חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התקרחות - לא עוד

מאת: M.Mנשירת שיער25/06/20111298 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התקרחות?  לא עוד!

סובל מהתקרחות? חושש להישאר קירח? סובל מנשירה מוגברת? לא מאמין בתרופות נגד נשירת השיער? לא עוד! אל תיכנע לנטייתך לקרחת פנה עוד היום לרופא העור לקבל תרופות וטיפולים מתאימים. במאמר הבא נשפוך מעט יותר אור על שורש בעיית התקרחות הגברית, התרופות והטיפולים השונים לצד אחוזי ההצלחה.

מה למעשה מביא להתקרחות?
בראשית המחקרים זו השאלה המרכזית עליה חיפשו פתרון מדענים רבים מכל העולם בניסיון להתחקות אחר שורש הבעיה המביאה להתקרחות גברית ובכך להגיע לפתרון הבעיה. ממחקרים עולה כי בגופו של כל גבר מצוי הורמון גברי הטסטוסטרון, הורמון זה אחראי על מגוון תהליכים בגופנו כמו קביעת מבנה הגוף הגברי, שיעור בגוף ועוד מגוון רחב של תחומים בהם נוגע הורמון זה. בתהליך מסוים משתנה הורמון הטסטוסטרון להורמון בשם DHT המזוהה גם הוא עם הגוף הגברי. הורמון זה מבצע שלל פעולות כשבין השאר הוא פוגע אספקת הדם לקרקפת. אספקת דם לקויה לקרקפת פוגעת במשך הזמן בזקיקי השיער, מחלישה אותם ומביאה לנשירה מוגברת עד כדי התקרחות מוחלטת. תהליך בלתי הפיך.

טיפול תרופתי
מדענים מצאו דרך למנוע את היווצרותו המוגברת של הורמון ה DHT כאשר בהפחתתו בגוף הגבר נרשמו ירידות חדשות עד להפסקה מוחלטת בנשירת שיער הראש. גברים אשר החל בגופם תהליך ההתקרחות הצליחו להפוך את הגלגל וליהנות מהשיער החזק והבריא שלהם לעוד שנים רבות וארוכות.

תרופה נוספת בעולם הטיפול בנשירת שיער מוגברת היא למעשה משחה או נוזל אותו נמרח על האזורים הסובלים מבעיית התקרחות בראשינו. תרופה זו למעשה מעודדת זרימת דם לקרקפת לצד עידוד צמיחת שיער מחודשת. במקרים רבים נרשמה צמיחה מחודשת של שיער באזורי הקרחת. התרופה מאפשרת זרימת דם לקרקפת גם כאשר הורמון ה DHT  מבצע בגופנו את הפעולה ההפוכה וזאת הודות לפעילות התרופה החזקה יותר מההורמון.
אפשרות נוספת להזרמת דם לקרקפת בניסיון למניעת התקרחות הינו מסאג' וטיפולי ספא העוסקים בראש ובקרקפת לרבות עיסוי הקרקפת. בעיסוי הקרקפת נעשה עידוד זרימת דם לאזורי הקרקפת השונים. טיפול יום יומי בספא יביא לתוצאות מפליאות. שיטה זו אינה פופולארית במיוחד בעיקר לאור אי היכולת להתמיד בשיטה זו כשהטיפולים הינם ארוכים ומצריכים התמדה יום-יומית.

אחוזי ההצלחה הגבוהים של התרופות השונות לטיפול ולמניעת התקרחות בגברים מעוררי גאווה. כיצד הצליחו חבורת מדענים לטפל בבעיה עולמית המדירה שינה מעיניהם של גרים רבים מכל קצוות העולם הסובלים מנשירת שיער בצורה מוגברת. יש הטוענים כי בשנים הבאות אחוז המתקרחים והקרחים בעולם ירד משמעותית.

 



תגיות המאמר: התקרחות, נשירת שיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקדם אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת M.M

מאת: M.Mתחביבים31/07/102870 צפיות
משחקי פאזלים הינם אמנם לא נפוצים כמו בעבר, אך ישנם עדיין אנשים המשחקים במשחקי פאזל, כיום משחקי הקופסא נמכרים לפעוטות ולילדים הקטנים. אך למשחק פאזל ישנם רמות קושי שונות המאפשרות לבני נוער ומבוגרים לשחק ואף להתקשות להרכיב את חלקי הפאזל, הפאזל הראשון הוא בשנת 1760, סוגי פאזלים שונים והרכבת פאזלים באינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191626 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181613 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181347 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161632 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152254 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151613 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica