חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכי בעולם אני אוהבת את ההפעלות לילדים

מאת: לילך כורםמסיבות20/07/20101044 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אח....ילדים, איזו תמימות, איזו רכות, איזו יכולת ספיגה...

אחרי הפסקה של כמה שנים טובות,חזרתי לעבוד עם ילדים.. ואני לשתף אתכם בחלק מהחוויות בעבודה עם ילדים ומהן התובנות שלי מתחום הילדים ומה אתם יכולים ללמוד מהילדים?

בשנים האחרונות אני עובדת עם סוגים שונים של קהלים, נותנת הרצאות לאירועיחברה, נשים בימי כיף או העשרה, ימי הולדת, אפילו פעם אחת יצא לי להשיא גבר ואישה זה לזו בטקסחתונה אזרחי אל מול קהל של חוגגים.

אני אוהבת לעבוד עם אנשים בכל צורה גם אחד על אחד בקליניקה, זה מעניק ליאת התחושה שאני נמצאת בדיוק במקום שלי, אבל הקהל האהוב עליי מכל הוא קהלהילדים, התמזל מזלי ואני עושה הפעלות לילדים דרך תיאטרון ותשמעו הדמיון שלחבורת הגמדים הזו,זהו משהו אינסופי.

קודם כל זו חגיגה לעיניים, אתם צריכים לראות את העיניים העגולותוהגדולות שהם פותחים כשאני מספרת להם סיפור מהז'אנר שהדמיון מחליף בו אתההיגיון,מידיי פעם הם שואלים אם זה באמת, אבל מהר מאוד הם משחררים  ועפיםאיתי לכל מקום והם נכנסים לזה בגוף ובנפש.הם צוחקים כששמח ועצוביםכשעצוב,מעמידים אותי על מקומי כשאני לא מדויקת,ואם אני לא אמיתית אז חבל ליעל הזמן,מייד מגיעה תגובה אמיתית שישר מחזירה אותי לעצמי.

הפעלות לילדים בשבילי זו תזכורת למי שאנחנובאמת,כאלה שמאמינים בתוך תוכנו שהכול אפשרי מן אופטימיות טבעית שכזו שאנחנובעצם נולדים איתה,אבל מאבדים חלק גדול ממנה בדרך ,כשאנחנו חווים חוויותחיים קשות יותר או פחות ונפרדים לאט לאט  מהתחושה התמימה ונטולת הדאגות הזושהחיים הם מסיבה אחת גדולה(זוכרים את התחושה?).

מעניין ששמה של החברה הנפלאה שאני עובדת איתה הוא:"תיאטרון חבר קטן לב",שם כל כך מדויק,כי הם באמת חברים קטנים שאת חלקם אני פוגשת פעם בשבועבמסגרת חוג תיאטרון שאני מעבירה להם והם נכנסים לי יותר ויותר אל תוךהלב,אפילו הקטנטנים שאני פוגשת לפעם אחת בהצגות,הפעלות,יום הולדת ומסיבות  נכנסים לי עמוק פנימה אל הלב, כיהם כל כך אמיתיים וסקרנים, הם באמת עפים מבפנים,הכי מצחיק שלפעמים אני עפהגבוה מידיי והם יודעים גם כיצד להנחית אותי.

מה אני אגיד לכם, שורה תחתונה:

ילדים הם עוד זווית של הגאונות של הנשמה בהתגלמותה.

קרן מזור, מנחת סדנאות לילדים ומבוגרים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילך כורם

מאת: לילך כורםמסיבות רווקים ורווקות17/05/121144 צפיות
אחד הטרנדים הגורפים והמצליחים ביותר בשנים האחרונות בתחום של מסיבת רווקות הינו מסיבת רווקות בספא . ובכן, לאחר שנים רבות שבהן מסיבות רווקות נערכו והתרחשו בעיקר במקומות בילוי, מועדוני לילה מסוגים שונים, בתים פרטיים ועוד ועוד,

מאת: לילך כורםימי הולדת17/05/121004 צפיות
שהיינו ילדים, לכל אחד מאיתנו היה חלום לעשות קסמים. מספיק שהיינו רואים מופעי קוסמים בטלוויזיה וכל אחד כבר היה מבקש מאחד ההורים שיקנה לו ערכת קוסם אותה מכרו ואפילו עדיין מוכרים בחנויות הצעצועים השונות. הרי רק המחשבה לעשות את זה היא זאת שגורמת בעיקר לילדים להמון התלהבות והמון דמיון בנושאים השונים.

מאת: לילך כורםברית ובריתה11/05/111170 צפיות
בשעה טובה ומוצלחת הצטרף לחיק המשפחה תינוק חדש, שזה עתה נולד. כולם מאושרים ונערכים לקראת הבאתו של הרך בברית אברהם אבינו. ההתרגשות עצומה ויום הברית מגיע. המשפחה הקרובה והרחוקה, החברים, המכרים, הילדים – כולם מוזמנים לחגוג ולשמוח את הולדת בן הזקונים של המשפחה. החלטתם שלברית תזמינו קוסם?

מאת: לילך כורםימי הולדת19/03/111210 צפיות
עולם הקוסמים מתחלק לתתי תחומים שונים וכל קוסם מתמחה לרוב בתחום אחד של קסמים ולהטוטים. אחד מהתחומים בעולם הקוסמים והקסמים, הוא תחום קסמי הטלפתיה והאילוזיות. תחום זה של קסמים עוסק בקריאת מחשבותיהם של אנשים ולעיתים בהשפעה על דרכי חשיבתם.

מאת: לילך כורםבידור ופנאי - כללי14/01/111343 צפיות
ילדים זה ידוע מאז ומעולם הם בעלי דמיון מפותח ונוטים לחלום ולדמיין דברים מוזרים ומשונים. משחר ההיסטוריה האנושית נמשך האדם אל הנסתר ואל מה שלא ידוע ואגדות עם רבות וסיפורים שעברו מדור לדור עסקו בניסים, פיות, קוסמים ומכשפות. לעיתים פחדו מהם, לעיתים רחשו להם כבוד. בימינו אנו הקוסמים מהווים פן בידורי להמונים.

מאת: לילך כורםימי הולדת05/11/101157 צפיות
הרבה ילדים ישמחו לליצן שיבוא ויפתיע אותם במסיבת יום ההולדת שלהם. ילדים, ואף מבוגרים, אוהבים לרוב ליצנים. הליצנים הופכים כל אירוע להפעלה של צחוק ושמחה, חופש והשתוללות. יום ההולדת הוא יומו המיוחד של ילדכם והוא מצפה לו כל השנה, על כן חשוב שהאירוע יוכתר בהצלחה ועל פי רצונו ואושרו של הילד. לכן חשוב לבחור ליצן מתאים.

מאת: לילך כורםימי הולדת05/11/101101 צפיות
מאז ומעולם הוקסם האדם מתופעות על טבעיות שאינו יכול להסביר כיצד הן מתרחשות. ישנם סיפורי פולקלור ואגדות רבים בהם משולבים קוסמים ומכשפים בעלי כוחות לבצע קסמים. קוסם הוא כינויו של אדם היכול כביכול לבצע מעשים מדהימים שלא ניתן להסבירם המעניקים לו מעמד של בעל כוחות על טבעיים ולא אנושיים.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193506 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181556 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162249 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162005 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152216 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152009 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144043 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica