חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יתרונות שימוש תוספות שיער בקרב נשים - יוסי לימור - כל השיער

מאת: אור לשיערשיער15/07/20101974 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יוסי לימור כותב המאמר הוא מבעלי מכון כל השיער – מהמובילים בתחום תוספות השיער הטבעיות


שיער הוא אחד הדברים המשפיעים על מראה אישה. לשיער מרכיב חשוב באסתטיקה ולעיתים הוא זה שעושה את ההבדל בין מישהי שנראית ממוצע למישהי שנראית מהמם. ובינינו, מי לא חולמת על שיער מבריק ושופע?
השיער הוא מסגרת הפנים, משפיע על צורתן ולכן ביכולתו לגרום למראה צעיר.בעוד דלילות שיער אצל גברים מתאפיינת במעין "מפרצים" או במצח גבוה, אצל נשים דלילות השיער ניכרת בכל חלקי הראש כך שניתן לראות את הקרקפת באופן בולט.

אם עד לפני מספר שנים הפיתרון האולטימטיבי לדלילות שיער אצל נשים היה פיאות, הרי שהיום הטרנד השולט בעיצוב השיער הוא תוספות שיער.תוספות שיער עונות על הצורך של סיפוק מיידי במראה שיער ארוך, חדש ומדהים, ואף חוסכות את הזמן והכסף הנדרשים להארכת השיער.לתוספות שיער יתרונות רבים. התוצאה של השימוש בתוספות שיער יכולה להיות הרפתקאה חדשה עבורך ועבור שיערך. במאמר זה נרחיב לגבי היתרונות ולגבי הרכב החומרים של תוספות השיער השונות.


ממה מורכבות תוספות השיער?

אנשים רבים מסתקרנים לדעת מהו הרכב החומרים המשמשים ליצירת תוספות שיער שונות.התשובה לשאלה זו אינה פשוטה, שכן ניתן ליצור תוספות שיער  בכמה אופנים –  100% שיער אמיתי, 100% שיער סינתטי ואף תערובת של שיער אמיתי מראש אדם, שיער סינתטי ושיער של בע"ח. ניתן להשיג תוספות שיער כמעט בכל צבע, מרקם או אורך. מפורסמות רבות משתמשות בתוספות שיער ביניהן ברנדי, ביונסה, דמי מור ועוד.


היתרונות של שימוש בתוספות שיער

השימוש בתוספות שיער יכול להיות מהנה אם את מודעת לסיכונים ולאופן השימוש. אם את מקבלת עצות טובות לגבי השימוש ומוצאת מומחה מיומן בתחום הנה כמה יתרונות מהם תוכלי ליהנות:

1. במהירות את יכולה להשיג מראה חדש שקל לתחזקו.

2. באפשרותך לשנות את המראה בכל עת, דעי כי  לשיער ארוך יש מחזור חיים מוגבל.

3. את יכולה לעטות על עצמך פריזורות מורכבות של צבעים או חרוזים שונים מבלי להזיק לשיערך.

4. את יכולה לנסות את המראה והתחושה של שיער ארוך לפני שאת מחליטה להשקיע המון זמן ואנרגיה בלגדלו בעצמך.


[ לפרטים נוספים על תוספות שיער – יוסי לימור ]

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אור לשיער - מכון תוספות השיער הגדול בישראל.
לפרטים נוספים:
http://www.tosafot-sear.com/
1-700-700-155

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אור לשיער

מאת: אור לשיערשיער02/03/111530 צפיות
הטרנד החם ביותר לתוספות השיער, הוא השיער בעל המראה הנפוח והארוך יותר. לאחרונה דוגמניות ומפורסמות רבות, משנות תכופות את מראה השיער. מאחר ואחד מהדברים הראשונים שהמודע קולט לאחר הסתכלות על פניו של אדם הוא שיערו, כשרואים את אותה הדוגמנית ביום אחד עם שיער בלונדיני חלק וארוך ויום לאחר מכן, עם תלתלים ברונטיים, סביר להניח שהיא משתמשת בתוספות שיער איכותיות. תוספות שיער אלו נתפסות בשיער הקיים ומעניקות לו מראה חדש ורענן

מאת: אור לשיערשיער03/12/101861 צפיות
היתרון הגדול בשיטת H.R להוספת שיער טבעי היא היכולת להשיג תוצאה משכנעת של שיער טבעי ומלא מבלי להתפשר על הנוחות וכמובן מבלי לפגוע בבריאות

מאת: אור לשיערשיער03/11/101542 צפיות
שכחו מנעליים מדהימות או תיקים אופנתיים. האקססורי הלוהט נכון לעכשיו עבור כל אישה ואישה הוא השיער שלה- מכוכבות כמו ריהאנה שמתהדרת נכון לעכשיו בתספורת אדומה ועד לבת השכן שרוצה גם. שיער שנראה טוב משדר סטייל ונשיות ויכול לשדרג את המראה פלאים. אז איך לבחור את תוספות השיער שישוו לך מראה אופנתי וגם יתאימו בדיוק עבורך וכמה זה יעלה לך?

מאת: אור לשיערשיער21/07/101941 צפיות
ג'ולין דריק (בתמונה) היא עיתונאית ניו יורקית שמחזיקה בלוג יופי, בו היא נותנת בעיקר טיפים בענייני איפור ושיער. באחד הפוסטים האחרונים שלה היא חולקת עם הקוראים את דעתה בנושא אופנת השיער לעונה הזו: שיער חלק אאוט, תלתלים זה מה שהולך עכשיו. וזה מה שיש לה לומר:

מאת: אור לשיערנשירת שיער02/07/102354 צפיות
תזונה בריאה ומאוזנת היא חיונית לבריאותו של השיער. כמו כל חלק אחר בגופנו, מה שאנחנו נותנים לו מבפנים ישפיע על מראהו החיצוני. דיאטות כסאח דרסטיות יגרמו לפגיעה קשה במראה השיער ועשויה אף להגרם נשירה מוגברת. אין משמעות הדבר כי אסור לעשות דיאטה, אבל חשוב להקפיד שלא תהיה קיצונית מדי.

מאת: אור לשיערנשירת שיער27/05/101566 צפיות
מעבר לכאב הפיזי של אלה העוברים טיפולים כימותרפיים, מתלווה לעניין גם סבל נפשי הנוגע לפעמים מדימוי עצמי נמוך בעקבות נשירת השיער ושינוי המראה החיצוני. באפשרותנו לעזור לנשים שחלו, להכין את עצמן טוב יותר לתקופת נשירת השיער ולהיערך בהתאם.

מאת: אור לשיערנשירת שיער17/05/104347 צפיות
אלופציה אראטה היא תיאור של מצב פתאומי של התקרחות באיזורים שונים של הגוף בהם צומח שיער. מדובר במחלה שאינה מסוכנת, אך מלווה בנזק פסיכולוגי-חברתי ופגיעה בדימוי העצמי, זאת בעקבות השינוי החיצוני המתלווה אליה.

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197691 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172152 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172062 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163496 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161962 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161889 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162148 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica