חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וריפון משיקה כרטיסי מתנה נטענים לעסקים קטנים

מאת: ClickUPעסקים, מימון וכספים07/08/20112154 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפתרון החדש יאפשר לבתי עסק קטנים להקים מועדוני לקוחות ולהציע כרטיסי מתנה והטבות, כפי שמציעות הרשתות הגדולות

כרטיסי מתנה וכרטיסים נטענים הינם חלק משמעותי מאמצעי התשלום בארץ ובעולם ומהווים כ 3% ממחזור המכירות של הרשתות הקמעונאיות הגדולות. שוק זה היה עד כה נחלתן של הרשתות הגדולות.
לאור הצורך במתן פתרון גם למגזר העסקים הקטנים, חברת וריפון ישראל השיקה בימים אלה את פתרון VERICARD, פתרון לניהול כרטיסים נטענים מסוג פריפייד לעסקים קטנים.

VERICARD מאפשר לבית העסק להעניק ללקוחותיו כרטיסים טעונים מראש בכסף או בנקודות מימוש ובכך למשוך לקוחות חדשים ולנהל מערכת יחסים הדוקה עם לקוחות חוזרים בצורה פשוטה וידידותית ללא שימוש בניירת מיותרת.

אמיר רביד, דירקטור לשיווק ופיתוח עסקי בחברת וריפון ישראל:
"VERICARD  הינו למעשה בשורה חדשנית לבתי עסק קטנים המאפשר להם להעניק כרטיסים טעונים מראש בכסף או הטבות ללקוחותיהם הקבועים. 
שוק הכרטיסים הנטענים ממומש ברובו בדמות כרטיסי מתנה (GIFT CARDS) המשווק ע"י הרשתות הגדולות והוא הופך להיות הבחירה המועדפת על מעסיקים ואנשים פרטיים למתנה. עוד ידוע כי רוב רוכשי הכרטיס עושים בו שימוש ממש בסמוך למועד הרכישה ומקסימום כחודשיים עד לאחר רכישתו.
פתרון VERICARD יעשה מהפך בהיקף הלקוחות והמחזור העסקי של בית העסק הקטן ואנו צופים כי עד סוף השנה יאמצו  אלפי בתי עסק קטנים בישראל את הפתרון".

לדברי שמחה גנדלמן, מנכ"ל החטיבה המסחרית של וריפון ישראל:
"עד כה לעסקים קטנים, שלהם לקוחות נאמנים, כגון מספרות, בתי קפה, קוסמטיקאיות, מכבסות חנויות צילום וכו' לא הייתה אפשרות להציע הטבות, כרטיסי מתנה או כרטיסים נטענים ללקוחות קבועים באופן אלקטרוני ומובנה כפי שמציעות הרשתות הגדולות. הם נאלצים להסתפק בפתרונות ידניים למיניהם כגון כרטיסיות נייר, רישום מאולתר במחברות וכו.
כעת, יאפשר הפתרון החדש המופעל באופן אלקטרוני בתוך מסוף אשראי של בתי העסק להיטיב עם לקוחותיהם הנאמנים ולשמור על נאמנותם לבית העסק הקטן".

בוריפון מונים את יתרונותיו  העיקריים של הכרטיס החדש:

1.הכרטיס הינו ראשון מסוגו שמיועד לעסקים קטנים ונושא את לוגו ושם בית העסק.

2. מאפשר לבית עסק קטן להקים "מיני מועדון לקוחות", להרחיב את מעגל הלקוחות  ולמשוך לקוחות חוזרים

3.הכסף שמוטען בכרטיס נשאר בבית העסק ונזקף לזכותו מראש ללא קשר לתדירות המימוש.

4.לבית העסק יש בקרה על היקף המימוש של הכרטיס והוא יכול להציע ללקוח לטעון שוב לקראת סיום ניצול היתרה.

5.גם לבעל העסק וגם ללקוח יש מידע מדויק ובאותו רגע נתון כמה כסף/יחידות יש עוד בכרטיס וכמה מומשו.

6. מיעל את פעולות השיווק  ומייתר את השימוש בנייר שוברים וכו'

וריפון היא החברה הטכנולוגית המובילה בעולם בתחום מערכות תשלומים אלקטרוניות מאובטחות. החברה מספקת פתרונות חדשניים בתחום החומרה והתוכנה של קופות רושמות, קופות ממוחשבות ומסופי סליקת כרטיסי אשראי ומספקת שירותים המאפשרים למיליוני עסקים ברחבי העולם לנהל את מערכות התשלומים והעברות הכספים האלקטרוניות בביטחון מירבי.
לוריפון 2,400 עובדים ברחבי העולם, מתוכם 400 מועסקים בוריפון ישראל, המהווה גם מרכז תמיכה בחברה העולמית בתחומי ייצור, פיתוח, IT, כספים, שירות, ושרשרת אספקה בינלאומית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ClickUP - תקשורת שיווקית באינטרנט  info@clickup.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ClickUP

מאת: ClickUPעסקים, מימון וכספים24/08/142942 צפיות
עסקים המעוניינים להרחיב את עסקיהם לחו"ל יכולים לעשות זאת בקלות בעזרת פתרון סליקת אשראי מקיף של קרדיט גארד, תוך ליווי ותמיכה לאורך כל התהליך.

מאת: ClickUPבריאות03/07/129058 צפיות
רגע לפני חופשות הקיץ, הקייטנות וטיולי החופש הגדול, קראו מהי הדרך הבריאה להתגונן מפני קרינת השמש, בלי להתפשר על בריאות העור.

מאת: ClickUPעסקים, מימון וכספים29/02/121576 צפיות
ארנק אלקטרוני מגיע גם לרשתות הקמעונאיות בארץ ובעולם . וריפון תאפשר הטמעה של כלי הניהול המתקדמים שפיתחה לניהול מסופי תשלום, שיאפשרו הפעלה של שירותים מתקדמים מבוססי NFC, שכיום אין יכולת טכנית להציעם בשוק.

מאת: ClickUPעסקים, מימון וכספים04/07/112317 צפיות
המערכת הממוחשבת להתאמות כרטיסי אשראי של קרדיט גארד הוסמכה לתקן PCI בדרגה הגבוהה ביותר PCI: DSS Level1

מאת: ClickUPעסקים, מימון וכספים02/06/112040 צפיות
גוגל הודיעה על השקת פלטפורמת תשלומים סלולארית בשיתוף עם וריפון ומובילי קמעונאות אחרים על מנת להוציא לפועל את הפרויקט המדובר של ארנק סלולארי גוגל Google Wallet

מאת: ClickUPצרכנות27/04/112592 צפיות
חברת SunWay פותחת חנות חדשה בנמל תל אביב למכירת בגדי ים, כובעים ובגדים חוסמי קרינה להגנה יומיומית מהשמש בדרגת הגנה מרבית +UPF50 בחנות תמצאו מידות לכל גיל תינוקות, ילדים, מבוגרים. בגדי SunWay מיועדים להגנה מנזקי השמש לעור ומניעת סרטן העור.

מאת: ClickUPעסקים, מימון וכספים17/03/112206 צפיות
פתרון הטוקניזציה לעמידה בתקן PCI, של חברת קרדיט גארד, הוטמע בחברת אל על. טוקניזציה הפכה לאחד הפתרונות הנפוצים ביותר בארה"ב ולאחרונה גם בישראל, בקרב חברות הנדרשות לעמידה בתקן של חברות האשראי PCI .

מאמרים נוספים בנושא עסקים, מימון וכספים

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222365 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222365 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222334 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222310 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222209 צפיות
שותפת Web3 רשמית: MRHB מטביעה NFT קשור לנשמה עבור משתתפי פסגת החלאל הגלובלית

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/221338 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את המשקיעים ב- Rent the Runway, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – RENT

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים24/11/22491 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוכר מאוד, מעודד את המשקיעים ב- Freshworks Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FRSH

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica