חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחק משנה חיים!

מאת: ערן שטרןאימון עסקי27/03/20091126 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתי בפעם האחרונה שיחקתם ? זוכרים כשהיינו ילדים והיינו משחקים ? 
כמבוגרים, משום מה,אנו נוטים לשחק פחות.

יש משהו מאד חזק ועוצמתי במשחק, המשחק ממחיש לנו בצורה חוויתית דברים שבמציאות לעיתים יהיה לנו קשה יותר לחוות או ללמוד. אחת החוויות החזקות בחיי, קרתה תוך כדי משחק ה- CASHFLOW.

לפני מספר שנים, "נפל" לידי הספר "אבא עשיר, אבא עני" של רוברט קיוסאקי. כאשר קראתי אותו הבנתי שיש כאן משהו חדש שלא הכרתי קודם. היום אני מבין, שכאשר אנו נחשפים לסוג חדש של מידע, הנטייה הטבעית שלנו היא לבחון האם הוא "מתאים". כלומר, האם הוא מתאים לאמונות ולתפיסות הקיימות שלנו. אם הוא מתאים, באופן טבעי "נקבל" את המידע החדש. ואם לא? במקרה שהמידע החדש אינו מתאים, רוב האנשים ידחו את המידע החדש.

תהליך דומה אני עברתי כאשר קראתי את הספר. מצד אחד, הרעיונות שהופיעו בו לא תאמו בכלל את מערכת האמונות והתפיסות שלי באותה העת, אבל מצד שני, ולמרות הנטייה הטבעית לדחות את המידע החדש הזה, משהו בי אמר לי כי אני צריך להמשיך ולהעמיק כאן.

ואז נחשפתי למשחק.
חבר טוב סיפר לי שישנו משחק המבוסס על הספר, הממחיש בצורה חוויתית את העקרונות המוסברים בו. המשחק אותו פיתח רוברט קיוסאקי מוזכר בספרו "אבא עשיר אבא עני" מספר פעמים.

הגעתי למשחק עם ויקי אשתי, ובערב הזה, בו שיחקנו שנינו מספר שעות במשחק ה-CASHFLOW, חיינו החלו להשתנות.

אני מדמה את כמות "האסימונים שנפלו" לנו במשחק הזה לאסימונים הנופלים ברעש גדול מתוך מכונות ה-Slot Machine בקזינו... הרבה מהתפיסות והאמונות שניהלו אותנו במשך רוב חיינו, הועמדו למבחן. הבנו שישנן דרכים נוספות לחיות.

אפשרויות נוספות, שמעולם לא נחשפנו אליהם ואף פעם לא למדנו עליהן.

השתנו לנו תפיסות בנוגע לנכסים וההתחייבויות הפיננסיות בחיינו, מה באמת מקנה לנו בטחון כלכלי (רמז: זה לא מקום העבודה), האם אנו יכולים לישון בשקט ולסמוך על הפנסייה שלנו (רמז נוסף: ממש לא!). ובעיקר הבנו את חשיבות ההשכלה. אבל לא ההשכלה הרגילה שאנו רוכשים בביה"ס ובאוניברסיטה. זו השכלה חשובה אך אינה מספיקה. את ההשכלה הפיננסית לא מלמדים לצערי בבתי הספר, לא בתואר ראשון ואף לא בתואר שני (עברתי את כל המסלול בעצמי - לא לימדו אותי השכלה פיננסית).

משהבנו את חשיבות ההשכלה הפיננסית, התחלנו להיות תלמידים שקדניים בתחום. המשחק היווה מבחינתנו את אחד הכלים המשמעותיים בתהליך הלמידה. אני רכשתי את המשחק עוד כשהיה בגרסתו האנגלית בלבד, ושיחקנו בו עשרות פעמים. בכל פעם למדנו משהו חדש.

אך לשחק זה לא מספיק! חשוב גם להגיע ליישום.

ואז התחלנו גם לעשות. ולפעול. והתהליך הזה הוביל אותנו לרמה חדשה בחיינו. כחלק מהתהליך, עזבתי את עבודתי "הבטוחה" באינטל, לאחר 9 שנים. והקמתי חברה משלי - "יוצא מהכלל" העוסקת באימון אנשים ועסקים ליצירת פריצות דרך בתוצאות שלהם. אני עוסק במה שאני אוהב לעשות וגם התמורה הכלכלית היא אחרת.

אין לי ספק - כל זה לא היה קורה אם לא היינו מתנסים במשחק ה-CASHFLOW - משחק משנה חיים!

אני שמח לבשר על שיתוף פעולה ייחודי שלי ושל "יוצא מהכלל" עם חברת Rich Dad Israel וגדעון ג'ייקוב העומד בראשה. גדעון הינו הזכיין של רוברט קיוסאקי בישראל, והוא אחראי לתרגומו לעברית ולהפיכת המשחק נגיש וזמין לכולם.

ביחד פיתחנו סדנה ייחודית הממחישה דרך התנסות חוויתית במשחק ה-CashFlow את העקרונות עליהם מדבר קיוסאקי.

פרטים נוספים כאן באתר: מה קורה כש"אבא עשיר" פוגש את "הסוד"?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ערן שטרן - מאמן אישי ועסקי ויזם. בעל נסיון של שנים בניהול וליווי אנשים פרטיים, מנהלים, עובדים ובעלי עסקים להשגת תוצאות פורצות דרך בחייהם.  

ערן בעל תואר שני במנהל עסקים, ובעל נסיון עסקי רב, עזב את עבודתו כמנהל בכיר בחברת אינטל, על מנת להגשים את חלומותיו ולעזור לאחרים להגשים את החלומות שלהם. ערן משתייך לקבוצה נבחרת ומצומצמת של אנשים בכל העולם שלמדו והוכשרו על ידי בוב פרוקטור (המוכר מהסרט והספר " הסוד ") באופן אישי, לאמן וללוות אנשים על פי תוכניות האימון היחודיות שלו.  

בצורה אפקטיבית, פשוטה ויחודית, ערן משלב את נסיונו הרב, את גישתו הפרקטית והידע הרב שצבר לאורך השנים ומעביר למאזינים תובנות משנות חיים.  

ערן מלמד כיצד ניתן לפרוץ מאזורי הנוחות שלנו, לעבור את מחסום הפחד שלרוב נעצרים מולו, להעיז, לפעול ולממש את הפוטנציאל הטמון בכל אחד מאיתנו.  

קהל נלהב של אלפי אנשים בפניהם הרצה עד כה, בכל הארץ, הקנו לו את המעמד של מרצה מבוקש בקרב קהלים רבים, חברות וארגונים.

קבלו גישה חינם להרצאה המפורסמת של ערן " יצירת חיי שפע ועושר "

לפרטים נוספים על ערן ולקבלת גישה חינם לשיחות אימון אישי בקרו באתר אימון אישי ועסקי או התקשרו 1700-50-50-79

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ערן שטרן

מאת: ערן שטרןאימון אישי16/08/091474 צפיות
נתקלתי לאחרונה בסרטון מעניין של נאום שנשא סטיב ג'ובס (מייסד חברת אפל) בפני בוגרי אוניברסיטת סטנפורד. והוא דיבר שם על עקרון מאד מעניין שנקרא "לחבר את הנקודות". עקרון זה בעצם מדבר על כך שאנחנו אף פעם לא יכולים "לחבר את הנקודות" קדימה - כלומר אנו לא יכולים לדעת כיצד ארועים שונים בחיים שלנו יביאו לתוצאות שונות או בקיצור - אין לנו יכולת לצפות את העתיד. אנו לא יכולים לנבא מה יקרה בעתיד.

מאת: ערן שטרןאימון לאיכות חיים25/05/091393 צפיות
אתם מרגישים שאתם ממש צריכים את השינוי, אתם מוכנים ובשלים לקראתו, מוכנים להתאמץ... אבל – בן או בת הזוג שלכם אינו מוכן לזוז מאזור הנוחות שלו... מה עושים? 6 טיפים פשוטים ליצירת שינוי גם בחיי בן זוגכם, מבלי להגיע לרבנות...

מאת: ערן שטרןאימון אישי28/03/091405 צפיות
לאחרונה קיבלתי שיעור חשוב מהבן שלי – ניר שבעוד כשבועיים חוגג את יום הולדתו ה-7. זה היה שיעור בלבקש! כשבוע לאחר הבחירות האחרונות, השתתפתי עם משפחתי בארוע מסויים, ובמהלך הערב הגיע למקום מי שעומד להיות ככל הנראה ראש הממשלה הבא שלנו - בנימין נתניהו...

מאת: ערן שטרןשיווק רב שכבתי28/03/092548 צפיות
מהו השיווק הרב שכבתי? מה עומד מאחורי השיטה הזו? כיצד מרוויחים בזה כסף? המאמר המקיף ביותר ברשת. מתוך המרכז הישראלי לשיווק רב שכבתי - www.mlmschool.co.il

מאת: ערן שטרןאימון אישי28/03/091342 צפיות
כיצד המחשבה שלנו פועלת כאשר אנו חושבים על רעיון חדש? מהי השאלה האמיתית שאני צריך לשאול את עצמי לגבי רעיון חדש שעולה במחשבתי?

מאת: ערן שטרןאימון אישי27/03/091333 צפיות
פיטורים... מילה קצת מפחידה, ובעיקר בעת האחרונה. נראה שקשה למצוא היום עיתון שאין בו ידיעה כלשהי על חברה כזו או אחרת שמפטרת אנשים. ואלפי אנשים שקוראים את הידיעות הללו, מתכווצים בפנים בכל פעם מחדש. הסתכלות חיצונית על התופעה הזו מעלה אבחנה מעניינת, שאני קורא לה: פרדוקס הפיטורים.

מאת: ערן שטרןאימון לקריירה27/03/091213 צפיות
כמו כולכם גם אני כמובן שומע וקורא על "המשבר הכלכלי העולמי" שאנו נמצאים בעיצומו. קשה להתעלם מזה, אנו מוקפים בידע, דיעות, פרשנויות, סיפורים וכתבות על כך בכל רגע ורגע. אבל אם תבחנו לאורך כל ההיסטוריה, תמיד תוכלו לראות כיצד אנשים מסויימים, למרות מצב כלכלי קשה לכאורה, למרות כל התחזיות השחורות בעיתונות ובטלויזיה, למרות כל הפסימיות מסביב – למרות כל אלו. האנשים המסויימים הללו – משיגים תוצאות טובות יותר מאי פעם, בהמון תחומים בחיים שלהם.

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193616 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173762 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173788 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174132 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162638 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163059 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162601 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica