חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית בריכות שחיה

מאת: Andyבית חכם11/01/20112445 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית בריכות – כבר לא לעשירים בלבד

מי אינו חולם על בריכת שחייה פרטית בחצר? הרי רק המחשבה על הקלות בה אפשר לצאת לגינה או לגג בימי הקיץ הקשים ומיד להיכנס לטבילה במים הקרירים מעבירה תחושת רוגע ושלווה אמיתית.
בניית בריכת נוי נתפסה תמיד כתחביב לעשירים בלבד, בעיקר בגלל עלות התחזוקה הנדרשת. אבל המציאות השתנתה, וכיום ניתן לבנות בריכה פרטית בעלות שאינה בשמיים ואף לתחזק אותה מבלי למשכן את הבית.

כיום נפוצים בשוק מספר סוגי בריכות:
בריכת בטון – בריכה מעוצבת בהתאמה אישית, ולכן גם המורכבת והיקרה מכולן.
בריכה מתועשת – מגיעה מוכנה מהמפעל. עשויה מפלדה מגלוונת וחלקה הפנימי מצופה יריעות ויניל.
בריכה עילית – בריכה בהרכבה עצמית המונחת על גבי הקרקע.
בריכת פיברגלס – עשויה מפיברגלס וציפוי אקרילי ונחשבת לארעית וזולה ביותר.

בניית בריכות- ההתחלה

כאשר אתם מתלבטים בין חברות בנייה שונות, כדאי לקחת בחשבון לא רק את המחיר אלא גם את רמת העבודה, המקצועיות והניסיון של כל חברה. בניית בריכת בטון מערבת תשתיות שונות בביתכם, ואתם ממש לא מעוניינים בבלגן שלם בבית רק בגלל שמתקינים לכם בריכה בחצר. לכן כדאי להציץ בעבודותיהן של החברות השונות ולהתרשם מאיכות הגימור כמו גם מהאסתטיקה.

שנית, תאמינו או לא, בניית בריכות דורשת לא מעט בירורקרטיה. בריכה פרטית החפורה בקרקע מחייבת קבלת היתר בנייה מן הרשות המקומית בה אתם מתגוררים. ואם זה לא מספיק, עליכם גם ליידע את משרד הבריאות ומשרד איכות הסביבה באיזה אופן מי הבריכה שלכם מנוקזים, מסוננים ומטוהרים. לכן, כדאי מאוד להתייעץ עם מומחה בעניין ולברר אילו דרישות ייחודיות רלוונטיות לרשות המקומית שלכם, ואיזו אינפורמציה עליכם למסור לשאר הרשויות.

בניית בריכות- מהו המחיר?

המחיר הממוצע של בריכה מתחיל בכמה עשרות אלפי שקלים ויכול להגיע עד מאות אלפי שקלים, במידה ואתם רוצים ממש להשקיע בגודל הבריכה, בגימור שלה ובמערכות הסינון והטיהור. לכך יש להוסיף כמובן את עלויות התחזוקה – הכוללות גם את הוצאות החשמל ומים – שעשויות לנוע בין 500
ל-1000 ש"ח לחודש, תלוי בגודל הבריכה ובסוג המערכות הנלוות.

 



תגיות המאמר: בריכה, בניית בריכה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Andy

מאת: Andyרהיטים11/01/111407 צפיות
איך לבחור נכון את מזרונים חדשים לשינה נינוחה? מה חשוב ביותר בתהליכי בחירה? על זה המאמר

מאת: Andyעסקים קטנים ובינוניים11/01/111333 צפיות
כותב על מקצוע המנעולן וכל משהו סביב - שירות ואנשים

מאת: Andyפנג שווי11/01/118736 צפיות
מאמר מעניין על לימודים פנג שואי בבי''ס בהארץ

מאת: Andyבגידות11/01/111609 צפיות
מאמר מפתח נושא רגיש במשבר האישי בחיים בן אדם רגיל

מאת: Andyמשחקי אונליין10/07/101495 צפיות
בועות בצרורות הינו משחק ותיק ואהוב של מיליוני אנשים בעולם.מאמר מספק מידע על משחק אצמו,יתרונות שילו ויצרנית. איך להתמודד עם כשות המחשק מדברים בחלק שני של מאמר.לקריא לכל גיל.

מאת: Andyתרבות דיגיטלית29/05/102193 צפיות
לא פעם במהלך גלישה באינטרנט ניתן להיתקל בהצעות של סרטים לצפייה ישירה באתרים. הקולנוע מאפשר ללקוחותיו לראות המון סרטים חדישים בטכנולוגיה וגראפיקה איכותית ומציע חווית צפייה משותפת.

מאת: Andyתרבות דיגיטלית14/05/101572 צפיות
קיימות שתי דרכים לצילום סרטים דוקומנטאריים שהינן אחת, צילום בזמן אמת כשהצלם חוזה במראות הנגלות לפניו במו עיניו, מתעד זאת ומאפשר לצופים לחזות זאת עמו והשנייה הינה שחזור התיעוד, כלומר על השחקן לתעד את שאירע לו מול המצלמה אודות מקרים אמיתיים ולנסות לשחזר את האירועים מול הצופים.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181699 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181562 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181494 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181660 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171633 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica