חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנעולן - עסק קטן - איש גדול

מאת: Andyעסקים קטנים ובינוניים11/01/20111333 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שירות מנעולן? בשביל מה?

בכל קניון או חנות כלבו גדולה למוצרים ביתיים עומד לו אדם בתוך דוכן קטן מלא במפתחות. מהצד, למי שלא הזדמן להשתמש בשירותי אותו דוכן, נראה כי זהו עסק מוזר למדיי. מי יכול להתקיים ממכירת מפתחות? התשובה היא, שאכן ממכירת מפתחות קשה ללפרנס משפחה, אך אותו דוכן משמש למעשה הרבה יותר מאשר סתם חנות מפתחות. בעלי דוכנים אלה נותנים מענה לכל צורך עליו עונה שירות מנעולן. מדובר במכירה ופריצת מנעולים, החלפת בריחים, מכירה, תיקון וכיול של שלטי רכב או שלטים לשערים חשמליים, שכפול מפתחות, פריצת כספות, החלפת צילינדרים בדלתות ולעיתים אפילו השחזת סכינים. כן, סכיני מטבח, שרצוי להפקיד את השחזתם בידי מומחה שבבעלותו מכונת השחזה חשמלית.

כיצד לבחור שירות מנעולן מקצועי?

מנעולנים הינם אנשי מקצוע לכל דבר. זהו משלח יד, שיש ללומדו ככל אחד אחר וכבכל מקצוע, יש טובים יותר וטובים פחות, אמינים ושרלטנים, מקצועיים וחובבים, מוסמכים וכאלו שעובדים ללא רישיון. מאחר ופורץ מנעולים הינו אדם זר, אשר בא במגע עם אותם אביזרים, האמורים לשמור על בטיחות בני הבית וחפציו, רצוי שלא להקל ראש בבדיקת אמינותו. איך ניתן לעשות זאת? אדם המציע שירות מנעולן מקצועי הוא זה אשר קיבל היתר ממשטרת ישראל לעסוק בתחום. מנעולנים מוסמכים משתייכים לארגון המנעולנים בישראל ונושאים תעודת חברות. כמובן, שישנה חשיבות לקבלת חשבונית, המהווה גם אחריות בעת הצורך, לאדיבות, אותה נרצה לקבל מכל נותן שירות, לותק במקצוע, אשר מעיד על מיומנות נרכשת ובמקרה של פורץ מנעולים, יש חשיבות גדולה לזמינות. הרי אין לדעת מתי ישבר המפתח בדלת או מתי ננעל את הרכב עם המפתח בפנים. מנעולן אמור להיות זמין עשרים וארבע שעות ביממה ולהענות במהירות לקריאות דחופות. אדם המציע שירות מנעולן מקצועי, ישמח להציג בפניכם את המסמכים המעידים על הכשרתו ועוד יותר מכך, פורץ מנעולים אמין, יבקש מכם להציג תעודה מזהה, כאשר תזמינו אותו לפרוץ אל רכב, בית או כספת שברשותכם, בכדי לוודא שאתם אכן בעלי הנכס ולא פורצים חסרי מיומנות, אשר קראו לו לסיים את המלאכה בעבורם.

 



תגיות המאמר: שירות, מנעולן, שיכפול


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Andy

מאת: Andyרהיטים11/01/111408 צפיות
איך לבחור נכון את מזרונים חדשים לשינה נינוחה? מה חשוב ביותר בתהליכי בחירה? על זה המאמר

מאת: Andyבית חכם11/01/112446 צפיות
איך לבנות בריכה בחצר של הבית? לאיזו חברה לתת עדיפות? ומה חשוב ביותר לדעת על בניית בריכה

מאת: Andyפנג שווי11/01/118737 צפיות
מאמר מעניין על לימודים פנג שואי בבי''ס בהארץ

מאת: Andyבגידות11/01/111610 צפיות
מאמר מפתח נושא רגיש במשבר האישי בחיים בן אדם רגיל

מאת: Andyמשחקי אונליין10/07/101496 צפיות
בועות בצרורות הינו משחק ותיק ואהוב של מיליוני אנשים בעולם.מאמר מספק מידע על משחק אצמו,יתרונות שילו ויצרנית. איך להתמודד עם כשות המחשק מדברים בחלק שני של מאמר.לקריא לכל גיל.

מאת: Andyתרבות דיגיטלית29/05/102193 צפיות
לא פעם במהלך גלישה באינטרנט ניתן להיתקל בהצעות של סרטים לצפייה ישירה באתרים. הקולנוע מאפשר ללקוחותיו לראות המון סרטים חדישים בטכנולוגיה וגראפיקה איכותית ומציע חווית צפייה משותפת.

מאת: Andyתרבות דיגיטלית14/05/101572 צפיות
קיימות שתי דרכים לצילום סרטים דוקומנטאריים שהינן אחת, צילום בזמן אמת כשהצלם חוזה במראות הנגלות לפניו במו עיניו, מתעד זאת ומאפשר לצופים לחזות זאת עמו והשנייה הינה שחזור התיעוד, כלומר על השחקן לתעד את שאירע לו מול המצלמה אודות מקרים אמיתיים ולנסות לשחזר את האירועים מול הצופים.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211338 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211186 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211042 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211217 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201068 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201058 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20926 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica