חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פאזלים - הרכבת פאזל

מאת: M.Mתחביבים31/07/20102872 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פאזלים
פאזל הוא משחק הרכבת חלקים המתחברים אחד לשני ויוצרים בסופו שלד דבר תמונה כלשהי.
הוא משחק הנועד לפיתוח המחשב, יכולת הריכוז, האסטרטגיה וכמובן להעברת הזמן הפנוי שלכם.
פאזלים זהו משחק לכל הגילאים, מהקטן אל הגדול ביותר, כאשר יש המון משחקי פאזלים שהם מיועדים לרמות שונות.
לדוגמא, פאזל של 2000 חלקים לא יוכל לעשות ילד בגיל 3, וזה גם לא יהיה חכמה שילד בגיל 15 ירכיב פאזל של 10 חלקים. לכן, אמנם המשחק מותאם לכל הגילאים אך הרמות מותאמות לגילאים מסויימים.

פאזלים - היסטוריה
משוער כי ג'ון ספילברי הוא היוצר של הפאזל הראשון בשנת 1760.
בסוף המאה ה-19, יצרו את משחקי פאזלים הראשונים מקרטון לילדים, ובמאה ה-20 האחים פרקר התחילו לייצר פאזלים כמשחק מחשבה בידורי, והפאזלים הצליחו מאוד, ולכן בשנת 1909 התחילו האחים לייצר רק משחקי פאזל.
כיום השימוש בפאזל הוא מועט ופחות נפוץ ממה שהיה פעם.
היום כולם משתמשים במכשירים הטכנולוגים שיש לנו, כמו מחשב, פלייסטישן, ופחות משחקים בפאזלים ובכלל במשחקי קופסא.

סוגי פאזלים
מאז שנוצר הפאזל, כמו כל דבר, הוא משתכלל עם השנים. ובמשך השנים נוצרו מספר סוגיי פאזלים יחודיים, כמו -
פאזל זוהר אשר זוהר בלילה, פאזל עם ריח (של פירות, של פרחים), פאזל תלת מימדי, פאזל קשה, פאזל פרווה, פאזל אחיד ועוד סוגים שונים.

פאזל - אפשרי גם במחשב ?

בהחלט כן! אמנם אמרנו שילדים אוהבים להשתמש יותר במחשב, אבל עדיין, גם במחשב הם לא משחקים הרבה בפאזלים.
זה דבר ישן שפחות נפוץ ממה שהיה פעם בגלל השיכלולים החדשים ומגוון האפשרויות הרבות לתעסוקה ולהעברת הזמן שיש כיום, שגם יותר כיפיות לבני הנוער ולאנשים בכלל.
משחקי פאזלים במחשב זה אותו דבר, ניתן למצוא את זה בהמון אתרי משחקים ופשוט להרכיב את המשחקי פאזל ולקבל תמונה כלשהי בסופו של דבר.

 



תגיות המאמר: פאזלים, פאזל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקדם אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת M.M

מאת: M.Mנשירת שיער25/06/111300 צפיות
סובל מהתקרחות? חושש להישאר קירח? סובל מנשירה מוגברת? לא מאמין בתרופות נגד נשירת השיער? לא עוד! אל תיכנע לנטייתך לקרחת פנה עוד היום לרופא העור לקבל תרופות וטיפולים מתאימים. במאמר הבא נשפוך מעט יותר אור על שורש בעיית ההתקרחות הגברית, התרופות והטיפולים השונים לצד אחוזי ההצלחה.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161859 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162890 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162288 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152458 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152475 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica