חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזגני טורנדו לקיץ 2010

מאת: איל ביקורות מוצרים11/07/20103001 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סקירה קצרה על מזגני טורנדו שיקררו לנו את הקיץ הזה

הקיץ הגיע ועמו החום הגדול, לכבוד הימים החמים והארוכים ערכנו רשימה של חידושים בתחום מזגנים מבית חברת טורנדו. מציעים לנו השנה מגוון של כ-80 דגמי מזגנים, כאשר כ-30 מתוכם הם דגמי מזגנים בטכנולוגיית אינוורטר. עושר הדגמים מספק מגוון רחב של פתרונות מיזוג לכל מטרה ולכל כיס ומתאים לציבור הלקוחות השונים. מבחר מזגני טורנדו מספקים אפשרויות מיזוג השונים בגודלם ובהספקם, במגוון רחב של תפוקות קירור, תכונות חדשניות ועיצובים ייחודים. מגוון המוצרים כולל מזגנים מפוצלים עיליים, מערכות מזגן מיני מרכזי ומערכות רב מאיידים בטכנולוגיית און/אוף אינוורטר. או  בטכנולוגיית

לרוכשי מזגני טורנדו מוצע שירות יוצא דופן הכולל ביקור טכנאי תוך פרק זמן של עד יום מרגע הפניה למוקד, לרשות הלקוחות עומד אתר אינטרנט חדש וייחודי המכיל מאגר מקיף על עולם המיזוג והמזגן, בממשק נוח וקל להתמצאות. כל דגמי מזגנים מזכים את הרוכש בשלוש עד חמש שנות אחריות יצרן.

המוצרים החדשים של טורנדו

מזגן טורנדו אינוורטר לסלון – מזגן עילי בהספק של 3-3.5 כ"ס. מזגן חדש ובלעדי לטורנדו, בטכנולוגיית אינוורטר. מזגנים בטכנולוגיית אינוורטר חסכניים בחשמל ומגיעים לחסכון של עד 50% מצריכת החשמל, בזכות תפוקתו הרציפה של מזגן זה, המשתנה על פי מדידת טמפרטורה של החלל הממוזג. החסכון בצריכת החשמל של מזגנים אלו בא לידי ביטוי בעיקר בחללים גדולים, בהם הצריכה גדולה מאוד. בישראל עדיין אין שום חברה אחרת שהצליחה לייצר מזגן אינוורטר המתאים לחללים גדולים וטורנדו היא החלוצה בהשקת מזגן כזה. כדי לעודד רכישת מזגנים חסכניים בחשמל, מזגן אינוורטר משווק במחיר אטרקטיבי, לדוגמא: מזגן אינוורטר 3 כ"ס במחיר של 4830 ₪.

מזגני טורנדו  מעוצבים בשלל צבעים – מזגנים מעוצבים מכניסים לבית ערך מוסף עיצובי, הסדרות דזיין וסופר אינוורטר בטכנולוגיית אינוורטר ו בטכנולוגייה רגילה, הינם מזגנים מעוצבים, הקיימים בארבעה צבעים לבחירה: שחור מבריק, שמפניה, כסוף ולבן פנינה. עיצובם של מזגנים אלה הוא בסגנון היי-טקי ודק, המשתלב יפה עם עיצוב הבית המודרני. מחיר לדוגמא: מזגן 1.5 כ"ס (דגם 14סופר אינוורטר).

מערכות מולטי (מזגן רב מאיידים) – מזגן  טורנדו זה מתאים למיזוג מספר חדרי שינה באמצעות יחידה חיצונית אחת בלבד. מבחר רחב של דגמי מזגן מולטי בטכנולוגיית אינוורטר או במערכת נסתרת מותקנת בתוך הקיר עם תריס ליציאת האוויר. מחיר מזגנים לדוגמא: שתי יחידות 1 כ"ס עם יחידה חיצונית משותפת.

מיני מרכזי טורנדו אינוורטר – חסכון של כ-50% בצריכת החשמל במיזוג כל הבית עם מזגן מיני מרכזי אינוורטר. ניתן להוסיף בתשלום נמוך מערכת טמפיום לשליטה על הטמפרטורה בכל חדר בנפרד. דוגמא למחיר: מזגן 4 כ"ס.

סדרת סופר גולד – סדרת מזגני טורנדו  חסכניים בחשמל עם סי.או.פי גבוהה במיוחד, המתאית לתקן שיכנס לתוקפו בשנת 2011. מזגנים המתפארים במערכת השבחת אוויר (מעכרת יוניזטור) וטכנולוגיית עקוב אחרי שמתאימה את הטמפרטורה הרצויה למיקום הנדרש בחלל הממוזג. לדוגמא: מזגן עילי 1.8 כ"ס.

באדיבות חנות אלקטרו שופ - מומחים במזגנים מוצרי חשמל ועוד

 



תגיות המאמר: מזגנים, מזגני טורנדו


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת אי.קיי.דיזיין

בנייה וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איל

מאת: איל יהדות24/08/101305 צפיות
סקירה על תכישי קבלה שפופולאריות שלהם מזמן יצאה מגבולות ישראל והיהודים. סקירה קצרה על כמה מתכשיטי הקבלה והשפעתם המאגית על האדם.

מאת: איל צרכנות23/08/101265 צפיות
סקירה על תכישי קבלה שפופולאריות שלהם מזמן יצאה מגבולות ישראל והיהודים. סקירה קצרה על כמה מתכשיטי הקבלה והשפעת המאגית על האדם.

מאת: איל דיני מיסים23/08/101265 צפיות
מהו IQ פיננסי ומה עלינו לעשות בכדי לגרום לך שנשלם מיסים בדיוק כפי שהחוק המסובך קבע ולא יותר מכך.

מאת: איל דיני מיסים23/08/101363 צפיות
מהו מיסוי בינלאומי והגדרת מספר מונחים בסיסיים בתחום זה.

מאת: איל ניקיון18/08/101218 צפיות
חברות ניקיון רבות קיימות בשוק. רבים מאיתנו מעסיקים עובדי משק בית באופן פרטי ומשלמים על פי חוק ביטוח לאומי לעובדים אלו. להלן יתרונות העסקת חברת ניקיון.

מאת: איל שימור לקוחות18/08/101569 צפיות
חברת ניקיון ביחס לעובד ניקיון בודד מציעה מגוון שירותים ובעת יתרונות רבים על פני נותני שירותי ניקיון אחרים. על כך במאמר הבא באדיבות חב' המבריקן.

מאת: איל הגירה27/07/102499 צפיות
תושב חוזר, מי מוגדר בחוק כתושב חוזר, רפורמה במס עבור תושב חוזר, והטבות לתושב חוזר במאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192906 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173203 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161832 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161690 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161653 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161778 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161778 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica