חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ERN: ירידה של כ-10% בכמות צ'קים מאובטחים החוזרים ללא כיסוי

מאת: ClickUPעסקים, מימון וכספים19/07/20102238 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

בעוד שבנק ישראל מדווח על עליה של כ- 14.4% בסכום צ'קים חוזרים בחודש מאי לעומת חודש אפריל,
בחברת  ERN  מדווחים כי בקרב צ'קים מאובטחים דווקא קיימת ירידה של כ 9% בסכום ושל כ- 10% בכמות הצ'קים החוזרים.
ב- ERN  מסבירים את הירידה, בשימוש במודל ניהול סיכונים מורכב ומשוכלל במאפשר יכולת ניבוי גבוהה לחיזוי עסקאות בעלות סיכויי פירעון נמוכים.

עופר כרמל, מנכ"ל ERN מציין בסיפוק כי אחוזי צ'קים מאובטחים שחזרו נמוכים משמעותית ממספר הצ'קים החוזרים בתקופה זו במשק כולו כפי שמפרסם בנק ישראל, וכי קיימת עליה קבועה בהיקף העסקים המבקשים לבטח עסקאות ולאפשר לקונים להגדיל את הקניה בחנות.
כרמל מייחס את העלייה בביקוש לאבטחת צ'קים במודעות העולה של בעלי העסקים ולאו דווקא בשאלת המיתון.

שירות אבטחת צ'קים, מאפשר, באמצעות סריקה פשוטה מצד בתי העסק, לקבל אישור לצ'ק וגיבוי כלכלי המבטיח להם לקבל את מלוא הכסף, גם במידה והצ'ק יחזור מסיבה כלשהי ואכן מדד פדיון הצ'קים נראה מבטיח בחברות אבטחת הצ'קים.
להערכות גורמים בענף, בישראל מאובטחים צ'קים בהיקף של כ- 5 מיליארד ₪ בשנה מתוך כלל עסקאות בהיקף של כ- 80 מיליארד שקלים המשולמות בצ'קים.
העלייה הניכרת בשימוש בצ'קים כאמצעי תשלום, דורשת מענה מקצועי, מהיר ויציב לאבטחת פירעונן.

בעלי רשתות רבים מדווחים כי מחזור העסקים גדל בעקבות הכנסת שרות התחייבות לפירעון צ'קים לסניפים.
כרמל מסביר כי "מדובר ביתרון לבתי העסק, המגדילים את מספר הלקוחות כמו גם את נתח הלקוח, קרי את כמות הכסף שהוא מוכן לשלם."

ERN   הוקמה בתחילת שנות ה 2000 כחלק מיוזמה פרטית של איש העסקים רוני נתנזון אשר עשה את הונו בארה"ב והחליט להקים ולפתח בארץ שירות שיחזיר את כבודו האבוד של הצ'ק מחד, ויאפשר יצירת מקומות עבודה בישראל מאידך.
כיום כבר עובדים בחברה כ 130 איש והיא משרתת למעלה מ-9,000 נקודות מכירה הכוללות את מרבית רשתות המזון הגדולות, מוסכים, ביגוד והלבשה, רשתות קרמיקה, מכללות, רשתות חשמל ועוד ומגלגלת מחזור עסקאות של מיליארדי שקלים  בשנה. ויזה כ.א.ל מחזיקה ב-20 אחוזים ממניות החברה. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ClickUP - תקשורת שיווקית באינטרנט  info@clickup.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ClickUP

מאת: ClickUPעסקים, מימון וכספים24/08/142942 צפיות
עסקים המעוניינים להרחיב את עסקיהם לחו"ל יכולים לעשות זאת בקלות בעזרת פתרון סליקת אשראי מקיף של קרדיט גארד, תוך ליווי ותמיכה לאורך כל התהליך.

מאת: ClickUPבריאות03/07/129058 צפיות
רגע לפני חופשות הקיץ, הקייטנות וטיולי החופש הגדול, קראו מהי הדרך הבריאה להתגונן מפני קרינת השמש, בלי להתפשר על בריאות העור.

מאת: ClickUPעסקים, מימון וכספים29/02/121574 צפיות
ארנק אלקטרוני מגיע גם לרשתות הקמעונאיות בארץ ובעולם . וריפון תאפשר הטמעה של כלי הניהול המתקדמים שפיתחה לניהול מסופי תשלום, שיאפשרו הפעלה של שירותים מתקדמים מבוססי NFC, שכיום אין יכולת טכנית להציעם בשוק.

מאת: ClickUPעסקים, מימון וכספים07/08/112152 צפיות
וריפון משיקה פתרון לניהול כרטיסים נטענים מסוג פריפייד לעסקים קטנים. מעתה יוכלו בתי עסק קטנים להקים מועדוני לקוחות ולהציע כרטיסי מתנה והטבות כפי שמציעות הרשתות הגדולות.

מאת: ClickUPעסקים, מימון וכספים04/07/112317 צפיות
המערכת הממוחשבת להתאמות כרטיסי אשראי של קרדיט גארד הוסמכה לתקן PCI בדרגה הגבוהה ביותר PCI: DSS Level1

מאת: ClickUPעסקים, מימון וכספים02/06/112038 צפיות
גוגל הודיעה על השקת פלטפורמת תשלומים סלולארית בשיתוף עם וריפון ומובילי קמעונאות אחרים על מנת להוציא לפועל את הפרויקט המדובר של ארנק סלולארי גוגל Google Wallet

מאת: ClickUPצרכנות27/04/112592 צפיות
חברת SunWay פותחת חנות חדשה בנמל תל אביב למכירת בגדי ים, כובעים ובגדים חוסמי קרינה להגנה יומיומית מהשמש בדרגת הגנה מרבית +UPF50 בחנות תמצאו מידות לכל גיל תינוקות, ילדים, מבוגרים. בגדי SunWay מיועדים להגנה מנזקי השמש לעור ומניעת סרטן העור.

מאמרים נוספים בנושא עסקים, מימון וכספים

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222357 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222357 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222324 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222302 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222199 צפיות
שותפת Web3 רשמית: MRHB מטביעה NFT קשור לנשמה עבור משתתפי פסגת החלאל הגלובלית

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/221334 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את המשקיעים ב- Rent the Runway, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – RENT

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/22489 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוכר מאוד, מעודד את המשקיעים ב- Freshworks Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FRSH

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica