדעת על בניית בריכה

מאת: Andyעסקים קטנים ובינוניים11/01/111334 צפיות
כותב על מקצוע המנעולן וכל משהו סביב - שירות ואנשים

מאת: Andyפנג שווי11/01/118737 צפיות
מאמר מעניין על לימודים פנג שואי בבי''ס בהארץ

מאת: Andyבגידות11/01/111610 צפיות
מאמר מפתח נושא רגיש במשבר האישי בחיים בן אדם רגיל

מאת: Andyתרבות דיגיטלית29/05/102193 צפיות
לא פעם במהלך גלישה באינטרנט ניתן להיתקל בהצעות של סרטים לצפייה ישירה באתרים. הקולנוע מאפשר ללקוחותיו לראות המון סרטים חדישים בטכנולוגיה וגראפיקה איכותית ומציע חווית צפייה משותפת.

מאת: Andyתרבות דיגיטלית14/05/101572 צפיות
קיימות שתי דרכים לצילום סרטים דוקומנטאריים שהינן אחת, צילום בזמן אמת כשהצלם חוזה במראות הנגלות לפניו במו עיניו, מתעד זאת ומאפשר לצופים לחזות זאת עמו והשנייה הינה שחזור התיעוד, כלומר על השחקן לתעד את שאירע לו מול המצלמה אודות מקרים אמיתיים ולנסות לשחזר את האירועים מול הצופים.

מאמרים נוספים בנושא משחקי אונליין

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172377 צפיות
אני מניח כי הילדים והילדות יודעים שהחופש הגדול הוא החופש הכי כיף בעולם שהם הכי מחכים לו. כל הילדים והילדות מחכים בקוצר רוח לחופש הגדול ומחכים שהוא כבר יתחיל והם יהנו ממנו, אך יש בעיה אחת גדולה בחופש הגדול. רוב הילדים והילדות לא יכולים להנות מכל הקיטנות השונות, החוגים השונים וכל הדברים שחלק מן הילדים הולכים ונרשמים אליהם, ולכן רוב הילדים בכלל לא נהנים בחופש הגדול ולא מוצאים שום דבר לעשות בו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172421 צפיות
אני מניח שהילדים והילדות כבר יודעים שהמשחקים שנהפכו להיות המשחקים האהובים והמוכרים ביותר בקרב הילדים והילדות בשנים האחרונות אלה כמובן משחקי אונליין. משחקי אונליין נהפכו בזמן האחרון למשחקים המוכרים והאהובים ביותר בקרב ילדים וילדות שרוצים להעביר את הזמן שלהם מבלי להשתעמם לרגע, ואני יכול להבין את הילדים ומדוע הם כל כך אוהבים ומעריצים את המשחקים הללו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/176755 צפיות
המשחק באבלס הפך לדבר כל כך חריף ועצבני, באבלס הוא משחק ממכר שכל אחד התמכר לו ואפילו יצא לי לראות את מיכאל לביא מהשכבה שלי מדבר עם עוד כמה ילדים על המשחק באבלס הוא סיפר איך הוא הפך להיות אלוף הבאבלס של כל העיר שלו, בין סימון סיפר כי חיפש בגוגל את המונח "באבלס" ולאחר מכן נכנס לאתר דרדסים.נט משחקים, שיחק במשחק "באבלס" ונוכח לדעת שזהו משחק מאוד ממכר וכיף.

מאת: רוני הכהןמשחקי אונליין17/04/152707 צפיות
המאמר מציג את אתר פריקס, אתר משחקים חדשים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין08/01/148213 צפיות
משחקי רשת הם כמובן משחקים אשר נמצאים ברשת האינטרנט הענקית, ולהם יש הרבה מאוד סגנונות ותחומים מגוונים, כגון 'משחקי פעולה', 'משחקי אסטרטגיה' ואף 'משחקי בנות' שהם משחקים ייחודיים לבנות מכל הגילאים, אשר כוללים משחקים המתאימים במיוחד להן.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138274 צפיות
משחקים לילדים אילו משחקים הפופלארים ביותר בקרב משחקים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138021 צפיות
בעולם המודרני של היום יש המון סוגי משחקים שונים למשל: משחקי מחשב, משחקי פלסטיישן, משחקים ברשת, משחקי דפדפן וכדומה. במאמר זה כפי שכבר הבנתם מכותרת המאמר הסביר על סוג אחד של משחקים אשר נקרא "משחקים ברשת".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica