חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תשע סיבות פסיכולוגיות למה לא רצוי להכיר בני זוג בפאבים

מאת: בן סולימןדייטינג17/07/20101427 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בזמנו... שלושה יזמים נפסדים הקימו את מה שנקרא לכשהיום - הפאב. הראשון ידע לדבר יפה מאד עם נשים אבל היה ממש מכוער אז החליט שהמקום יהיה חשוך, השני היה נראה טוב אבל כלל לא ידע לדבר עם בנות לכן קבע שהמוסיקה במקום תהיה מחרישת אוזניים. השלישי לא ניחן ביכולת שיחה טובה עם נשים וגם לא בחן על כן החליט שבמקום יחולקו (ימכרו) משקאות אלכוהוליים אשר יטשטשו את הנמצאים במקום. הבנות הילכו בגנים, בשווקים וברחובות והנה כל הגברים אינם. היכן הם שאלו הנשים את עצמן. במקום שהם הכינו רמז להן עובר אורח. נואשו הבנות מלמצוא אהבה בחוצות ובראש נפול וכנוע נכנסו אל מאורת הנפסדים אשר הייתה לא אלא מלכודת עלובה ללכידת נשים שנוצרה על ידי גברים פחדנים.

אז למה לא כדאי להכיר בני זוג בפאבים:

1) לבחורה מאד חשוב להאזין לקולו של הגבר בכדי לדעת אם הוא ימצא חן בעיניה. הטון, הגוון, אוצר המילים, האינטונציה (הרגש שהדיבור מבטא) ועוד, עוזרים לאישה להבין מי הגבר שמולה והאם לרצות בו. בפאבים של ימינו כמובן שהווליום מחריש אוזניים אז ככה שלא תוכלי להשיג את מבוקשך במקום שכזה. את הגבר מעניינת יותר הויזואליות של האישה. הגבר זקוק להרגיש משיכה פיזית יותר מאשר משיכה נפשית בכדי להכיר ולרצות במישהי. הבעיה היא שהפאבים בימינו מאד חשוכים והדבר מקשה מאד להשיג צורך זה אצל גבר. על זה נאמר שהאישה מתאהבת דרך האוזניים והגבר דרך העיניים אבל כמובן... לא בפאב.

2) אחת התכונות שאישה נתברכה בהן היא חוש הריח. חוקרים אבולציונים טוענים שזה נועד לצורך רגישות בגידול הילדים והיענות מהירה לילד אשר עשה את צרכיו בחיתול. אישה יכולה להריח ריח רע בבית שגבר גם אם יתחנן לעצמו לא יוכל להריח. ריח הוא אחד השיקולים החשובים ביותר בעבור אישה כאשר היא מכירה גבר. מחקרים מראים שאישה עם אף סתום פחות בררנית בנוגע לגברים עד שכמובן עובר לה הצינון והיא פתאום תוהה לעצמה מה היא עושה בכלל עם אותו פלוני חמוד שטעה כנראה בדרכו. בפאבים של ימינו עשן הסיגריות כה חזק כך שלא תוכלי באמת להריח את זה שמולך.

3) פאבים, דאנס ברים  וכו' הם זירות מאד תחרותיות. כאשר את מגיעה למקום שכזה את לא תגיעי לראש הבחורות הנצפות ביותר אלא אם כן תבואי חצי עירומה וגבר לא ימשוך תשומת לב אלא אם יתחיל להתקוטט עם מישהו אחר. מאד קשה להכיר בני זוג כאשר ישנם מתחרים רבים מסביב. הייחודיות שלך נמוגה ונדרסת במקומות שכאלה. כל מהותנו והוויתנו הופכים לנדושים כאשר אנחנו עוד כמה ממאה אחרים.

4) נקודת הפתיחה המחשבתית בפאבים היא שלילית. ברגע שעוברים המבלים את סף דלת הפאב הם מייד מתוייגים לסטריאוטיפ קבוע. הגברים מתייגים לרוב את הבנות כפרחות או ככאלו שמרימות את אפן ולא מעוניינות באף גבר והבנות מתייגות את הבנים כשטחיים, רודפי שמלות וקרציות מהלכות. לא קל להכיר מישהו/י על מי מנוחות כשהבסיס התדמיתי שלנו הוא שלילי.

5) יש להבין שהפאב הוא זירה מינית ולא רומנטית, כלומר התחושה במקום שכזה היא של הוללות ומיניות ולא של ביטוי האופי שלנו, כישורינו ויופיינו הפנימי. אישה מטבעה אוהבת להכיר גבר בזירה רומנטית (פארק שקט ופסטורלי, טיול כלשהו, סימטה עתיקה, אחרי הרצאה נחמדה וכו') כאשר הגבר לעומת זאת אוהב להכיר נשים בזירה שהיא מינית. לצערי הגברים לרוב מאוהבים בתשוקה עצמה יותר מבמושא התשוקה. מה שקורה למעשה הוא שאתן מגיעות למקום שהגברים אוהבים ולא אתן. אישה שמגיעה להכיר גבר בזירה שלו, שהוא המציא ולא מממשת את האותנטיות שלה, להכיר גבר בסיטואציה רומנטית, פשוט נכנעת למין הגברי (ליתר דיוק למין הגברי הנלוז).  

6)  גם גברים אך נשים במיוחד רגישות במיוחד להתניות קלאסיות. התניה קלאסית היא מצב שבו גורם ניטרלי נדבק בתכונות של גורם אחר שהיה צמוד אליו באותו הרגע. למשל אם נחזיק בחפץ מסויים כמו ספל כתום ובדיוק באותו הרגע מישהו יבהיל אותנו, מה שיקרה הוא שכל פעם שנראה את הספל הכתום נחוש דחיה, סלידה ואף פחד לא מודעים מפניו. הבהלה נקשרה חזק מאד לספל. בפאבים, כאשר נשים מכירות מישהו והריח מסריח מסביבו (סיגריות, זיעה של אנשים, אויר חנוק), בנות זרות מסתכלות עליכן בניכור,  גברים חסרי בושה נגעו בכן, צפיפות ודוחק. כל אלה הם התניות שליליות שידבקו בגבר שמולכן. בכל פעם שתראו אותו לאחר מכן יעלו בכן תחושות של גועל לא מודע. על זה נאמר: "האישה לעיתים מתאהבת בסיטואציה עצמה יותר מאשר בגבר שבתוכה.

7) כמובן שאתן הבנות מגיעות הכי מחותכות שרק אפשר למקומות הבילוי כמו הפאבים והדאנס ברים. אבל הבעיה היא שמשם ואחרי כן, מבחינה ויזואלית, נותר רק לרדת. משם כבר לא נותרת לך האפשרות להפתיע את הגבר שלך. בפאב הגבר ראה אותך במיידית בשיא יופייך ומהר מידיי, לאחר מכן הוא יראה אותך ברגיל, ללא איפור, עייפה, לא הכי במיטבך ומבחינה פסיכולוגית הדבר מוריד מאד לגבר. הדבר שהכי עובד ותורם להתחלה בין זוגית הוא לראות ולהכיר אותך בטבעי ואז באיזו יציאה שתהיה לכם פתאום הוא יראה אותך יפיפייה, מאופרת ומחותכת. זה יוצר יותר הערכה. ההיכרות הראשונית עדיף שתהיה ניטרלית כשממנה יהיה ניתן רק לעלות ולהפתיע את בן הזוג ביכולת שלך להיות יפה.

8) בנות, האם אתן  מכירות את הסיטואציה הבאה? אישה הולכת למועדון, מסתייגת כמעט מכל הגברים שהתחילו איתה, חוזרת הבייתה, נכנסת למיטה ומתחילה לבכות למה אין לה חבר. מתחילה לתהות למה היא התנהגה כמו שהתנהגה ולא נתנה צאנס לאף אחד. בנים, מכירים את הסיטואציה הבאה? גבר הולך לפאב, שם לב שמישהי נדלקה עליו, הוא רוקד עם הגב אליה, מתעלם ממנה, מרגיש את הכוח שיש לו עליה ואולי כמה שהוא נראה עכשיו קול שהוא לא מתייחס אליה. הוא חוזר הבייתה, נכנס למיטה ומתחיל לבכות למה אין לו חברה. למה התנהג כמו שהתנהג. ככה זה, כשמגיעים לפאבים לבושים וחתיכים לעיתים עולה וגואה אצלנו מידת הגאווה. קשה להכיר מישהו שהוא ואנחנו גם אחוזים במידת גאווה גבוהה. אנחנו מדמיינים שכולם מסתכלים עלינו ואז אנחנו מנסים לשחק אותה פופולריים, תקשורתיים, עצמאיים, בעלי ביטחון, יודעים להצחיק. העיסוק העצמי בדימוי העצמי שלנו בפאבים הוא חוצה גבולות ומונע מאיתנו לחשוב על האחר.

9) בפאבים לרוב תוקפת את הנמצאים בורות פלורליסטית. בורות פלורליסטית היא מצב שבו הפרט בתוך קבוצה חושב מה כולם חושבים עליו או על משהו מסויים אך בפועל כולם חושבים כך והדבר מוביל לקיפאון וחוסר מעש. אלפי אנשים יכולים לעבור מול שריפה ענקית ולחשוב שעם שריפה כזאת בטח כבר מישהו התקשר למכבי האש, הבעיה היא שכולם חושבים כך ואף אחד לבסוף לא מתקשר. בכיתת תלמידים יכול כל אחד לחשוב שבטח יצחקו עליו אם ישאל שאלה מסויימת, הבעיה היא שכולם חושבים ככה ואז אף אחד בכיתה לא שואל שאלות. בפאבים, אנחנו מדמיינים שכל העולם סובב סביבנו וכולם מסתכלים רק עלינו. יש כאלה שגם חיים בסרט שהם מסמר הערב. הבעיה היא שכולם חושבים ככה וכך למעשה אף אחד בעצם לא מסתכל אחד על השני. כל אחד חושב שכולם מסתכלים עליו וכך אף אחד לא מסתכל על אף אחד. קוראים לזה גם ניתוק אסוציאטיבי בין אנשים.  

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בן סולימן

מייל ליצירת קשר: suliben@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בן סולימן

מאת: בן סולימןדייטינג01/08/102253 צפיות
מאמר זה הוא חלקו השני של המאמר שפירסמתי "צדיק ורע לו רשע וטוב לו" והוא פותח לדיון את השיחה שהתנהלה ברכבת בין שחר, מר לידור ונחמה על צדיקות יתר כגורם לקושי במציאת זוגיות.

מאת: בן סולימןדייטינג31/07/101632 צפיות
הייתכן וטוב לב מוגזם יכול לחבל לנו באפשרות למצוא אהבה? איך נדע האם צדיקותינו עוברת את גבולה? כל זאת במאמר שלפניכם.

מאת: בן סולימןדייטינג24/07/1015929 צפיות
החלטתי שאני מאמין בכל ליבי שאני ימצא אהבה במהרה אבל אפקט גליטאה מפריע לי. מהו אפקט פיגמליון? מהו אפקט גליטאה? מהו אפקט הצדקת המאמץ ומדוע אנו לא משיגים את מה שאנחנו רוצים?

מאת: בן סולימןדייטינג24/07/101192 צפיות
לפני שאנו רוצים להתחיל עם מישהי/ו, משתלט עלינו הפחד מלשמוע את ה"לא". הפחד הזה מדחייה משתק אותנו שהרי להגיש רע עם עצמנו זה הדבר האחרון שאנחנו רוצים. אולם עלינו להיזהר הרבה יותר מסוג אחר של "לא". מיהו ומהו ה"לא" הזה? עליו תגלו במאמר שלפניכם.

מאת: בן סולימןדייטינג22/07/102297 צפיות
רבים מאמינים בזיווג משמיים אך מאמינים בצורה מעוותת באותה אמונה. האמונה אכן נשאבת מהיהדות אך אנו מפרשים אותה שלא נכון. איך באמת אמורים אנו למצוא אהבה על פי היהדות. כל זאת במאמר שלפניכם.

מאת: בן סולימןדייטינג20/07/102224 צפיות
באחד הפרקים הקודמים (את בחיר ליבי אני אמורה לפגוש ביד המקרה) דיברתי מעט על האמונה בזיווג משמיים כגורם לשאננות בחיפוש ומציאת אהבה. במאמר הזה אדון בדבר יותר עמוק שמסתתר מאחורי האמונה בזיווג משמיים. הלא זהו הבידול הטריטוריאלי של אלוהים.

מאת: בן סולימןדייטינג18/07/102752 צפיות
אחד הדברים שעלולים למנוע מאיתנו למצוא זוגיות חדשה או לשמר אחת שקיימת היא תופעה פסיכולוגית המכונה נטייה להרס עצמי. מהי נטייה להרס עצמי ומהיכן היא נובעת

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152542 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151892 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151911 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151929 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151860 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152122 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151796 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica